Chocolate kirjoitti:Onko Mikkeliin mänijöitä?
-jo vain.ilman muuta.
Onkos tää bonus-kierros vielä "vanhoilla" säännöillä?
Chocolate kirjoitti:Onko Mikkeliin mänijöitä?

Chocolate kirjoitti:Voin väsätä lappua tai voin ostaa siivun jonkun muun tekemästä lapusta.
RaahenTiikeri kirjoitti:Ei mun pelit mikkeliin taho onnistua.
Chocolate kirjoitti:RaahenTiikeri kirjoitti:Ei mun pelit mikkeliin taho onnistua.
No jos tuo on peruste niin ei minunkaan pitäisi riviä tehdä. Nimimerkki Erik lähetti yv:nä rivin pohjaa ja ilmoittautui mukaan. Nyt messissä minä, Tikru, Tellu, Eero ja Erik. Jos mennään minun tekemällä rivillä niin sovitaan ilmoittautumiset huomiseen puolille päiville asti ja koittaisin sitten laittaa kimpan ostettavaksi klo 15 mennessä?

Chocolate kirjoitti:Huomiseen asti ehtii vielä puhua järkeä mutta kovasti tekisi mieli lyödä Heikki Pellikka ja Donna Linda toiseksi varmaksi mummovarma Herbie Sisun lisäksi.
Chocolate kirjoitti:Simeliukselle kavereita: Välkyn Tuisku ja Tuikun Poju ainakin, B. Tuuma haiskahtaa nousukuntoiselta ja karsisi mukavasti lappuja...
Chocolate kirjoitti:Mitäs sanotte, voisiko Elora vetää tänään maaliin asti vai laskeeko aina lopussa jonkun ohi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa