Ruikonperä kirjoitti:Mun mielestä kuskin pitäisi olla sellainen, joka noissa hornankattiloissa ja isoissa lähdöissä on tottunut ajamaan ja tuntee paikallisen kulttuurin, se rajaisi Suomessa ajavat huiput pois. Kontio ei tullut aluksi mielenkään, sehän olisi suomalaisista yv-paras vaihtoehto, mutta mitä noita Ruotsin lähtöjä on katsonut niin taktisesti Kontio jää em. kolmikolle suoranmitan.
Toisaalta varmaan ihan turhaa psyykkiä sillä eiköhän Korvenoja aja jatkossakin itse.
Touho kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Mun mielestä kuskin pitäisi olla sellainen, joka noissa hornankattiloissa ja isoissa lähdöissä on tottunut ajamaan ja tuntee paikallisen kulttuurin, se rajaisi Suomessa ajavat huiput pois. Kontio ei tullut aluksi mielenkään, sehän olisi suomalaisista yv-paras vaihtoehto, mutta mitä noita Ruotsin lähtöjä on katsonut niin taktisesti Kontio jää em. kolmikolle suoranmitan.
Toisaalta varmaan ihan turhaa psyykkiä sillä eiköhän Korvenoja aja jatkossakin itse.
Joo, pitää paikkansa tuo alku. Bradilla vaan ei tuota taktikointia ole tähän asti tarvinnut paljon harrastaa, ja eipä noissa mailin kisoissa paljon sitä kerkeä tekemäänkään. Hyvältä lähtöpaikalta Brad on käytännössä aina keulassa ja kyllä Tuomas osaa siitä sen välipuolikkaan ajaa hieman hitaammin. Ja aika pitkälti nuo ensi kauden tavoitteet on siellä maililla. Ehkä pari 2100 matkaa ajetaan, mutta muuten käytännössä pelkkiä maileja. En näe syytä, että niihin tarvitsee kuskia vaihtaa, mutta esimerkiksi johonkin Prix d'Ameriqueen voisi ihan huoletta ottaa toisen kuskin... Ja sinne tuskin tuo Kontsakaan on paras vaihtoehto. Bazire rattaille, samasta syystä kuin tuossa sanoit.

tavis kirjoitti:Ravisuoran Facebook-sivulta luettua:
Brad kutsuttu Elitloppetiin 2013
Touho kirjoitti:Jaaha. Tämmöinen uutinen tuli tänään.
http://www.iltalehti.fi/ravit/2012111916346933_rv.shtml
Eli hoitaja vaihtuu vuoden sisään toista kertaa. Kuka seuraavaksi? Kumma kun ei kiinnosta tuollainen pesti..
manu mainio kirjoitti:Touho kirjoitti:Jaaha. Tämmöinen uutinen tuli tänään.
Eli hoitaja vaihtuu vuoden sisään toista kertaa. Kuka seuraavaksi? Kumma kun ei kiinnosta tuollainen pesti..
Yleinen puheenaihe tallialueella että palkka on surkea eikä sekään meinaa tulla maksuun. Rakkaus hevosiin kun ei yksistään tuo ruokaa pöytään.
Huhun todenmukaisuuden voi aina itse päättää mutta huhutkaan eivät lähde tyhjästä, "Ei savua ilman.."

Ruikonperä kirjoitti:TIedä sitten miksi Marko Korpi lopetti, eihän tuossa perheessä isä eikä poika ole kovin pitkään olleet missäänMutta jostain syystä suomalaisilla huippuhevosilla vaihtuu hoitajat ihan jatkuvasti, vaikka luulisi sellaisen olevan monen hevosenhoitajan unelma... Passionatella taisi Niemisen aikana olla 3-4 eri hoitajaa?
Ruikonperä kirjoitti:Niin, ht.netissä on ollut juttua MONTA kertaa Korvenojan tallista, että jokin siellä mättää työntekijän kannalta, mutta tuota palkanmakua on kyllä hyvin vaikea uskoa. Eikös Korvenoja perustellut valmennustaksojensa nousua juuri sillä, että pystyy maksamaan parempaa liksaa hoitajille?
Touho kirjoitti:manu mainio kirjoitti:Touho kirjoitti:Jaaha. Tämmöinen uutinen tuli tänään.
Yleinen puheenaihe tallialueella että palkka on surkea eikä sekään meinaa tulla maksuun. Rakkaus hevosiin kun ei yksistään tuo ruokaa pöytään.
Huhun todenmukaisuuden voi aina itse päättää mutta huhutkaan eivät lähde tyhjästä, "Ei savua ilman.."
Siis KorvenojaltakoJotenkin kyllä vaikea uskoa... Sen verran on hyviä hevosia ollut Tuomaksen tallissa ja luulisi, että ne sen verran tuovat hyvinvointia myös itse treenarille, että tuskin rahasta jää kiinni.. Ei ne treenimaksutkaan sieltä halvimmasta päästä ole.
Nyt vaan rummutusta Fintotolta ja Vermolta tosta Bradin avauksesta Helsinki-Ajossa, jotta saadaan populaa paikalle.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa