RaahenTiikeri kirjoitti:en viittaamaasi uutista kyllä löytänyt nopealla selailulla .....
Mutta äkkiä ei tule suomalaisia oreja mieleen.....kuin Express Type joka sekin juossut kutakuinkin 300 000?
RaahenTiikeri kirjoitti:En tarkemmallakaan selailulla moista uutista löytänyt.
Tohon Super Sprinter asiaan vielä...muistaakseni siitä jossain välissä uutisoitiin,että ura voi aivan hyvin jatkuakin.
Ennen kuin menen tarkistamaan.....mieltä kaivelee,että eikös express meret ole ruuna?....se voisi olla se "puoli miljoonaa tienannut"......en vaan yhtään muista paljon oli tienestit ennen kuin mualimalle lähti?-vaan kun mun muisti sanoo että se ois ruunattu.
RaahenTiikeri kirjoitti:orihan tuo Express merett pentele oli.Ja äkkinäisellä laskemissa kymmenestä suurimmasta palkinnosta tuli jo kutakuinkin 350 000.Sehän se täytyy olla.
Kai Le Cannibale pietään radoilla vielä vaikka väkisin?
EDIT;niin siis hippos ei näyttänyt sen voittosummaa ja laitoin voitot suuruusjärjestykseen ja katoin summan suuntaa antavasti..
RaahenTiikeri kirjoitti:no perskele pojat.
Kyllähän mulle tulee HU lehti ja siellähän se on LIIAN ISOILLA kirjaimilla(huomaamista varten)että Le Cannibale hyvästelee ranskan lisäksi kilparadat!
RaahenTiikeri kirjoitti:On muuten tosi paljon toi Express MEretin summa.
Muhun kun ei edes ikinä tehnyt varsinaista säväystä vaikka tasaisen luotettava suorittaja olikin.Tohon summaan on vielä Surprise Lordeilla(ym paljon säväyttävämmillä)tekemistä.
RaahenTiikeri kirjoitti:Photocopy on jo siitoksessa.Summaa en muista ulkoa mutta jos ei yli 400t niin ei kaukanakaan.Sitä en tiedä onko juoksut jo satavarmasti juostu?-luulisin.
Ruikonperä kirjoitti:RaahenTiikeri kirjoitti:no perskele pojat.
Kyllähän mulle tulee HU lehti ja siellähän se on LIIAN ISOILLA kirjaimilla(huomaamista varten)että Le Cannibale hyvästelee ranskan lisäksi kilparadat!
No höhMikäs Kannibaalille tuli?
RaahenTiikeri kirjoitti:On muuten tosi paljon toi Express MEretin summa.
Muhun kun ei edes ikinä tehnyt varsinaista säväystä vaikka tasaisen luotettava suorittaja olikin.Tohon summaan on vielä Surprise Lordeilla(ym paljon säväyttävämmillä)tekemistä.
Täysin sama fiilis Express Merettistä, ei todellakaan jäänyt mieleen minään elämää suurempana tykkinä.RaahenTiikeri kirjoitti:Photocopy on jo siitoksessa.Summaa en muista ulkoa mutta jos ei yli 400t niin ei kaukanakaan.Sitä en tiedä onko juoksut jo satavarmasti juostu?-luulisin.
100% varmasti juoksut on juostu.
Kädetön kirjoitti:Aivan samat tuntemukset Express Merettistä. Jäi jotenkin isoveljensä Classico Merettin- josta aikanaan kohistiin paljon-varjoon, vaikka ennätykset ovat samaa tasoa ja tienattua rahaa n. 55 000 enemmän. Jotkut hyvinkin menestyneet hevoset eivät vaan jostain syystä sytytä
Touho kirjoitti:Ohhoh. On kyllä kova ratkaisu. Ja odottamaton. Hevonen on kuitenkin vasta 8-vuotias. Mulla oli jotenkin semmoinen mielikuva, että tämä vuosi olisi kilpailtu joten kuten ja isketty all in ensi vuoden Prix d'Ameriqueen ja sitten siirtynyt siitokseen.
RaahenTiikeri kirjoitti:Kyllähän mulle tulee HU lehti ja siellähän se on LIIAN ISOILLA kirjaimilla(huomaamista varten)että Le Cannibale hyvästelee ranskan lisäksi kilparadat!
100% varmasti juoksut on juostu.
RaahenTiikeri kirjoitti:Vielä se on kerran laiteltu kasaan tämä suomessa siittävä maailmanluokan hevonen juoksemaan 75-tasolla.Mikkelin ensi lauantain avoin.
En olisi uskonut että Amia enää nähdään tällä tasolla,hyvä jos iltaravien pt.20m volteissa.
Kaiken kaikkiaan ensisilmäyksellä selväpiirteinen kierros,mutta mikkelissä on nähty niitä pöljiä päiviä ennenkin kun voi sattua mitä tahansa.
Masa V kirjoitti:Vermon fb-sivujen päivityksen mukaan Brad avaisi kautensa Vermossa ke 9.4.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa