Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 17. Marras 2013 20:37

nyt vituttaa ja raakasti.Suunnittelin varuiksi T4:sen vermoon jos kimppalaisia oisi kiinnostanut seurata tämän iltaista vermoa.Amado mio oli varmana,Victory Beat 4 merkkiin ja kolmas kohde olisi ollut oikein kahdella merkillä.Viimeseen Like a Star ja Gany Du ling ja Fiery Sid.Hinta oli 6 euroa ja kertaistu 0,6 panoksella 18 euroon.Mutta en lähettänyt kun ei kukaan reagoinut mitenkään.Lähin sitten kauppaan ja palasin vielä kerran yläkertaan ja kysyin vaimolta että lähetetäänkö?Tulin siihen tulokseen että ei kun on kyse toisten rahoista eikä kukaan vastannut mitään.Oikeasti,nyt on paha olo.No,semmosta se on ravipelurin elää.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 17. Marras 2013 21:12

RaahenTiikeri kirjoitti:nyt vituttaa ja raakasti.Suunnittelin varuiksi T4:sen vermoon jos kimppalaisia oisi kiinnostanut seurata tämän iltaista vermoa.Amado mio oli varmana,Victory Beat 4 merkkiin ja kolmas kohde olisi ollut oikein kahdella merkillä.Viimeseen Like a Star ja Gany Du ling ja Fiery Sid.Hinta oli 6 euroa ja kertaistu 0,6 panoksella 18 euroon.Mutta en lähettänyt kun ei kukaan reagoinut mitenkään.Lähin sitten kauppaan ja palasin vielä kerran yläkertaan ja kysyin vaimolta että lähetetäänkö?Tulin siihen tulokseen että ei kun on kyse toisten rahoista eikä kukaan vastannut mitään.Oikeasti,nyt on paha olo.No,semmosta se on ravipelurin elää.

Hyvä säästö, sillä vikassa olisi tippunut ;)
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 17. Marras 2013 21:47

olin saakelin onnellinen quantanameran voitosta.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 18. Marras 2013 14:24

Tänään vois olla nelkusta isoa rahaa tarjolla, sillä Capone on vasta nelossuosikki. Ei näyttänyt avausstarttiinsa ainakaan vaivaiselta, joten nyt yksi startti alla voi olla että tärähtää. Onko Tiikerillä näkemystä?
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 18. Marras 2013 15:18

mun näkemys on nyhjääminen elintarvikelinjan desifioinnin ääressä n.15.25- 23.xx
Jos sulla on näkemystä nisula,niin laitan tilini tunnukset tulemaan yksityisviestinä.
Tee joku parin kolmenkympin systeemi siten että keskiviikon peliin jäis ny se 150.
Tai älä tee mitään jos ei ole todellista näkemystä,mutta ei mulla ole mitään sitä vastaan(tuskin muillakaan)että noilla nelosillakin joku koittaa kalastaa ennen keskiviikkoa.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 18. Marras 2013 15:20

No onhan noi muut lähdöt melko haastavat. Ja eihän se Capone välttämättä voita, mutta tuntuu että se on tällaisessa tarjouksessa vain tänään. Eka on tosi paha, kolmas sellanen kohtuullinen ja vika taas haastava. Ehkä mä teen oman lapun niin ei tartte olla vastuussa muille... :D
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 18. Marras 2013 23:00

Ite en ois ainakaan saanut tota riviä kiinni.Duunini sain poikkeuksellisen nopeasti sensijaan tehtyä.
Vihdoinkin se Multi Tellakin voitti.Ja eikö samassa lähdössä suosikiksi ollut pelattu toinen -pakko ottaa vähintään yksi laukka Topper- niin ikään minun pakkorasti aina ja ikuisesti.
Minulle paukahtaa ylitöitä tiistai-keskiviikko ja keskiviikko-torstai öiksi jotakuinkin 21 -05? väliajoiksi.Eli jonkunlaista psyykki-apua otetaan vastaan keskiviikon peliin.Yö on minun parasta aikaa,joten miksei sitä työtäkin tee,mutta kyllä noi raviasiatkin yleensä tulee yöaikaan tehtyä.Huomenna päivällä siivoan koko huushollin (2,5h?)ja psyykkailen yhden tai kaksi lähtöä tänä yönä tsekkailemieni 1-2 lähdön lisäksi.Keskiviikkona päivälläkin ehtii jotain kunhan herää järkevään(tai ylipäätään herää!)aikaan.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja supaseppä » 20. Marras 2013 00:10

itse en keksi vermoon mitään vaikealta näyttää, ekaan varma (Olive smith ?), toinen tukkoon maili!, kolmastukkoon maili tämäkin, neljänteen varma ( Tatzy Savage? ) viides taas tukkoon ja viimeiseen Betasine.

Olen niin huono näitä psyykkaileen. Toiseen kuponkiin vois pelata ohi betasinesta ja vaikka samat varmat muuten mutta kaventaa 3-4 hevosella lähtö, tai sit vaihtaa varmoja.

Raisu jussi on sika nopea, mutta tuskin takaa selviää.
supaseppä

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 20. Marras 2013 10:47

supaseppä kirjoitti:ekaan varma

Ekaan pieni varoitus Trade a Photosta, eli paikkasi laukan toissakerralla komeasti, viimeksi oli vähän nihkeämpi, mutta Korpi laittaa sen kelin ja kenkien piikkiin osaksi. Jos potinräjäyttäjää etsii niin täs' siul' vois olla sellanen. 1,47%.

supaseppä kirjoitti:neljänteen varma

Taas pommikone osastoa. Eli Yoda Hornline 3%. Teivainen hyppää rattaille ja vahvahan tämä on kuin mikä. Ainakin minun muistissa on se vermon voitto karseana yllärinä muutaman kuukauden takaa. Teki silloin kovan esityksen. Say Itillä ajetaan Korven mukaan varovasti, mutta 0,8% Solvallan voittajalle ei ole ainakaan liikaa. Lähtöhän on aika pieni ja muutaman laukatessa juoksukin voi onnistua ihan ok kahdelta pakiltakin.

supaseppä kirjoitti:viides taas tukkoon

Tässä on käyny hauskasti kun kaikki kovimmat raketit ovat arvottu eturivin radoille 5,6,7 ja 8. Eli kovaa kaahausta tiedossa? Takarivin hevosilla lähtö tukossa?

supaseppä kirjoitti:viimeiseen Betasine.

No ainakin Hakkarainen uhoaa ajavansa keulasta, ja miksei ajaisi, Magical Queen on näyttänyt hyvältä parin viimeiseen ja nyt on kuitenkin vain maili. Voihan se Beatasine voittaa kuolemastakin, mutta ei se ehkä ihan saletti siitä ole.

Edit: Ja sellanen pikku knoppi että Beatasinella on siis kuusi starttia tänä vuonna mistä voittoa ei ole tullut, niistä viisi on Tapanin käsialaa... ;)
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Chocolate » 20. Marras 2013 12:12

-Nisula- kirjoitti:
supaseppä kirjoitti:neljänteen varma

Taas pommikone osastoa. Eli Yoda Hornline 3%. Teivainen hyppää rattaille ja vahvahan tämä on kuin mikä. Ainakin minun muistissa on se vermon voitto karseana yllärinä muutaman kuukauden takaa. Teki silloin kovan esityksen. Say Itillä ajetaan Korven mukaan varovasti, mutta 0,8% Solvallan voittajalle ei ole ainakaan liikaa. Lähtöhän on aika pieni ja muutaman laukatessa juoksukin voi onnistua ihan ok kahdelta pakiltakin.;)

Yodasta samaa mieltä. Jos voittaa Mattilalla (oliko vielä kuolemasta?) kuusvitosen niin on pelihevosia Antilla pakista huolimatta. Arctic Gentleman oli hyvä Turussa ja parantaa vielä. Jos Say It voittaa tuplapakilta (olettaen että ei tule viittä lähdönuusintaa), syön hatullisen. Joo ja ymmärsin kyllä että ei Nissekään sitä kovin todennäköisenä voittajana pitänyt ;) .

Ei oikein muita varmoja ole tarjota ainakaan nyt aamupäivästä kuin Beatasine, joka ei tosiaankan ole mikään saletti mutta hyvin usein tuleva kuitenkin.
Chocolate

ViestiKirjoittaja Chocolate » 20. Marras 2013 14:40

Harri suolasi Ranch Leffatähteä HU:ssa, jotenkin on jäänyt sellainen kutina että kun Koivunen suolaa, pitäisi pelata kohti...

Anyway JOS minun pitäisi valita ideavarma tälle illalle niin ottaisin joko Nike Di Girifalcon tai Arctic Gentlemanin.
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 20. Marras 2013 15:49

vähän vaiheessa on vielä mulla psyykit.Maanantai oli iltavuoroa,eilinen ylityötä illasta yökahteen,ja sen jälkeen kaatu kone eikä suostunut päällä pysymään kun oisin lähdön pari käynyt läpi.
Beatasine ei millään muotoa noilla prosenteilla maistu tauolta.
Mutta ylle on moni kirjoittanut kyllä hevosten nimiä mitkä maistuu rasteina;

Tässä niistä paras,suorastaan jonkinlainen selkeästi prosenttejaan useammin(mutta ei nyt viisinkertaisesti)osuva idea
-Nisula- kirjoitti:Ekaan pieni varoitus Trade a Photosta, eli paikkasi laukan toissakerralla komeasti, viimeksi oli vähän nihkeämpi, mutta Korpi laittaa sen kelin ja kenkien piikkiin osaksi. Jos potinräjäyttäjää etsii niin täs' siul' vois olla sellanen. 1,47%.

-Nisula- kirjoitti:Taas pommikone osastoa. Eli Yoda Hornline 3%. Teivainen hyppää rattaille ja vahvahan tämä on kuin mikä. Ainakin minun muistissa on se vermon voitto karseana yllärinä muutaman kuukauden takaa.

-muistissa on minullakin ja Antti kun osaa tehdä sen temppunsa.

-Nisula- kirjoitti:Say Itillä ajetaan Korven mukaan varovasti, mutta 0,8% Solvallan voittajalle ei ole ainakaan liikaa. Lähtöhän on aika pieni ja muutaman laukatessa juoksukin voi onnistua ihan ok kahdelta pakiltakin.

-eihän tää niin kauhean useasti osuva ole,mutta Say it on ollut mulle historiassa jonkinlainen pakkomerkki.

Chocolate kirjoitti:Harri suolasi Ranch Leffatähteä HU:ssa, jotenkin on jäänyt sellainen kutina että kun Koivunen suolaa, pitäisi pelata kohti...

-8paikka on Vermossa niin vaikea Olive Smithillekkin että Ranch Movie Star saisi toimia varmana (mikäli alle 45%) jos tietäisi että lähtee ravia auton takaa.Mutta lähdössä on niin herkullisia merkkejä Trade A Photosta lähtien päättyen aina taatusti porukan kovimpaan 200 metriseen eli Black Madickeniin että ei tästä varmoja aleta hakemaan.

Homma jatkuu,reilut 3 tuntia aikaa.Voi olla että koko 180 euroa ei kannata jysäyttää vaan joku tekee sit lauantaille 75:en.Joku muu kuin minä perjantaisine ylitöineni.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 20. Marras 2013 15:57

Jysäytä vaan tälle päivälle sillä kierros on melko kimurantti ja arvo noussee kivaksi. Jos varmoja pitää etsiä niin kyllä mä kallistun urheilusanomien kanssa samaan, eli Bluehills Heroon. Vaikka Hakkarainen sanoo ottavansa jo startista kiinni, niin silti tossa avaus tulee olemaan todella kova koska antti tuskin pakittelee. BH:lla voi ajaa sen jälkeen miten vain ja liki se ainakin normaalina on. Vika lähtö on varmaan kolmella tukossa: Alien Lady, Magical Queen ja Beatasine. Jos vielä jonkun lähdön vetää kapeesti niin mun mielestä saa hyvän lapun aikaiseksi. Helpommin tästä raha irtoo kun T75:stä.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Chocolate » 20. Marras 2013 15:58

Joo jyski koko kassa Vermoon vaan. Jaat vaikka useampaan kuittiin.
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 20. Marras 2013 17:01

Rainbow Zet jenkeillä ja kengittä.Siihen ei sovi kaatua.

Jos viimeistä koittais kahdella eli Queenilla/Beatasinellä,niin kyllä siitä jonkun lapun sorvaa.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 20. Marras 2013 17:07

Juu, 5x5x4x4x2x2 = 160€. Sitten joku parin kympin paikkolappu päälle.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 20. Marras 2013 18:47

kysytääs nyt tunti ennen pelin jättöä,että tyrmäättekö ihan täysin jos koitetaan viimeiseen kannanottoa Magical Queenilla ylikoviksi nousseita Beatasinen prosentteja vastaan?
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 20. Marras 2013 18:50

En tyrmää. Saapahan jännittää loppuun saakka! :-)
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Chocolate » 20. Marras 2013 19:00

En tyrmää.
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 20. Marras 2013 19:04

toinen ideavarma(joka säästäisi merkkejä enemmän)olisi unelmapaikalta ja todellakin ilman kenkiä (jenkeillä?) RAinbow Zet joka viimeksikin ok kuukauden starttivälilä mahdottomista asemista.Nyt viikon starttivälillä 17% pelattuna.
Tosin tossa lähdössä on se iänikuinen Asante-peikko joka voi olla jopa keulassa tänään?

RAinbow Zet tai Magical Queen tulee olemaan varmana.Vajaa tunti tässä aikaa vielä kyhjätä.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit