Janzon kirjoitti:Kimppaa 2.2 Oulun Jackpot kierrokselle?
Tehdään niinkuin Pokeritieto.fi raviketjussa. Yksi tekee lapun ja sillä selvä. Muut siirtävät henkilön tilille rahat ja yksi sälli jättää lapun sisään.
Muuten siitä ei tule lasta, eikä paskaa.
Kuka vetää? 100 mieheen?
Janzon kirjoitti:Kimppaa 2.2 Oulun Jackpot kierrokselle?
Tehdään niinkuin Pokeritieto.fi raviketjussa. Yksi tekee lapun ja sillä selvä. Muut siirtävät henkilön tilille rahat ja yksi sälli jättää lapun sisään.
Muuten siitä ei tule lasta, eikä paskaa.
Janzon kirjoitti:Eihän tässä vielä kiirettä ole siirrellä, kun yli viikko aikaa.

-Nisula- kirjoitti: Mun mielestä normi T75, mutta jos muut ovat T7:n kannalla niin taivun demokratian mukana...
Janzon kirjoitti:Nyt tulee pettymys, mutta joudun osaltani perumaan kimpan. Kierrosta kaksi päivää tutkittuani olen tullut siihen tulokseen, että täysin maistumaton kierros. Niinpä ollen en lähde satsaamaan isoa lappua ja ennen kaikkea muiden rahoja väkisellä. Toivottavasti ei nyt kukaan suutu verisesti. Bonuspottikin on muuten aikamoisen pieni.
Janzon kirjoitti:Nyt tulee pettymys, mutta joudun osaltani perumaan kimpan. Kierrosta kaksi päivää tutkittuani olen tullut siihen tulokseen, että täysin maistumaton kierros. Niinpä ollen en lähde satsaamaan isoa lappua ja ennen kaikkea muiden rahoja väkisellä. Toivottavasti ei nyt kukaan suutu verisesti. Bonuspottikin on muuten aikamoisen pieni.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa