Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 25. Heinä 2013 11:52

Hyvä,

talletettu. Muuta vaatimusta ei ole kunhan pelkkää mummoriviä et tee. Mulle käy T75 tai T7.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Heinä 2013 12:13

ei kai tässä ihan mummo-pohjalta kannatakaan lähteä.Toki varmat/varma saa olla semmoinen osuvanlainen.

Sain viidennen äänettömän rahoittajan mukaan kuka ei ole tallikahiolainen.ELi 150 kasassa.Aktiivipelaaja kuka ei ehdi töitten takia juuri kierrokseen paneutua.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja supaseppä » 25. Heinä 2013 16:17

:biggrin: Rahaliikenne pitäs olla tiikerille päin tulossa, rahalaitoskin näytti olevan sama. Juu ei pikkusummiin tarvi tähdätä, mullekin käy kumpikin t7 tai t75, toki eikös se boonus potti ole vain jaossa ylimmässä voittoluokassa vielä, vaatis sit että ei kukaan osu et siihen pääsis käsiksi. Senverran eilen katoin et viimenen lähtö on kyllä haastava, ei ainakaan minulle yhtäkään tutua tai takaraivossa kummitelevaa hevosta.
supaseppä

ViestiKirjoittaja Chocolate » 25. Heinä 2013 16:54

30e hoidettu. Olen bonuskierroksella T7:n kannalla vaikka haastavan näköinen kierros onkin.
Chocolate

ViestiKirjoittaja supaseppä » 25. Heinä 2013 16:55

:? Selaan nuo lähdöt vielä läpi, kunhan saadaan emännän kanssa tallireissu tehtyä, jos sieltä jotain takaraivo hevosia löytyy, laitan sit tänne...
supaseppä

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Heinä 2013 17:02

kaikki tallikahviolaiset maksaneet;chocolate,nisula ja supaseppä.Itse laitoin myös jo rahat,eli 120 kasassa.Tuo mun "äänetön yhtiömies" ei ole vielä laittanut,mutta hän on hyvin tuttu ja luullakseni hoitaa asian kun töiltä ehtii.ELi 150 kasassa.
Sitten keskustelua;
joku jo mainitsi,viimenen on paha.Se oli levee lähtö jo lähtiäänkin.Turovelin kanssa kiikun kaakun.Voittaahan se varmaan,mutta yli 80% on karmea määrä.
Ekaan lähtöön ei varmaan tule HU:n tavoin haettua mitään ideaa,se lienee 4 merkillä kiinni.
Heitelkää vaan,mää työstän lauantai iltapäivään asti.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Touho » 25. Heinä 2013 19:40

Jjjjoo. Mahtuuko vielä mukaan?
Touho

ViestiKirjoittaja supaseppä » 25. Heinä 2013 23:31

Nyt en osaa sanoa minä :!: , mut kysy raahen tiikeriltä kun se on tekemässä lapun.
Semmoinen käsitys on et olis avoinna vielä.

Muuten kierrokksesta huomioita, näillä prossilla ekassa lähdössä putoo riveistä 1 suosikilla jo melkein 70%, muilla vielä enemmän,
Ja jos ei turoveli voita niin harvennus on jo melkoinen, 5 % parilla pollella ja 1% pintaan lopuilla.
Kaksi ekaa lähtöä on melkoisen jakavassa roolissa.
Tuo varmaan tekee sen että paljon lappuja kaksi ekaa tukossa ja sit suosikkeja loput.

Muita huomioita, kun takaraivo polleja ei sit hakemallakaan löydy.
Teivaisella monta mahdollista pollea kaikki ei edes top 2 kärjessä.
Lisäksi huomio kiinnityi numeroihin 4 ja 9 monta pollea mahdollista niidenkin takaa löytyy.
Monesti olen ihmetelly sitä et jollain numerolla tai kuskilla näissä isoissa karkeloissa rulaa, ihme sattumaa...
supaseppä

ViestiKirjoittaja Chocolate » 26. Heinä 2013 07:52

Eiköhän Touho mahdu mukaan?
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 26. Heinä 2013 13:20

mukaan vaan.Lähetän heti tämän viestin jälkeen touholle tilitiedot.
Se onkin jo sit 180 laaki jakka saan tuolta (ei tallikahviolaiselta)tuttavaltanni hänen 30 euroisensa.

supaseppä kirjoitti:Muuten kierrokksesta huomioita, näillä prossilla ekassa lähdössä putoo riveistä 1 suosikilla jo melkein 70%, muilla vielä enemmän,
Ja jos ei turoveli voita niin harvennus on jo melkoinen, 5 % parilla pollella ja 1% pintaan lopuilla.
Kaksi ekaa lähtöä on melkoisen jakavassa roolissa.

-tästä ei voi olla kuin samaa mieltä.Ja kierros on muutenkin semmoinen "piilohaastava".
Sillon kun kunkkari-lähtölistat julkistettiin,niin mulla kävi mielessä ekaan kohteeseen Rim Bay Vic varmana,mutta enää en ole ollenkaan varma ajatuksistani.Se on selvä,että Ranch Kelly on tuossa aivan varmaan liikaa pelattu.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 27. Heinä 2013 11:18

jaaha.LApun runkoa sorvattu,mutta kyllä siinä miettimistä on edelleen.
Otetaan vastaan ehdotuksia varma ideoista.Turoveliä ei porukka mummo varmaksi varmaankaan halua enkä itsekään.Womanizer-funny farm linjoilla minä tässä olen liikkunut mutta en mitenkään lukkoon lyönyt.Womanizerilla ehkä prosentit vähän alakantissa niiden viime juoksun jälkeisten veriarvojen takia,olisi 40% jos olisi varmaa että se on täysin terve.
Funny Farm varmaan nousukunnossa,viime startti taisi olla 2 tauolta.Mun mielestä suht tasaveronen Brett Bokon kanssa,mutta ei se mikään erittisen maistuva varmaksi ole,mutta kun yksinkertaisesti sitä varmaa ei tahdo muualta löytyä.
Heitelkää ny jotain ajatuspalloja.Viimeseen kohteeseen meinasin laittaa merkkejä yksinkertaisesti sen mitä rahaa riittää.
Tammakilpaan ajattelin perusmerkkejä (vipotiina,marimin,turolii ja valpuriina)+ muutamaa vähemmän pelattua kuten pelikka ja vislakka.Mutta toisaalta mielessä käy että lähtö olisi tukossa noilla "4 kovimmalla" hevosella,toisaalta jos merkkejä laittaa useamman,niin niihin pitää kyllä jo mahdollisia potin nostattajiakin ottaa.
Oriitten puolella Bokerin takana aika tasaista,frans,franko ja erikasson tottakai ekoina mukaan,mutta joku vähemmän pelattukin sietää mukana olla.Onko se taatusti nousukuntoinen Virijori hyvältä paikalta vai starttinopea Camri?
ehkä tuossa 13 aikaan jätän kunpongin ja lähen johonkin screeniltä raveja kattomaan.
Keskustelua kiitos.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Touho » 27. Heinä 2013 11:48

Funny Farm menee kengät jalassa, joten suhtautuisin siihen aikamoisella varauksella.
Touho

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 27. Heinä 2013 12:07

huomasin saman ja olin tulossa tähän laittamaan että en enää harkitse sitä varmana.
En tiedä mistä olin saanut mielikuvan että sillä nimenomaan ajetaan kengittä tänään?
Toista varmaa huutaa lappu.Kun ei toi Brett Bokokaan oikein tossa maistu syystä tai toisesta varmaksi asti?

Vielä en ole valmis mummoilemaan ja taipumaan Turovelin houkutukseen.
Womanizer on tässä mielestäni ok varma noilla prosenteilla.
Ekasta lähdöstä ei kaiva varmaa tikullakaan ja siellä on muutama niin maistuva reunamerkki (westcoast spider ja valiant kemp)
Buck Bokon rooliksi jäänee taas tehdä työt ja auttaa joku muu itsensä kustannuksella voittoon.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 27. Heinä 2013 12:14

no,paikalla olevat kimppalaiset?

Tähän pieni äänestys.

Womanizer on toinen varma.

Toiseksi varmaksi
a)brett boko
b) Franko (itsellä ei kauheasti ole luottamusta lähdön suosikki bokeriin.laukan vaarakin on,eikä se mitenkään saletisti keuloja pidä fransin,sällin ja camrin takia)reilu alkvauhti suosisi frankoa.
c) joku muu,kuka?
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 27. Heinä 2013 12:37

C) VISLAKKAAAAA! ;)

En haluaisi opettaa isää n*ssimaan, mutta en kyllä jättäis suomen ykkösravuria peleistä pois. Siis Suprise Lordia. Mutta laita vaan woma varmaksi jos siltä tuntuu.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 27. Heinä 2013 12:42

no,laskeskelin noita rivihintoja ja franko varmana saisi aika näppärän 172 ja risat maksavan lapun jossa ekaan olisi 6 merkkiä,toiseen 4 merkkiä,womanizer varmana,3 merkkiä,kuningatarlähtöön 6 ja viimeseen 8.

Eli hahmotelma
1: 1.redrock hood,4.ranch kelly,5.rim bay vic,12.buck boko,14.westcoast spider,16.valiant kemp

2: 3.turoveli,4.piispalan santeri,8.vektorin maine,12.tähti-tino

3: 5.womanizer

4: 1.funny farm,4.önas linus,9.brett boko

5: 1.sirun valpuriina,4.bturolii,5.ip vipotiina,6.pelikka,7.marimin,11.vislakka

6: 4.Franko

7: 1.super lendalund,2.pine ross,3.kiss goodbye,4.roverandom,5.atomic day,8.jamas king arthur,9.monsieur cannibale,12.armchair warriors

kommenttia.
tarkoitus laittaa peli sisään 13 jälkeen ja lähteä johonkin kattomaan tapahtumaa.

sillä ylijäävällä 7 eurolla vissiin joku kerrottu kapea rivi?
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 27. Heinä 2013 12:46

Hyvä lappuhan siinä on :thumbup:
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 27. Heinä 2013 13:00

toi surprise lord tietysti kiusaa tossa.Mutta onko prosenteissa liian lähellä helposti keulaan pääsevää womanizeria? 33% vs 28% ja lisäksi suht lähellä takana raskas suurhollola viikonloppu.

jos tuo lappu kelpaa tommosenaan kaikille,niin teen jonkun kertaistetun n.72 rivin lapun perushevosista siten että noi ison lapun varmat varmistetaan.sillon saadaan toi 180 euroa aika tarkalleen tuhlattua.

EDIT
ainiin,sitä piti sanoman että näyttäs niin komea olevan vaihto,että itse olen 75:n kannalla.Kuutosillakin voi saada jo kupongin hintaa takas jos jokunen pommi sattuu tulemaan.Mutta kyllä mulle kelpaa T7:kin.
sanokaa mitä mieltä ootten.
Se mun ei -tallikahviolainen tuttu joka on mukana omalla kolmella kympillään taitaa olla 75 kannalla.
Viimeksi muokannut RaahenTiikeri päivämäärä 27. Heinä 2013 13:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 27. Heinä 2013 13:02

Tulen huutamaan vieraisiin pöytiin, mutta kiinnostava tieto on, että Funny Farmilla ajetaan näemmä sittenkin ilman kenkiä :shock:
Ruikonperä

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 27. Heinä 2013 13:05

taitaa olla parempi olla tekemättä viime hetken korjausliikkeitä.Franko varmana säästyy niin paljon merkkejä koska jos se ei ois varmana,veis ori-lähtö ainakin sen 5 merkkiä.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit