Psyykit ja jälkipelit viikko 10

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit ja jälkipelit viikko 10

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 08. Maalis 2014 14:09

Touho kirjoitti:Janzon kirjoitti:
Jaahas, Ruikonperä samalla lääkitykselläTouhon kanssa. Mulla on tiedossa voittaja, se on treenissä tuolla tallilla missä olin hommissa. On poijat sitten treenattu niin kamalasti, että kahden tunnin lenkki jarruista ei saa edes sykkeitä pahemmin nousemaan. En vaan kehtaa huudella nimeä tänne, koska ei ole oma hevonen. Voin laittaa yksärillä. Avoimen sarjan menijä on ja teki hienon viime kauden.

Ei muuta kun viestiä tulemaan, en malta odottaa :)

Joo, tänne kans!
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja Touho » 08. Maalis 2014 14:10

Ruikonperä kirjoitti:
Jaahas, Ruikonperä samalla lääkitykselläTouhon kanssa. Mulla on tiedossa voittaja, se on treenissä tuolla tallilla missä olin hommissa. On poijat sitten treenattu niin kamalasti, että kahden tunnin lenkki jarruista ei saa edes sykkeitä pahemmin nousemaan. En vaan kehtaa huudella nimeä tänne, koska ei ole oma hevonen. Voin laittaa yksärillä. Avoimen sarjan menijä on ja teki hienon viime kauden.

Joo, tänne kans!

Mulla on kyllä aika vahva aavistus mikä tuo hevonen on :)
Touho

ViestiKirjoittaja Janzon » 08. Maalis 2014 14:18

Touho kirjoitti:
Ruikonperä kirjoitti:

Joo, tänne kans!

Mulla on kyllä aika vahva aavistus mikä tuo hevonen on :)

Laitettu ;)
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 08. Maalis 2014 14:23

Jos on vain suinkin mahdollista jättää 75-kuitit viime tingassa, niin tehkää se...

Poisjääntejä tulee oletattavasti vielä lisää :|
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja Janzon » 08. Maalis 2014 14:24

Rata karmeassa kunnossa... :facepalm:
Janzon

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 08. Maalis 2014 14:24

tänne kanssa yksityisviestiä tulemaan,tai voihan sen touho tai ruikonperäkin laittaa eteenpäin.

Olen kyllä samaa mieltä Touhon ja Ruikonperän kanssa;kyllä minä Camrin näen seuraavana kuninkaana mikäli kaikki vaan menee tästä tasaisen taulukon mukaan eteenpäin.

Vanhoja en en näe liian vanhoina,esimerkiksi Erikasson voi edelleen viedä kruunun Koivusen millintarkoilla ajoilla.Villihotissa on edelleen moottoria(jos se joku klikki saadaan avattua) ja jos Tuokkolan Touho saadaan ehjäksi,niin miksei.Noihin ihan nuoriin en usko ja Boker on vaan ....Boker,jolle tulee aina jotain joka estää kolmen täysipainoisen kilpailun kahden päivän sisässä.
Ja olen ruikonperän kanssa samaa mieltä myös tuosta,että Camri on seuraava 1,20 alittaja ja se tapahtuu kuluvan kalenterivuoden aikana.
Sitä paitsi Camrilla onm aikaa vielä useampaankin seppeleeseen.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja peksi » 08. Maalis 2014 14:28

Kiinnostaa myös täällä tulevan kuninkaan nimi! :thumbup:
Viimeksi muokannut peksi päivämäärä 08. Maalis 2014 14:31, muokattu yhteensä 1 kerran
peksi

ViestiKirjoittaja Touho » 08. Maalis 2014 14:31

Enemmänkin tässä kyllä ihmetyttää se, että miten ihmeessä Mikkelille on pistetty 75-ravit tähän aikaan vuodesta ja vielä koko kauden avausravit. Kyllä kai radalle olisi silti voinut aikasemmin alkaa jotain tekemään, kun huhuja radan paskasta kunnosta liikkui vaikka kuinka pitkään, ja tuntuu, että asiaan reagoitiin vasta tällä viikolla.
Touho

ViestiKirjoittaja peksi » 08. Maalis 2014 14:59

Toto75-1 1 ,2 ,3 ,4 ,5 ,6 ,7 ,10 ,12 ( 3,10 )
Toto75-2 6 ( 2,9 )
Toto75-3 3 ( 2,11 )
Toto75-4 1 ,2 ,3 ,4 ,5 ,6 ,7 ,8 ,9 ,10 ,12 ,14 ,15 ,16 ( 11,13 )
Toto75-5 6 ( 9,11 )
Toto75-6 1 ,2 ,3 ,4 ,5 ,6 ,7 ,9 ,10 ,11 ( 5,2 )
Toto75-7 1 ,4 ,7 ,8 ,12 ( 11,2 )

Tällanen porukka lappu tuli nyt ostettua. 1/20 osa. Kolme tukossa ja kolme varmaa :D Varmat oli samat mitä itse suunnitelin ja nyt saa tulla yllätyksiäkin. Oma lappu olisi jäänyt niin pieneksi että tuskin olisi jäänyt kiinni, joten täytyi tarttua kun oli sopivan näköinen lappu tarjolla.
peksi

ViestiKirjoittaja Janzon » 08. Maalis 2014 15:08

Todella mielenkiintoinen Peksillä ostettuna. Tuon tapaiseen voi osua isokin osuma. Täytyy kyllä antaa kehut fintotolle tästä uudesta porukkapelistä, siis kerrassaan aivan loistava uudistus. Tuo aivan uuden ulottuvuuden totoamiseen. Ja tehty niin helpoksi, että kuka vaan osaa sitä käyttää.

Oliskos toi Peksi 315€ lappu ja osuuden hinnaksi tuli 15,75€, nopeasti laskettuna.. Aika ison lapun joku laittanut sisään,mutta eiköhän tuosta osuudet mene.
Janzon

ViestiKirjoittaja Touho » 08. Maalis 2014 15:09

B.B.S.Sugarlight. Pistäkää nimi mieleen, on nimittäin semmonen pyssy.
Touho

ViestiKirjoittaja peksi » 08. Maalis 2014 15:12

Joo, 15,75 makso osuus. Hyvin oli nopeesti laskettu ;) Ja sain viimeisen osuuden joten hyvin oli mennyt kaupaksi. Hyvä tosiaan että joku tekee tämmöisiä vähän isompiakin lappuja :thumbup:
peksi

ViestiKirjoittaja peksi » 08. Maalis 2014 15:43

Seurasko muut ykköslähdön voittajakertoimia? Ennen ekaa yritystä Hovi-Hermannin kerroin oli noin 35, mutta kun lähti lujaa uusituilla niin lopullinen kerroin oli 7,56 :D :D Aika rajusti tuli alas!
No sehän oli hyvä vaan, kun Ruikonperän suositusten perusteella kokeilin Stunttia! :thumbup:
peksi

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 08. Maalis 2014 15:55

peksi kirjoitti:Seurasko muut ykköslähdön voittajakertoimia? Ennen ekaa yritystä Hovi-Hermannin kerroin oli noin 35, mutta kun lähti lujaa uusituilla niin lopullinen kerroin oli 7,56 :D :D Aika rajusti tuli alas!
No sehän oli hyvä vaan, kun Ruikonperän suositusten perusteella kokeilin Stunttia! :thumbup:

Joo, hienosti tippui Okkolinin kerroin uusintojen jälkeen. Raivostuttava tilanne niiden kannalta, jotka pelasivat ennen uusintoja t: niin paljon kokemusta tuosta 8-) Hienoa, että tipsistä oli apua! Saitko paria? Itellä oli pareissa vain Metu, Jaara ja Pakkanen. Tenhusta en suostu lapulle ottamaan ikinä ja se kostautui nyt :twisted: Voittajaa ja sijaa sentään.

RaahenTiikeri kirjoitti:miten te tosta Hose Dahliasta niin olette innostuneet?
Ei ole mikään satavarma suorittaja omissakaan sarjoissaan ja nyt raaka ylisarja,jossa ainakin 3 ko.sarjoissa painimaan tottunutta kovakuntoista,eli Doug Careliano,Jester Bowl ja Mr Exquisite.Ja kaupan päälläe vielä paljon parantamaan pystyvä Green Pepper.Jos en väärässä ole,on Hose mennyt täyden matkan kovimmillaan 15 ake.Tässä muut jyrät on menneet 1,5 sekunttia kovempia akeja aamupaloikseen jo silloin kun Hose on vasta aloitellut nousuaan sarjoissa.
Ja ei mulla mitään sitä vastaan,hyvä hevonen ja olen tykännyt pelatakin.Mutta mun mielestä nyt on vaan niin raakasti uran tähän asti kovin koetinkivi.

Niin raakan hyvän hevosen Hose Dahliassa näen, että riittäisi kultadivareissakin, joten kyllä näissäkin... Ainoa vaan, kun Komulainen sanoi hokkien olevan jaloissa, että miten se vaikuttaa.

ps. ihmetyttää miten ei ole tullut enempää poisjääntejä radan takia :shock:
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja peksi » 08. Maalis 2014 16:03

Ruikonperä kirjoitti:Joo, hienosti tippui Okkolinin kerroin uusintojen jälkeen. Raivostuttava tilanne niiden kannalta, jotka pelasivat ennen uusintoja t: niin paljon kokemusta tuosta Hienoa, että tipsistä oli apua! Saitko paria? Itellä oli pareissa vain Metu, Jaara ja Pakkanen. Tenhusta en suostu lapulle ottamaan ikinä ja se kostautui nyt Voittajaa ja sijaa sentään.

Ei löytyny paria täältäkään. Suoraa paria 6/16 pelasin, ja vähän jäi kyllä harmittamaan kun oli niin likellä.

Nyt jäi Torvisen kaikki hevoset pois! Ja Hose Dahlia!
peksi

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 08. Maalis 2014 16:09

peksi kirjoitti:Nyt jäi Torvisen kaikki hevoset pois! Ja Hose Dahlia!

Ja Sunrise Lover saattaa jäädä pois. Ihmettelen ettei Lindsbergin hevoset ole vielä jääneet pois.

Minkä helvetin takia raveja ei voitu siirtää esim. Lahteen jo torstaina?

Nyt en muuten haluaisi olla Kari Tiainen :roll:
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 08. Maalis 2014 16:12

Topmar neljässä ekassa parissa?!

Pakko tehdä toto, eihän tuo nyt NIIN hyvä ole, että näin kovassa porukassa riittäisi.
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja peksi » 08. Maalis 2014 16:14

Ruikonperä kirjoitti:Topmar neljässä ekassa parissa?!
Pakko tehdä toto, eihän tuo nyt NIIN hyvä ole, että näin kovassa porukassa riittäisi.

Samaa mieltä! Teskeri tulee jos vain ravaa koko matkan. 3/8 paria itse toivoisin :D

Aikamoinen farssi näistä raveista kyllä tulee.. Ihmeellistä kyllä miten se ravien siirto päätös tuntuu olevan niin mahdotonta tehdä, vaikka tiedetään olosuhteista. :facepalm:
peksi

ViestiKirjoittaja Kädetön » 08. Maalis 2014 16:17

Ruikonperä kirjoitti:
peksi kirjoitti:Nyt jäi Torvisen kaikki hevoset pois! Ja Hose Dahlia!

Ja Sunrise Lover saattaa jäädä pois. Ihmettelen ettei Lindsbergin hevoset ole vielä jääneet pois.

Minkä helvetin takia raveja ei voitu siirtää esim. Lahteen jo torstaina?

Nyt en muuten haluaisi olla Kari Tiainen :roll:

Alkaa olla kohta farssin aineksia Mikkelin raveissa. Melkoinen viikko ollut ravirintamalla, ensin kettingin heiluttelua ja nyt radan kunto :facepalm:

P.S. Vieläköhän Lähteenmäen Mapi olisi halukas ostamaan Kari Tiaiselta käytetyn auton? (viimeisin Satavarma)
Kädetön

ViestiKirjoittaja Kädetön » 08. Maalis 2014 16:20

Taidetaan peksin kanssa olla farssi-miehiä. Valssista taas en sano mitään :D
Kädetön

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit