Ruikonperä kirjoitti:Janzon kirjoitti:Laaksonen on näitä besserwissereitä, joilla ei ole mitään sanottavaa, ainakaan järkevää. Hän haluaa kuulemma "hämmentää".
Moni ei varmasti tykkää Amista ja Amin tyylistä, mutta jollain tapaa itse pidän tuosta miehestä. Hyssyttelijöiden seassa piristysruiske, joka todella sanoo mitä ajattelee ja aika usein olen Amin kanssa samaa mieltä. Tosin joskus näkee aika yöllisiäkin kommentteja häneltä...
Huikea kyllä tuo mikkihiirien kuningas! Mahtaa _vähän_ korvat punottaa, kun ei tiennyt sen menevän lähetykseen

Tuo kohta nyt vihdoin katsottu...

Ei perhana...
"Hieman" nolo moka sattui. Törmänen meni vähän hämilleen ja varmaan heti tajusi tuon menneen lähetykseen.
Lähdekorvelta hauskan provosoiva haastattelu

, ihan sellaista hyväntahtoista hiillostamista. Ajosuorituksesta olen kyllä samaa mieltä Lähdekorven ja Laaksosen kanssa, keularatkaisun olisi ehkä ymmärtänyt jos olisi tuntunut ihan jäätävältä ennen lähtöä, mutta ei etenkään vaisun lämmityksen jälkeen. Ja Tarantinon taakse ei kyllä olisi jäänyt pussiin.
Laaksonen jäänyt mulle jotenkin arvoitukseksi, etenkin kun en twitteriä seuraa, missä ilmeisesti aika paljon kommentoi. Pitäisi varmaan ihan ravikommenttien vuoksi sinne liittyä. Muistan miehen Veikkauksen vanhalta ilmoitustaululta nimimerkillä Ambo-Setä, jossa provosoivat mutta välillä aika asiantuntevat näkemykset erottuivat. Tahdittomia ylilyöntejä ilmeisesti sattuu aika ajoin...
Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että raveissa liikaa hyssytellään. Asioita ei saa sanoa suoraan, sitten takanapäin sanotaan senkin edestä. Itse asiassa Hippos ja Fintoto rähmivät samassa kulttuurissa. Itsekin vaikka aika hyväntahtoinen ihminen olen, olen onnistunut puolileikillisillä heitoilla jopa vahingossa muutamia ravi-ihmisiä ärsyttämään. Liikaa tuntuu siltä, että raveihin kaivattaisiin maksajiksi sellaisia yes-yes ihmisiä, joille käy aina kaikki. Sitten jos jotain asiaa epäilet, jotain asiaa kysyt, jotain asiaa moitit, oletkin huono ihminen. Ja koodiin kuuluu, että toisilla (jotka omistaa ammattitallista vaikka 3 hevosta) on oikeus sanoa ihan mitä tahansa, haukkua valmentajaa, kuskiratkaisuja mitä vaan, mutta sitten vaikka puolikkaan ei niin hyvän hevosen omistajana olisi parempi pitää turpansa kiinni. Tämä nyt ihan asian vierestä. Mutta Lähdekorpi on kyllä tässä valossa selvä piristysruiske.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)