Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja Chocolate » 25. Huhti 2013 11:21

Varmasti mukana:
-Nisula- 30e
Chocolate 30e
Chocolate

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 25. Huhti 2013 12:20

http://is13.snstatic.fi/binary/bin-1289044731441.pdf

Uudet vihjeet päivitetty Urheilusanomiin. Touhon ykkösmerkki FInlandiaan on myös US:n ykkösmerkki ja peli% 13%. Tuskin nousee ainakaan suosikiksi, joten ideavarman paikka?
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Touho » 25. Huhti 2013 12:27

Olen mukana ja pistin 30e Tiikerille.
Touho

ViestiKirjoittaja Touho » 25. Huhti 2013 12:33

-Nisula- kirjoitti:http://is13.snstatic.fi/binary/bin-1289044731441.pdf

Uudet vihjeet päivitetty Urheilusanomiin. Touhon ykkösmerkki FInlandiaan on myös US:n ykkösmerkki ja peli% 13%. Tuskin nousee ainakaan suosikiksi, joten ideavarman paikka?

Niin. Todella paskamaista se olisi Bradiin tippua, mutta jos The Best Madrikin peliprosentit jää tuommoisiksi niin pakko sitä on melkeen koittaa, nimittäin semmoisessa alennuksessa se 13 prosentilla on. Onhan sillä kuitenkin kiistatta kovimmat näytöt aikuisten sarjoista tähän sakkiin, kun jätetään puolikuntoinen Commander Crowe laskuista.
Touho

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 25. Huhti 2013 12:44

No tälleenhän varmat pitää just valita, jos best madrik voittaa, niin jee, jos Brad voittaa, niin se on silti jee vaikkei totosta lunastaiskaan. Vähän sama ku lätkän ämmämfinaaliin ruotsi-suomi vetäis pitkävetoon ykköstä. Jäis aina hyvä mieli... :D
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Touho » 25. Huhti 2013 12:46

-Nisula- kirjoitti:No tälleenhän varmat pitää just valita, jos best madrik voittaa, niin jee, jos Brad voittaa, niin se on silti jee vaikkei totosta lunastaiskaan. Vähän sama ku lätkän ämmämfinaaliin ruotsi-suomi vetäis pitkävetoon ykköstä. Jäis aina hyvä mieli... :D

Totta tuokin. Mulle käy The Best Madrik.
Touho

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Huhti 2013 13:14

samaa mieltä.Aamupäivällä katselin ja jossain 5000 vaihdossa(???) oli brad suosikki ja ajattelinkin sen menevän niin.Sitten kun aloin miettiä,niin tuli mieleen ajatus,että hemmetti bradhan on loppuun asti suosikiksi tossa pelattu.Aivan lopussa tuleva iso ja viisas raha näitä toki tasoittaa,mutta Salama-pikapeli tekee kokoajan myyrän työtä bradin puolesta +sekä se että ihmisten klassinen tapa täyttää lappua alusta loppuun vähentää merkkimääriä (siis puhutaan ihan huvi/harrastepelaajista)viimeisestä kohteesta ja sinne aika monen valinta on Brad!
Ehdottomasti Best Madrikista varmaa ellei asian tola muutu.Mutta luulenpa että se ei 2.suosikkiutta korkeammalle tässä tule nousemaan.Varma!
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Huhti 2013 13:24

Touhon rahat näkyivät ja siirretty jo tuulensuojaan fintotolle.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Touho » 25. Huhti 2013 13:51

Mites sitten toisen varman kanssa? Luotetaanko että Aaron de Veluwe saa vetää hölkkää keulassa? Vai saako Erkki luottamuksen? Mulle Erkki kävis oikeen hyvin. En nää tossa lähdössä oikeen muita uhkakuvia kuin että Pihlajan Aaroni saa vetää hölkkää keulassa. Mun mielestä tossa muut eturivin hevoset eivät ole siellä päinkään ja takarivistäkin ainoana vastuksena pidän oikeasti Bokeria, josta Erkki saa vielä todennäköisesti vetoapua kolmannella radalla, jos ei Eski sitten kierrätä kuolemaan. Moe Brage voittaa, jos saa käyttää 10-palansa 200m ennen maalia läheltä kärkeä, mutta vaikea uskoa että se saa sellaista juoksua tuolta. Wik Stjerneniin en oikeen usko. Joutuu tekemään itse kaikki työt joko kuolemassa tai kolmannella radalla ja kyllä Erkki silloin tylysti kiittää vetoavusta. Tuo 12-paikka on nyt vähän semmoinen näennäisen huono. Mun mielestä käytännössä kaikilla eturivin hevosilla ainakin pitäisi ajaa sisärataa ja silloinhan Erkki olisi jo aika lähellä kärkeä. Lisäksi se saa mun mielestä kaikissa tapauksissa vetoapua kolmannella. Jos Erkki on vika kurvissa lähellä kärkeä selässä kolmannella radalla, kuka sen takanaan pitää.
Touho

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 25. Huhti 2013 14:16

Touho kirjoitti:Mites sitten toisen varman kanssa?

Ehdotan että toinen varma otetaan Suklaalta, eli Global Kid. Meidän systeemistä tulee sen verran pieni kuitenkin, että jos lätkitään 50%+ varmat niin yllätyksiä on vaikea saada mukaan tarpeeksi. Mieluummin kovemmalla riskillä ja yllärivarmoilla. Ja kumpikin on mun mielestä varsin mahdollinen menestyjä, ja näin saadaan helpommin nämä lähdöt haarukoitua kiinni missä on 50% suosikki kun näiden lisäksi riittää pari kolme merkkiä. Ja T75 eikä T7.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Touho » 25. Huhti 2013 14:20

-Nisula- kirjoitti:
Touho kirjoitti:Mites sitten toisen varman kanssa?

Ehdotan että toinen varma otetaan Suklaalta, eli Global Kid. Meidän systeemistä tulee sen verran pieni kuitenkin, että jos lätkitään 50%+ varmat niin yllätyksiä on vaikea saada mukaan tarpeeksi. Mieluummin kovemmalla riskillä ja yllärivarmoilla. Ja kumpikin on mun mielestä varsin mahdollinen menestyjä, ja näin saadaan helpommin nämä lähdöt haarukoitua kiinni missä on 50% suosikki kun näiden lisäksi riittää pari kolme merkkiä. Ja T75 eikä T7.

No vähän tossa koitin Erkkiä perustella ja se jää varmaan sinne 35% suunnilleen tuon "huonon" paikan takia.. Ja ihan jos totta puhutaan, Global Kid aiheuttaisi kyllä aika monta harmaata hiusta. Itsekin olen vähän sen kannalla, että varmistetaan Aaron de Veluwe, koska Sir November.
Touho

ViestiKirjoittaja Aukusti » 25. Huhti 2013 15:15

Mukana ollaan,tiikerille laitettu 30.The Best Madrik käy yhestä varmasta.
Aukusti

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Huhti 2013 15:25

toisaalta jos tässä puhutaan n.180 euron kupongista,niin 3600 riviä on jo sellainen määrä,että toinen varma ei edes ole ihan välttämätön koska esim.juuri Aaron De veluwen lähtöön saa parilla lisämerkillä jo prosenttien valossa erittäin maistuvat (ja osumista turvaavat) varmistukset.
Tämän hetken peliprosenteista on tietysti turha puhua,onko edes 20 000 vaihto?Mutta veikkaan nimien Surprise Lord,Amazing Soul ja Sir november joukosta löytyvä muutaman prosenttien valossa oikeinkin maistuvan ja lisäksi samalla kys.lähdön osumista oikein mainiosti tukevan merkin.

Minun mielestä pitkä matka tarvitsee merkkejä paljon siinä mielessä että sielä on monta semmoista viivalla ketkä voi jälkeenpäin,sitten kun on liian myöhäistä,herättää ahaa elämyksen "oishan tää pitänyt tajuta,pitkällä matkalla"
Mun mielestä se voi parhaimmillaan/pahimmillaan olla ihan revityslähtö,etenkin jos Robert Keeper kiertää johtavan (piece of metalin)rinnalle pitään vauhtia.

Jos nimiä heittelee,niin muistelkaa Tanerman Canin megasuoritusta syksyllä tauolta uran ekalle pitkälle matkalle Antti eka kertaa rattaillaan.(se lähtö jossa sunrise lover voitti kovalla voittajakertoimella)
Vincent van kemp menee matkan,kuski kuuma ja lahdessa positiivinen esitys yleiseen olemukseensa nähden.
Antonio Duo vuosi sitten voitti "saman kisan",Korven talli alkanut lämpeneen,viikon starttiväli suosineen.Pitkänmatkan menijä jos kuka.
G.Mollista en ole ikinä pitänyt,mutta alla sijoittiminen (helpommassa)pitkältä,ja taatusti matka suosii.
+tietenkin etuvoltista Embassy Photo joka uran 2600 metrin kisat mennyt statistiikkaan 6: 2-2-1
Mun mielipide tähän pitkään matkaan on se,että peliprosentit painottuu liikaa uransa kovimpaan starttiin lähtevään Metaliin ja tätä vastaan jo mahdollisesti matkalla juoksevaan Robert Keeperin.Tulee varmaan monta maltillisesti pelattua ja taatusti hyvän juoksun saavaa merkkiä tarjolle.Ja näissä kun ei pussiinkaan tahdo jääjä.

Jos toista varmaa alkaa miettiä,niin kyllä se kuitenkin painottuu tuonno "suhteellisen osuva varma" akselille kun tää ei kuitenkaan ole mikään kahvirahakierros.Toisaalta tää ei ole kierroskaan jolla lähdetään Yksinään Tavoittelemaan Miljoonaa.
West coast Pirate maistuu ykkössuosikkina huonosti!
Erikassoninkaan en voi väittää varsinaisesti,mutta paljon paremmin kuin yllämainittu.
Aaronin lähtöön taas varmaan löytyy niin hyviä matalastipelattuja hakuja,että se ei maistu sen takia vaikka onkin todennäköisin voittaja...
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 25. Huhti 2013 15:37

Ok, käykö muille jos annamme Tiikerille vapaat kädet, mutta Best Madrik pitää olla varmana?
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Touho » 25. Huhti 2013 16:06

-Nisula- kirjoitti:Ok, käykö muille jos annamme Tiikerille vapaat kädet, mutta Best Madrik pitää olla varmana?

Niin kauan kun Sir November on lapulla, käy. Tietysti olisi kiva saada joku hahmotelma esim. huomiseksi, niin kaikki voivat sitten etukäteen katsoa ja ehdottaa jotain pieniä muutoksia, jotka eivät kauheasti runkoon vaikuta. Jos siis semmoisia tulee mieleen.
Touho

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Huhti 2013 16:42

mulle ei oikein sovikaan että alkaisin tässä sanelemaan jotain...keskustelun herättämistä.Ja odotetaan tuolta maaritun rankkausmenetelmän hedelmiäkin vielä.
Mun mielestä November kuuluu lapulle.Ja Aaron De voi kerätä peliäkin jonkin verran tämmöisellä kierroksella.Taisi olla joissain sanomalehtien pikkuvihjeissäkin varmana.Ettei siksi oikein optimaalinen varma olisikaan.
Onneksi on vasta torstai.

EDIT:niin siis vielä tuosta hahmotelmasta.Minun mielestä vapaata hahmottelua itse kultakin näkyviin vaan.En tykkäisi että porukka lapussa ajettaisiin "diktatuurisesti" mitään ratkaisua,joka on jonkun osallisen mielestä suorastaan päätön,siis perustellusti päätön.

EDIT 2:niin,minulta voi odottaa jonkunlaista "hahmotelmaa" joskus ensiyön aikana ilmestyväksi.2-lähtöön en taida saada oikein minkäänlaista otetta ja sen koen harvinaisen vaikeaksi.
Huomisiltaa ja lauantai-aamua voi käyttää eri hahmotelmista keskusteluun.

Kun lappu on sitten lauantaina jätetty,niin voi olla että en sen illan aikaan sivulla käy.Voi olla että tulee ravit seurattua "karvahatusti" tv2:n lähetyksestä (enkä halua tietää tuloksia)ja kukaties alkuillasta lähtien kevyesti tissutellen.Kuukausi mennyt mahavaivojen/närästyksen kanssa kärvistellen ja nyt sitten sain tietää diagnoosin helikobakteerista jonka raskaahko antibioottihäätö(9 tablettia vrk)alkaa ensi viikolla.
Ihmisten kokemuksia lukiessa vaikuttaa aika lailla paskat pihalle piiskaavalta ja suolistolle rankalta 7 päivältä.Niin ja ehdottomasti antabusvaikutteiselta.
Eli ehkä sitä ennen pari päivää ilman nyt käytössä olevaa närästyslääkitystä ja kevyt hiprakka ensi kertaa 1,5 kuukauteen.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Aukusti » 25. Huhti 2013 17:47

Tässä vähän omaa ranginkia lähtöihin.
1/1,9,11
2/1,7,8,9
3/4,10,12
4/5,9,13
5/2,5,8,3
6/2,4,11,3
Aukusti

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Huhti 2013 18:07

aukustin rahat saapuneet ja siirretty "tuulensuojaan" fintotolle.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 25. Huhti 2013 19:33

30e siirretty OP:sta rouva Tiikerin tilille.

omat näkemykset:
1) 1 Hamtaro, 11 Brave Eight -Jompella
2) 7 QAA
3) 12 ERKKI, käy varmaksi
4) 1 Piece Of Metal, 9 Global Kid, 13 Robert Keeper
5) 5 Buck Boko, käy varmaksi
6) 4 AdV, 5 Amazing Soul, 11 Sir November
7) omaan lappuun ruksin useamman mutta kimpassa olen valmis The Best Madrikin kyytiin
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Huhti 2013 20:44

chocolaten rahat vastaanotettu.

Alkaa olla kimpan kesken aika kova konsensus Erikassonista varmana.Ja kyllä jos se tuossa 36:ssa prosentissa tai edes lähellä säilyy,niin on se maistuvin ykkössuosikki ehdottomasti.
Voidaan alkaa keskittyä muiden,kuin 75-3&75-7,lähtöjen pommeihin ja reunmerkkeihin mikäli tuo Erikasson saa siunauksensa.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit