Touho kirjoitti:Kertokaas muuten joku viisas mulle, että minkä ihmeen taki ravit aikaistetaan alkamaan 14.00 ja sitten pistetään 75 alkamaan neljännestä lähdöstä? Nyt ravit loppuvat ehkä 30 min myöhemmin kuin ennen. Mitä väliä sillä on, ajetaanko ne täytelähdöt ennen vai jälkeen 75-pelin?
Ruikonperä kirjoitti:Touho kirjoitti:Kertokaas muuten joku viisas mulle, että minkä ihmeen taki ravit aikaistetaan alkamaan 14.00 ja sitten pistetään 75 alkamaan neljännestä lähdöstä? Nyt ravit loppuvat ehkä 30 min myöhemmin kuin ennen. Mitä väliä sillä on, ajetaanko ne täytelähdöt ennen vai jälkeen 75-pelin?
Sitähän tässä on ihmetelty, ihan nollatason päätös kun edelleen kilpaillaan sm-liigan, valioliigan yms kanssa...
Masa V kirjoitti:Totta, aivan hyödytön päätös. Pitäisi alkaa viimeistään klo 13.00 ja T75 viimeistään toisesta lähdöstä. Suora tv-lähetys vikassa lähdössä ei nosta vaihtoja eurollakaan.
RaahenTiikeri kirjoitti:Tuosta kaikesta paatoksestani siirryn siihen yksinkertaiseen kysymykseen,että miksi suora lähetys ei onnistu aiemmin päivällä?Miksi ravisuoran 16 hevosta -suora lähetys ei voisi tulla 16.15 tai vaikka 16.50?
Luulisi että nykyisestä suoran lähetyksen paikasta kilpailee useampi ohjelma kuin kilpailisi aiemmin päivällä.
Chocolate kirjoitti:Joo. Videokirjasto on huonontanut. Olenko ainoa jota kiusaa että alussa ei enää näy lähtölistaa (kengitystietoineen)? Täytyy laittaa palautetta Fintotolle.
Touho kirjoitti:Mun mielestä menty kyllä aikalailla huonompaan suuntaan tuossa, kun Fintoton videokirjastoon arkistoidaan enää pelkästään lähtö.. Kuskien voittajahaastatteluja ei kuule enää yhtään mistään. Ärsyttävää.

Touho kirjoitti:Ens viikolla monte-lähtö 65-kohteena![]()
![]()
Chocolate kirjoitti:Touho kirjoitti:Ens viikolla monte-lähtö 65-kohteena![]()
![]()
Aika "mielenkiintoiset" T65-kohteet muutenkin. Paljonko hevosala voisi pahimmillaan hävitä jos T65-kierrätystä kokeiltaisiin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa