Harri H kirjoitti:Ei tuosta Ässistä ota selvääTänään oli taas mahtavaa taisteluilmettä ja ainakin yksi piste vain minuuttien päässä... Mutta sitten Kärpät onnistui sen illan ainokaisen tekemään ja jälleen jäätiin pisteittä. Maalivahdeilta hyvät pelit, Rynnäs nousi sankariksi kun pysäytti kahdesti Huhtasen (rl-tilanne ja itse rl), tuosta kun olisi Pata mennyt johtoon, tiedä kuinka olisi käynyt. Tiistaina jatketaan... 1-0 olisi muuten varmaan ollut ihan maksava tulos, itse hain Kärppien murskavoittoa heikolla menestyksellä.
Masa V kirjoitti:Harri H kirjoitti:Ei tuosta Ässistä ota selvääTänään oli taas mahtavaa taisteluilmettä ja ainakin yksi piste vain minuuttien päässä... Mutta sitten Kärpät onnistui sen illan ainokaisen tekemään ja jälleen jäätiin pisteittä. Maalivahdeilta hyvät pelit, Rynnäs nousi sankariksi kun pysäytti kahdesti Huhtasen (rl-tilanne ja itse rl), tuosta kun olisi Pata mennyt johtoon, tiedä kuinka olisi käynyt. Tiistaina jatketaan... 1-0 olisi muuten varmaan ollut ihan maksava tulos, itse hain Kärppien murskavoittoa heikolla menestyksellä.
TV:stä peliä seurasin ja kyllä sympatiat oli Ässien puolella. Hienoa taistelua, mutta viimeisessä erässä yhä vahvemmin peli alkoi kääntyä kotijoukkueelle ja lupaavasta taistelusta huolimatta saldoksi jäi 0 pistettä. Harmillista...
RaahenTiikeri kirjoitti:ihan kauhea ylikerroin Kanada-Norja pelissä tuloksille jotka perustuu kanadan "vain" neljään maaliin.Itse vetelin keski-pienellä panoksella tulosta 4-1 (+34,xx)jonka koin fiksuimmaksi.Pienellä sit ympäröiviä tuloksia jotka osuessaan tuo nettovoitolle.
RaahenTiikeri kirjoitti:miten sulla on masa aikaa seurata kaikkea niin paljon että kykenet tekemään perusteltuja pelivalintoja?![]()
Itse kun tuli aikoinaan tahkottua isoin panoksin vakioveikkausta + vedonlyönnin osalta englannin pääsarjaa+championshipiä (siis samat sarjat kuin vakiossa pääosin)niin ei aika muuhun riittänyt.10-20h meni arkiviikosta kahteen sarjaan.
Masa V kirjoitti:Ravit varmaan ikuisesti se ykköslaji mulle, mutta pelimielessä ravien ylivoima on kokoajan heikkenemässä. Sanoisin, että pitkävedossa on vaikea jäädä voitolle, mutta raveissa vielä vaikeampaa... Pitkävedossa helppo sinnitellä 100% tuntumassa, mutta raveissa sekin vaikeampaa, ravipelaaminen sellaista vuoristorataa, jossa pitempiä tappioputkia ja vastaavasti isompia kertavoittoja.
RaahenTiikeri kirjoitti:Itse olen sellainen saakelin jäärä,että en voi pelata kuin arvokisoja (olympia,lätkän mm,futiksen em/mm)sellaisella "kevyellä seurannalla" jossa annan näkemilleni peleille painoarvoa melkoisen paljon.
Jos pelaan sarjaa (sm-liiga,englannin futikset tms)niin yksinkertaisesti mun pää ei anna periksi pelata,ellen pidä yllä (excelissä tms)monimutkaisiakin tilastoja joista on aina käsillä ITSE LASKEMANI todennäköisyydet +muut pelin kannalta oleelliset tilastotiedot.
Myös otteluennakkojen (mahd otteluraporttien)läpikäyminen kuuluu tavallaan siihen rutiiniin,että pääsen perustelemaan itselleni jotkut betsit+niihin laskemani todennäköisyydet.
Olisi kyllä mielenkiintoista ottaa taas kuvioihin tuo sm-liigan tulosveto (jota pelasin vuosia Poisson-jakauma avusteisesti)koska viime talvenakin "perstuntumalla" useita hyviä lunastuksia seuraten sarjaa vain toisella silmällä.Ehkä jopa perustaen pelit enemmän ihmisten massakäyttäytymiseen ja löytäen tuloksia jotka ovat aliarvostettuja jääkiekossa pitkällä aikavälillä.
Täytyy katsoa mihin tää elämäntilanne tästä kääntyy ja harkita tosiaan tuon aktiivisen tulosvedon palauttamista kuvioihin ainakin.
Kesän futiksen MM vedetään todennäköisesti käsin pidetyllä "maalipaikka-kirjanpidolla"* ja silmin nähdyillä pelitapahtumilla ja kokoonpanotiedoilla.
*olen siis jalkapallon arvokisoja mennyt maalipaikka-arvo kirjanpidoilla.Joukkue A:lla oli 0,4 maalin arvoinen,0,2 ja 0,3 maalin arvoiset paikat pelissä joukkue B:tä vastaan. Ja tässä siis A:lla yhteensä 0,7 maalipaikkaa.Tietoa käytetään hyväksi turnauksen edetessä erilaisia maalipaikka-lukuja saaneita joukkueita vastaan+ennen kaikkea seuratessa kertoimien muutoksia Todellisuudessa Toteutuneiden maalien valossa.Arvokisoissa löytyy aina joukkueita jotka tekevät ihan liikaa maaleja paikkoihinsa nähden tai päinvastoin,hyviä tipsejä jotka ovat tehneet liian vähän paikkoihinsa nähden.
Masa V kirjoitti:Sama itse asiassa raveissakin, joissa suosin iltaraveja, kesäraveja ja lounasraveja. Asiantuntevaa rahaa niissä on vähemmän, ison rahan pelisijoittajat ei lounareihin tunnu pelaavan ja hyvä niin. Pikkuraveihin pelataan liikaa vihjeiden, kuskien ja viime sijoitusten mukaan, ilman että ymmärrettäisiin hevosen kokonaiskapasiteettia. Ihan helmi äskettäin oli huomenna tammojen finaalissa starttaava BWT Racy, joka tuli huonolla taululla (ikäluokkakisoista) lounareihin amatöörikuskilla, eihän sitä monikaan pelannut vaikka voitti helposti. Harva vaivautui katsomaan, että edellinen vähän huonompi sijoitus oli Venicen voittamassa kasvattajakruunufinaalissa, jossa tämä sai vieläpä raskaan juoksun ja oli tosi hyvä.
Masa V kirjoitti:Historiallisille seikoille annetaan liikaa painoarvoa. "Koti-taika" tai keskinäisten otteluiden hallinta keräävät liikaa peliä, useimmiten se paremmassa vedossa oleva jengi voittaa, liikaa ei pidä antaa painoarvoa vaikkapa sellaiselle seikalle, että joukkue B ei ole viiteen vuoteen voittanut vieraissa joukkuetta A. Historia ei auta tämän päivän pelissä vaan pitäisi tehdä enemmän maaleja.
FF20 kirjoitti:Sen enempää en kyllä osaa sanoa, onko kyseessä hyvä kohde, mutta ei kai tuo Tepsin naisten kerroin ainakaan huono ole. Vierailta poissa jutun mukaan molemmat veskarit ja ilmeisesti joukkueen 8:sta maalista 5 tehnyt hyökkääjä.
http://www.palloliitto.fi/uutiset/naist ... lokissat-1
2,45 on Tepsin kerroin.
PKKU:sta saa muualta jopa 1,80 -kertoimia, joten jos on tilejä noissa, niin sitä mielummin sinne.
Harmi, että ehdin jo pelata, enkä taida uutta rahasiirtoa enää tehdä, mutta mielenkiintoinen pelattava Tepsi ehdottomasti on!Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa