Tänään pitäisi lähteä Teivoon taas vaihteeks kuvailemaan, täytyy vain toivoa että sää pysyisi ihan suth aurinkoisena. Liekö syynä tämän päiväinen B-ponien lähtö, vai mikä, mutta silti tarkoitus mennä. Sitten viikonloppuna pitäisi mennä ensin lauantaina Niihamaan kuvaileen TRS mestaruuksia sekä sunnuntaina Huittisiin yhden sukulaisen shettistä ja issikkaa. Ensi viikonloppunakin oli jotain, tähän hätään en kyllä muista mihin piti lähtee

Jotenkin tuntuu, et kaikki kuvauskeikat on just samana viikonloppuna, nytkin en pääse TRS'n mestaruuksia kuvaileen kun lauantaina. Löysin ihan kivasti netistä kaikkia tapahtumia joihin olisi voinut mennä kuvaamaan, mutta suurin osa oli jossain tyyliin pääkaupunkiseudulla, enkä alaikäisenä pääse mihinkään pitkälle ilman kyytiä. Teivoon nyt onneksi pääsee pyörälläkin, mutta johonkin Vermoon on melkein turha yrittää pyytää äidiltä kyytiä.
Ihan hyvin olen toimeen tullut kahdella kitilläni, 18-55mm sekä 55-250mm, mutta nyt tuntuu siltä että toi 250mm on vähän liian lyhyt minun makuuni. Pitäisi varmaan harkita jonkun vähän pidemmän putken ostamista, mutta rahatilanne ei ainakaa tällä hetkellä ole mikään maailman paras juuri ostetun tietokonee johdosta. Sitten joku makro - putkikin olisi ihan kiva, mutta mitä minä ainakin olen netissä hintoja katsellut, niin ei riitä rahat. Kai sitä täytyy taas ruveta säästämään, niin ehkä puolen vuoden päästä jompi kumpi noista suunnitteilla olevista putkista onkin sitten käytössä, ainakin toivon mukaan