-Nisula- kirjoitti:painotan perusluokkaa ja sitä että "Luokkahyppyihin" minun on vaikea uskoa.
Kenen sanoja?
Tuo on taatusti H2H-pari kaikilla bookkereilla, nyt vaan kerroiarvioita kehiin tiikeri ja ruikko!
-ihan hyvä haku palstan ammattivittuilijalta.

(ja minä en oikeasti sano ikinä loukatakseni)
Mutta vastataan silti.En usko että Pulun Pilke on pysyvästi /ensi kauteen asti pohjoimaiden paras KV-ketä pohjoismaisiin KV-kisoihin on sillä hetkellä tarjolla.
En usko että on edes kovin kauaskantoisesti suomen Kuningatar/Kuningas tasoa 100 metriä parempi(voittiko niin paljolla Erikassonin ja Mariminin PM:ssä?).
Luokkahyppyjä tapahtuu,
hetkellisesti.Ei pysyvästi.On niin kunto-riippuvainen lajikin.
Voi olla,että sanana "luokka" tarkoittaa niin eri asioitakin meille eri pohjilta ja ajatusmaailmoista ponnistaville ihmisille.Niitä eri pohjia mitenkään paremmuusjärjestykseen laittamatta.
Jos noita H2H arvioita kysytään,niin kyllä mun mielestä Pilke lauantaina Turovelin lyö yli 6 kertaa kymmenestä.Mutta mites sitten suu pannaan niien muiden kanssa?ONko Metkutus tämän hetken
kunnossaan (taatusti Frankoa
luokaltaan huonompi)jopa se kolmas hevonen ennen Frankoa tuossa?
EDIT:
enkä tarkoita,etteikö hevonen voisi kehittyä(tai parantua sairauksista tai hyötyä varusteista)ja siten tehdä "luokka hyppyä".Toki niin voi tapahtua.
Mutta minua jo vuosia voitollisesti jatkuneessa pelaamisessa on kiinnostanut se jatkuvuus.Näemmekö enää ikinä Pulun Pilkettä (josta kyllä tykkään,tykkäsin jo ennen tätä kuntohuippua)taistelemassa PM-mestaruudesta?Epäilen.Mutta toisaalta olen samaan hengenvetoon valmis puolustamaan ajatusta siitä,että se voi hetkellisesti joskus väläyttää esiin samanlaisen suoritustason,kuin se on joskus parhaimmillaan väläyttänyt.
Muista nisula,että minun tausta on aktiivisesti (joukkue)urheiluvedonlyöntiä vuodesta 1993 pelanneen ihmisen tausta.Ja ajattele sitä taustaa vasten noita kaikkia EDIT:in jälkeen kirjoittamiani.