Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 02. Loka 2013 19:36

Nyt oikeasti "Perseet Olalle".....
Kerrankin kun kunnon tuurit sais näihin kimpppoihin :D
Loppu lappu kuitenkin suht mukavan sallivasti tilkitty.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 02. Loka 2013 19:57

Bottoms Up :thumbup:
Chocolate

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 02. Loka 2013 20:13

Kyllä arvo pomppii. Nyt kun nämä kaksi suosikkia saatais kaatumaan niin jaettais ihan setelirahaa...
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 02. Loka 2013 20:18

eipä malttanut olla kattomatta itekään.Muistaakseni Calimeron kautta oli niitä 33 000 -44 000 osuuksia(ja sillon ne 17 kertaa 5 oikeatkin tois seteleitä).
400-700 osuuksia oli jokunen.JA oliko pohja 99,90+5 oikeilla kimppa omilleen?
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 02. Loka 2013 20:33

Perse. No nyt jos newport vielä kompastuis niin vitosilla päästään ainakin omille...
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 02. Loka 2013 20:33

Juu,tämmöistä tää välillä on.
Vähän kusinen olo tästä jäi.Mutta ei mitään....kai se 3 kertaa 5 oikeat sieltä paukahtaa,tuleepahan jotain jaettavaa.
Calimero heitti ikävän aikasin pyyhkeen kehään,ei saanut puristella niitä jättivoitonjakoja sen puolesta.
Yllätti oikeastaan että Okkolin oikein hakemalla lähti hakemaan keuloja Yllin Kyllinille.Selästähän tällä on ruukattu ajaa,vaan tiesi mitä teki.

EDIT
hevosilla 2,8,11 menee taas 6 oikeat uuteen jakoon ja saadaan ns."tupla-jackpotti"......
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 02. Loka 2013 20:56

Nyt on vähän pettynyt olo, olin aivan varma ettei kahteen vikaan enää tiputa jos sinne asti päästään, ja tiputtiin molemmissa... :biggrin:
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Chocolate » 02. Loka 2013 21:02

Samat fiilikset kuin Nisulalla. Teivoon vaan uutta yritystä, kyllä meillekin vielä natsaa ne namirastit ja jaellaan sitten sitä setelirahaa.
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 02. Loka 2013 21:07

RaahenTiikeri kirjoitti:Viimeiseen kohteeseen sorvailin jossain vaiheessa vähän yllätyksiksi vielä Prince Victoriosoa ja Flash of Geniusta.Mutta ehkä Airaksisen hevosen vakuuttavuus(+Bluehills Eaglen kova kunto) sitten laittoi ajattelemaan,että se on T65-2 johon rasteja upotetaan.

Toto655 oikein 8-12-6-5-1-7 332,70

Mutta ei toi kauhean lähellä ollut,kun se versio lapusta jossa viimeseen ois ollut 7 merkkiä,ei ois tullut maksaan mitään tasasen järkevää summaa ja sen hautasin suht aikaisessa vaiheessa.ja päädyin rastaan 2 lähtöön paljon merkkejä.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 02. Loka 2013 21:32

Hyvä oli yritys ei siinä mitään, Hoboken toiseksi varmaksi niin ainakin 5 oikein ois tullu? No ens kertaan..
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 02. Loka 2013 21:59

ja ei ois Hobokenia tarvinu edes varmaksi.Mulla oli yhdessä kohtaa iltapäivää "versio" jossa T65-2 oli neljällä merkillä (ja siinä olisi ollut Baltic Yankee),mutta kaikin järkevin tavoin kokonaisuuksista muodostui hintoja tyyliin 112,ja hilut ym...
Eli T65-2 tarjosi sen paikan jossa oli perusteltua hakea Prosenttihakuja ja tehdä kokonaisuudesta edes Tasaeuroinen,tosin lopultahan siitä tuli jopati tasan 120.
Eräässä versiossa taasen oli Titane Nordique-Vanquish ja lisäksi Prince Victorioso,mutta ei voittanutta Green Pepperiä...
Ja loppujen lopuksi,olisi aika saakelisti vaatinut enemmän että Yllin Kyllin ois lapulle tullut.Se ois jo vaatinut Hobokenia varmaksi ja aika paljon venytettyä uskoa Yllin Kylliniin että se ois lapulle päässyt.Ainakin Jonsker ja Jonkkari,jopa Lassikkokin ois kiilannut ennemmin lapulle.
Eli 6 oikeitten perään ei ollut mulla mitään syytä haikailla tänään,mutta ne 5 oikeat vähän "menetettynä mahdollisuutena" (ja tallikahvion kuluvan vuoden toistaiseksi suurimpina kimppalunastuksina)korpeavat.Onneksi niissäkään ei varsinaista rikastumista menetetty,itse kukin meistä ois 250 eurosensa kaatanut nopeasti kurkusta alas.Ylityöt ois huomen aamulla kutsuneet vaikka 3 kertaa 5 oikein ois napsahtanut.Ja kutsuu ne nyt vaikkei napsahtanutkaan.

Osallistuminen Teivon kimppaan (jos/kun Harri tekee lapun)on itsestään selviö omalla kaksikymppiselläni,vaikkei kierros pintapuolisesti kauhean ison rahan kierrokselta näytäkään.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja supaseppä » 02. Loka 2013 22:57

Kyllä te hyviä lappuja saatte aikaan, tuurit vaan ei ole meitin puolella.
Nuo kaksi viimeistä itselläkin kunto jo laskussa katekoriassa, ei tarvita, sit ne tietty tulee kun lakkaat niitä lapulle laittamasta!
Jäätävä varma :thumbup: ei olis meikkiksellä tullu mieleen tuolla koittaa.
supaseppä

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 03. Loka 2013 00:14

supaseppä kirjoitti:Jäätävä varma :thumbup: ei olis meikkiksellä tullu mieleen tuolla koittaa.

-kiitos peukusta.Kyllähän tuo oli lähtö jossa oli mahdollisuus säästää aimo kasa merkkejä koittamalla löytää siitä varma.

Nyt kaikki innolla sitten mukaan Harrin lauantaiseen 75-kimppaan!!!Keskiviikkoinen peli toimi kai jonkinlaisena(vaikka itse rivin laatijana sanonkin)uskon herätyksenä,että varsinkin näin syyspuolella Tallikahvion kimppojen kokoisilla lapuilla voi jo päästä vaikka lähelle oikeana päivänä kun "ottaa kantaa" joissain kohtaa.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 03. Loka 2013 08:18

Oli hieno lappu ja jäätävä varma. Iso :thumbup: Tiikerille. Ja tosiaan kaikki mukaan Teivon kimppaan :cowboy:
Chocolate

ViestiKirjoittaja supaseppä » 03. Loka 2013 11:34

Juu minä tein jo eilen talletuksen tuohon lauantain peliin, hyvä juttu kun töissä olen niin oma kone lappu on tehtävä jo minun perjantaina kun lauantaina on töistä suoraan suunnatava teivoon.
Yleensä se vaatii 0-12% pelattuja hevosia riviin ainakin yhden tai mielummin 2 et lunastaan isompaa pääsee 75:ssa.
supaseppä

ViestiKirjoittaja Harri H » 03. Loka 2013 19:52

Nyt on 110 euroa kasassa lauantain kimppaan, vielä on vuorokausi aikaa ilmoittautua!
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja Harri H » 04. Loka 2013 14:38

Saako joku tuon Valentin Ladayn jotenkin häviämään? Minusta tuo on edellisten starttien perusteella niin kova luu, että vain epäonni voi siltä voiton viedä. Toki prosentitkin on kovat, mutta siihen sitten rinnalle joku pieni ideavarma. Ja mikä se sitten voisi olla? Ensimmäisenä tulee mieleen lv-Kriteriumin Jonesy, joka on jäänyt suht vähän pelatuksi (14%). Toki myös Greenleaf Slim on vähän pelattu, vain 9%, mutta tämä saletisti kuumuu kun näyttää olevan IS-ravien ideavarma. Jonesy voisi hyvällä tuurilla jäädä vasta nelossuosikiksi.

Myös Ypäjä Eilaa mietin varmaksi, kun luokkaan ja nähtyihin keulasooloihin verrattuna tuo on tosi maltillisesti vedetty (35%). Jos olisi voittanut karsinnan, niin tuohan olisi karkeasti arvioituna 50-60%, vaikka varmaehdokkaita muissakin lähdöissä on. Kovista pohjista Vislakka ja Turoveli on sellaisia, mistä en kokonaan ohi uskalla lyödä, mutta jotenkin nuo ei varmoiksi asti maistu, kun lähdöissä on sopivasti vedettyjä varmistushevosiakin. Orderly on vähän liian kuuma pohja, siitä voisi periaatteessa lyödä ohikin ja jonkun ideapiikin, mutta en oikein tiedä mikä se voisi olla. Kenttä tuossa voi kyllä lopussa kääntyä. Samoin Aaron de Veluwen lähdössä on mahdollisuus kentän kääntymiseen, jos ei pääse suoraan keulaan. Sunrise Lover kiinnostaa, mutta voi olla varmaksi asti liian rohkea...
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja Chocolate » 04. Loka 2013 15:25

Valentin ja Eila kävisivät minulle hyvin varmoiksi. Jos ideavarmaa pitäisi hakea, niin valintani olisi Harmi's Frido jota ilmeisesti pääsee minulle käsittämättömästä syystä pelaamaan kakkossuosikkina.
Chocolate

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 04. Loka 2013 16:40

Chocolate kirjoitti:Valentin ja Eila kävisivät minulle hyvin varmoiksi.

MUMMOT! :D

Jos Valentin valitaan yhdeksi varmaksi, niin mun mielestä toisen tai kolmannen varman pitää olla ideavarmoja, meidän lapusta tulee kuitenkin kohtuu pieni ja kamalia revityksiä ei saa mihinkään lähtöön jolla arvoja saisi ylöspäin... Mutta tee Harri kuten parhaaksi näet, mun mielipiteet voi ignoorata...
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 04. Loka 2013 18:12

Itse en ole tietoinen prosenttiosuuksista sen kummemmin,kun en ole tämän porukan takia(siis ansiosta!)omaa lappua väsäämässä.
Mutta Ypäjä Eila kelpaa noilla mainituilla prosenteilla mainiosti!
Harri H kirjoitti:Myös Ypäjä Eilaa mietin varmaksi, kun luokkaan ja nähtyihin keulasooloihin verrattuna tuo on tosi maltillisesti vedetty (35%).

Valentin Ladayssa on se,että jos sitä alkaa varmistaan,niin onko se sitten K-merkki?Tai paketointi 4/6/8 merkkiin?
Ypäjä maistuu näistä kahdesta varmana paljon paremmin,mutta en VL:llekään osaisi tarjota vaihtoehdoksi oikein K-merkkiä kummempaa.

Harri H kirjoitti: Kovista pohjista Vislakka ja Turoveli on sellaisia, mistä en kokonaan ohi uskalla lyödä, mutta jotenkin nuo ei varmoiksi asti maistu, kun lähdöissä on sopivasti vedettyjä varmistushevosiakin.

-tästä todellakin samaa mieltä,en edelleenkään tiedä prosenttiosuuksia,mutta jonkin verran kombinaatiopelejä pelanneena tiedän,että varsinkin Turovelin lähtö kuhisee maistuvia etuvoltin tammoja.Itse meinaan ehkä koittaa mainittuun lähtöön huomenna etuvolttiparia pienin pikkupanosvarmistuksin kolmannen etuvolttilaisen kautta.

Vislakan lähdössä on vähän se,että "tallisisarukset" voivat pelata tallipeliä,mutta Vislakalle taitaa olla tarjolla jossain kohtaa melkeinpä neljättä rataa,kun lähdössä on muuan topper joka on (ravilla pysyessään)kolmannella tommoset 700 juostuna.Paljonko HopiHopi on pelattu?Eikös se voi asioiden oikein loksahtaessa viedä ton keulasta ihan iisisti?(en siis varma ehdokkaaksi,mutta...)

Chocolate kirjoitti:Jos ideavarmaa pitäisi hakea, niin valintani olisi Harmi's Frido jota ilmeisesti pääsee minulle käsittämättömästä syystä pelaamaan kakkossuosikkina.

-peliteknisesti tämä oisi varmaan oiva ratkaisu,mikäli lähtö on niin tasaisesti pelattu kuin kuvittelen.Mutta itse en kyllä (näin vähällä perehtymisellä kierrokseen kokonaisuudessaan)osaa mitään rankingia tämän lähdön kovien kesken tehdä.Parannuksia ja huononnuksiakin voi tapahtua tähän aikaan vuodesta,ja tämän ikäiset huomioiden.

-Nisula- kirjoitti:Jos Valentin valitaan yhdeksi varmaksi, niin mun mielestä toisen tai kolmannen varman pitää olla ideavarmoja, meidän lapusta tulee kuitenkin kohtuu pieni ja kamalia revityksiä ei saa mihinkään lähtöön jolla arvoja saisi ylöspäin...

-samaa ja eri mieltä.Minun (aika paljon jäljessä laahaava)kirjanpitoni osoittaa että Bonuskierroksilla on päästy ihan kivoihin(yli 2000) lunastuksiin kolmella ykkössuosikilla ja kakkossuosikin(jos ei toisenkin)sisältäen.Riippuu niin paljon niistä muutamista jäljelle jäävistä lähdöistä.Kukaan tästä Teivon kierroksesta tuskin vakavasti odottaakaan mitään kauehan korkeata 7 oikein arvoa?

Mutta mun mielestä näissä tallikahvion hyvähenkisissä kimpoissa on syytä jatkaa sillä linjalla,että yritysvuorossa oleva ei saa ainakaan jälkiviisauteen nojaavaa tuomiota osakseen(ja siksi nisulalta oikein sanoa etukäteen mielipiteensä mummoilusta).Kukin tekee parhaaksi näkemänsä ratkaisun.Itse pintapuolisesti katsoen sanoisin,että 75-2,75-3 ja 75-4 ovat ne jotka MAHDOLLISESTI voisivat arvoa nostaa.Nostaako sitä mikään taivaisiin,on korkeamman kädessä.
Ei näissä tarvitse aina kuuhun menoa tavoitella,onko kellään käyttämättömiä lomiakaan kuuhun asti?
Liputan Ypäjä Eilan puolesta varmana ja suhtaudun Valentin Ladayhin neutraalisti,ymmärtäen sen vaikeuden joka sisältyy sen varmisteluun.
Tyytyväinen oman asetetun osuuteni puolesta jos Harri tavoittelee vaikkapa +1500 tyylisiä 7 oikeita.Siitä kokoluokkaa korkeampien tavoittelu tällä kierroksella on jo toiveajattelua(siis nollien lisääminen tuonne loppuun)
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit