Judi kirjoitti:Uusi hevosurheilu on lehden nettisivuilla näköislehtenä luettavana, salasanalla "HEVOS". Ei tuo nyt niin valtavasti ole uudistunut, samat tulokset ja osa lähtölistoistakin löytyy edelleen. Ne tavisravien jutut vaan puuttuu. Itselle jäi vähän sekava kuva, ravi- ja ratsujutut ovat sekaisin ympäri lehteä ja piti ihan miettiä että miten joku liitty nyt liittyy mihinkään.
, vaikka paskaa tulee varmasti niskaan... Raviväen henkeen kuuluu, että haukutaan kun mitään ei tehdä. Ja sitten jos tehdään muutos, oli se hyvä tai huono, niin silloin vasta haukutaankin.huru-ukko kirjoitti:Mielipiteeni uudistuksesta on muuttunut kielteisempään suuntaan.
Masa V kirjoitti:huru-ukko kirjoitti:Ratsatuksella on omia lehtiään, eikä niitä vastaan kannata ravilehden ruveta kilpailemaan.

Masa V kirjoitti:7 oikein lehden sivut täysin sekaisin... ilmeisesti KAIKKI lehdet meni pieleen. Kallis moka olisi korjata ja painaa kaikki satasivuiset lehdet uusiksi, mutta tuskinpa tuota mokaa edes korjaavat... Uutisen mukaan olisi pitänyt tulla kunnossa oleva lehti keskiviikkona tilaajille, mutta en ole ainakaan minä (eikä varmaan kukaan muukaan?) tuota kunnossa olevaa lehteä saanut.
No onneksi parikymmentä ekaa sivua on kunnossa eli ELitloppet -lähtölistat.
Neliveto kirjoitti:Masa V kirjoitti:7 oikein lehden sivut täysin sekaisin... ilmeisesti KAIKKI lehdet meni pieleen. Kallis moka olisi korjata ja painaa kaikki satasivuiset lehdet uusiksi, mutta tuskinpa tuota mokaa edes korjaavat... Uutisen mukaan olisi pitänyt tulla kunnossa oleva lehti keskiviikkona tilaajille, mutta en ole ainakaan minä (eikä varmaan kukaan muukaan?) tuota kunnossa olevaa lehteä saanut.
No onneksi parikymmentä ekaa sivua on kunnossa eli ELitloppet -lähtölistat.
Minulle ainakin tuli eilen uusi lehti, jossa listat olivat kunnossa.
Masa V kirjoitti:Postilaatikosta pamahti 115 euron lasku Hevosurheilun vuosikerrasta. Hinta on tainnut kallistua. Mun mielestä lehti ei ole huono, mutta mulle siinä vaan ei ole luettavaa. Lähtölistat, tulokset, juoksuselostukset, raportit yms. vaan on paljon paremmin netissä ja 7 oikein lehdessä. Yleensä lehti on ollut viidessä minuutissa luettu. Yli kymmenen vuoden tilauksen jälkeen ajattelin, että nyt on tauon paikka. Tilaan mielummin vaikka Urheilusanomat ja vielä selkeästi halvemmalla. Sitten kun on kolmivuotiskatsauksia/nelivuotiskatsauksia niin ostan HU:n irtonumeron.
7 oikein lehden tilaaminen jatkuu, kokonaan ei kuitenkaan jaksa/osaa katsoa lähtölistoja netistä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa