Jotain Turkuun
L1 Oikein sellainen mun suosikkipelilähtö, pikkuravien lv-nollasarja

. Vähän hämmästyttää, että Uurestas yhden nappijuoksulla tulleen kakkossijan vuoksi selvä suosikki - ilman muuta pelihevosia, mutta mun mielestä joku 2-4 suosikki. Hyvä yllärihaku voisi olla Katri Pakarisen tallin Massimo Meissels, joka viime starteissa Ari Kelan ajamana osoittanut nousukuntoa. Uransa avaava BWT Chinook ei välttämättä ole huono tähän porukkaan, mutta ei taida olla kymmenen pelatuimman joukossa tällä hetkellä kaksarissa. Todella tasainen lähtö, jossa ainakin puolet hevosista mahdollisia voittajia.
L3 Voimalinja on korkealla, vaikea sanoa pelataanko sitä paljon Forssan voiton jälkeen, nyt lähtö ehkä vähän tasokkaampi. Voi olla, että Koivusta pelataan Metsämäessä aina turhan paljon.
L4 Roi Sugar on viime kertoja helpommassa lähdössä, voisiko olla keulajuoksun vuoro ja siitä voitto? Vici K.A. muistetaan vielä talven tasokkaan Kyvyt esiin -lähdön voitosta, ei ole huono tähän, vain 7% pelattu.
L5 Bongari melkein varma-ainesta, Turossi mun mielestä ykkösvarmistus. Poljentoa olen aina fanittanut, mutta pitkältä tauolta epäilen, että ehjä juoksu ja rahasijakin olisi hyvä, vaikka Jukka Kolkka on voinut saada ihmeitä aikaan tämän kanssa. Jätän vielä kuitenkin peleistä.
L6 Three July ei voi olla varma kasiradalta pitkältä tauolta, ehdottomasti muitakin mukaan lapulle.
L7 Shadow - Jaqueline - Moonlight kolmikko erottuu kyvyiltään muusta porukasta. Ketään ei taida uskaltaa jättää siitä pois.
L9 Exdell - Hurdy Gurdy selkeät pelisuosikit ja aiheestakin, mutta tuossa voisi kovissa lähdöissä kilpaillut Rive Crowder yllättää ainakin toiselle troikkariville. Ihan täyspommi ja suuri arvoitus on Tallinnan vieras Empress Amok, joka edellisellä Suomen visiitillä oli ihan asiallinen neljäs suunnilleen tämäntasoisessa lähdössä, voisi maksaa troikan alarivilläkin.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)