Onko Saran Salama onnistunut siitoksessa?

Tällä alueella keskustellaan jalostuksesta ja kasvatuksesta.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Onko Saran Salama onnistunut siitoksessa?

Kyllä
14
50%
Ei
14
50%

Ääniä yhteensä : 28

Re: Onko Saran Salama onnistunut siitoksessa?

ViestiKirjoittaja Touho » 14. Elo 2012 12:49

Miksi nipa alat lietsomaan tämmöistä henkilösotaa? Missään vaiheessa minulla ei ole ollut _mitään_ henkilökohtaista Francea vastaan. Eikä ole vieläkään. Keskustelu aiheesta on pysynyt ihan puhtaasti mielipiteiden vaihdossa ja niiden perustelussa, ennen kuin sinä astuit kuvaan.
Touho

ViestiKirjoittaja nipa » 14. Elo 2012 13:11

Touho kirjoitti:Miksi nipa alat lietsomaan tämmöistä henkilösotaa? Missään vaiheessa minulla ei ole ollut _mitään_ henkilökohtaista Francea vastaan. Eikä ole vieläkään. Keskustelu aiheesta on pysynyt ihan puhtaasti mielipiteiden vaihdossa ja niiden perustelussa, ennen kuin sinä astuit kuvaan.

Henkilösodastakaan ei ole kysymys.Ainoastaan kirjoitustesi "huumorista", jota en ole pitänyt aina asiallisena - en täällä - enkä muuallakaan. Aiheetta tässä enempään.
nipa

ViestiKirjoittaja Touho » 14. Elo 2012 13:19

nipa kirjoitti:Ainoastaan kirjoitustesi "huumorista", jota en ole pitänyt aina asiallisena - en täällä - enkä muuallakaan.

Siihen en pysty sanomaan muuta kuin että voivoi. Ei tarvitse kuitenkaan tulla julistelemaan sitä, että huumorintajuni ei sinulle aukea.

Masa ilmeisesti kuitenkin ymmärsi? Ja varmaan aika moni muukin..
Touho

ViestiKirjoittaja nipa » 14. Elo 2012 13:38

Touho kirjoitti: Ei tarvitse kuitenkaan tulla julistelemaan sitä, että huumorintajuni ei sinulle aukea.

Sinäkö katsot olevasi pätevä täällä sanomaan, kuka täällä ja mitä saa julistaa.

Panenko "huumorilla" tästä palstalle seuraavan äänestyksen? Ehkä ainakin Masa sen "huumoriksi" käsittää :biggrin:
nipa

ViestiKirjoittaja Touho » 14. Elo 2012 13:49

nipa kirjoitti:
Touho kirjoitti: Ei tarvitse kuitenkaan tulla julistelemaan sitä, että huumorintajuni ei sinulle aukea.

Sinäkö katsot olevasi pätevä täällä sanomaan, kuka täällä ja mitä saa julistaa.

Vanhemman se vissiin pitäis viisaampi olla ja osata lopettaa? Käsittääkseni herralla kuitenkin on varmaan triplat ikää meikäläiseen verrattuna...

Saanko kysyä, että miten sä nyt edes liityit tähän koko juttuun?! Muistaakseni et sanonut juuta tai jaata koko asiaan, mutta sitten piti tulla niiden nipamaisien hassunhauskojen nokkeluuksien kanssa jatkamaan kinaa, joka oli melkein jo loppunsa nähnyt...
Touho

ViestiKirjoittaja nipa » 14. Elo 2012 14:06

Touho kirjoitti:Saanko kysyä, että miten sä nyt edes liityit tähän koko juttuun?! Muistaakseni et sanonut juuta tai jaata koko asiaan, mutta sitten piti tulla niiden nipamaisien hassunhauskojen nokkeluuksien kanssa jatkamaan kinaa, joka oli melkein jo loppunsa nähnyt...

Jaa-jaa! Saran Salamaan periyttäjänä ei minulla ole edelleenkään mitään pätevää mielipidettä. Sen sijaan minua kismitti ja kismittää edelleenkin asian käsittely palstalla äänestyksineen. Tämä puhtaasti palstan jatkuvuuden kannalta. "Nipamaisten hassunhauskojen nokkeluuksien" vuoksi minä täällä nykyisin suureksi osaksi vaikutan. Siitä ei täällä kaikki tykkää - niinkuin ei ole tykätty oranssillakaan palstalla minut ikuisesti bannannutta ylläpitoa myöten. Tänne ei toistaiseksi ole mitään bannaavaa ylläpitoa ilmaantunut, joten jatketaan ennen kuin häviän jossakin "huumorilla" julistetussa äänestyksessä.

Mitä palstaan muuten tulee tänne on saatu osin jo oranssin palstan fiilistä, mikä ilmenee osin kirjoittelun vilkkautenakin. Aikanaan oranssilla palstalla kävimme usein näitä kehittäviä vuoropuheluita Ahatovan kanssa - eikä palstan ylläpito silloinkaan puolellani ollut. Nyt "vanhempi herra" ymmärtää lopettaa.
nipa

ViestiKirjoittaja Harri H » 14. Elo 2012 15:53

Nokittelu loppuu nyt, tai pääsen minäkin nautiskelemaan Pohjois-Korea -meiningistä ja jakelemaan pieniä "ajokieltoja" :D

Itse äänestyksen tulos hämmästyttää minuakin, mutta vaikuttaisi siltä, että sitä ei ole mitenkään isommin vääristelty kenenkään toimesta. Käyttäjiä on riittävästi ollut kirjautuneena äänestyksen jälkeen, jotta tähän nykyiseen vastausmäärään päästään.
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja nipa » 14. Elo 2012 16:07

Heh - ei kai täällä kukaan ole ketään nokitellut. Normaalia keskustelua sanoisi oranssinkin palstan virallinen valvoja, jolla on työnantajan tapaan tulkintaetuoikeus kaikkeen palstalla olevaan. Ainakin normaalia ennen ylläpidon omille liikavarpaille astumista.

Mihinkäs minä nokkeluuksiani aamuisin kirjata saisin, jos minua vielä täälläkin ajokiellolla muistettaisiin :D
nipa

ViestiKirjoittaja supaseppä » 14. Elo 2012 17:37

:biggrin: Pakko oli äänestää koska ääneni saa tasapelin aikaiseksi :)

Ja suureksi surukseni on pakko todeta että epäonnistunut ss on.
Ja etenkin harmittaa se että se parhaana Kihin Muiston poikana on sen tehnyt.
Saran Salaman varsat tuskin kovin kalliita markkinoilla on, eikös se jo kerro jotakin.
Jos minä varsaa ostaisin se ei todellakaan olisi SS;tä. :mrgreen:
supaseppä

ViestiKirjoittaja Masa V » 14. Elo 2012 19:59

supaseppä kirjoitti::biggrin: Pakko oli äänestää koska ääneni saa tasapelin aikaiseksi :)

Ja suureksi surukseni on pakko todeta että epäonnistunut ss on.
Ja etenkin harmittaa se että se parhaana Kihin Muiston poikana on sen tehnyt.
Saran Salaman varsat tuskin kovin kalliita markkinoilla on, eikös se jo kerro jotakin.
Jos minä varsaa ostaisin se ei todellakaan olisi SS;tä. :mrgreen:

Ehkä tasapeliin olisi tämä gallup hyvä lopettaa... 13-13!!!

Tulos on kieltämättä hämmentävä, vastausten määrä myös poikkeuksellisen suuri. Peräti 26 nimimerkkiä vastasi kyselyyn ja jokainen yhdellä äänellä, kokonaan toinen juttu on, kuinka monta henkilöä näiden nimimerkkien takana on.

Tulosta voi pitää luotettava kuka haluaa, itse en ikävä kyllä siihen usko vieläkään. Mutta jos joku uskoo, niin uskokoon. Vaikka joulupukkiin. :D
Mutta mukavasti tuli palstalle aktiivisuutta. :thumbup:

Uskomattomalta tuntuu, että homma lähti hyvin neutraalista pelivihjeestä, ilman pienintäkään kuittailuaikomusta kenellekään. Mutta äkkiä se soppa syntyy kun on syntyäkseen.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V

ViestiKirjoittaja nipa » 14. Elo 2012 20:22

Jaa-jaa. Tasapeliin on hyvä tämä episodi lopettaa. Ehkä France sai kuitenkin enemmän ääniä kuin Saran Salama. Palstan nimimerkkejä en tässä vilpillisyydestä epäile. Se ei näin pienellä palstalla herättäisi luottamusta jatkossakaan. Hyvä näin.
nipa

ViestiKirjoittaja supaseppä » 14. Elo 2012 20:49

Itse en ole Saran Salaman varsaan kuin yhteen törmännyt lähemmin.
(Toinenkin oli mut oli niin lyhyen aikaa ettei ole mitään muistikuvaa)
Se oli nimeltään Salsu, pieni ruuna komee harja.
Sitä oli jossakin ravuriksi koitettu ennen kun tuli ratsutallille ratsuksi myyntiin.
Mukava luonteeltaan oli ja valokuvauksellinen riimun päässä, sitä mainoskuvauksissa käytettiin mallien kanssa(mallit teki jotain talli kansiota, selässäkin olivat mut isommilla hevosilla mekkoineen).
Supaseppä tietenkin satulaan auttamassa! :D
Tällä oli kauhean pienet kaviot ja pystyt kuin mikä.
Oliko sit hoitamattomuutta tai muuta, itse sitä heti tullessa koitin korjata vuolemalla sen mitä kerralla arvasin ettei liikaa kerralla muutu.
Ratsuksi se sit johonkin meni, jossakin vaiheessa, joku halusi sitä siihen hommaan alkaa valmentamaan.
supaseppä

ViestiKirjoittaja Kädetön » 14. Elo 2012 22:23

Täällähän on vauhtia, mutta ei onneksi niitä vaarallisia tilanteita, sillä eivät nämä koneetkaan ole vielä (onneksi) niin kehittyneitä, että kontaktiin pääsisi. Huumoriakin on monenlaista. Jos herra X sanoo minulle väärässä äänensävyssä; Huomenta, niin se on v..ttuilua, mutta mikäli minä siinä samassa tempaisen häntä luuvitosella, on se mielestäni huumoria :biggrin: Asiat eivät kuulemma riitele vaan ihmiset, mutta kuka kumma niitä asioita oikein esittää :o

P.s.1 Saran Salama on mielestäni nykyisten näyttöjen valossa huono periyttäjä.

P.s.2 Nipa, kuinka Mikko jakselee?
Kädetön

ViestiKirjoittaja nipa » 15. Elo 2012 07:23

Kädetön kirjoitti:Huumoriakin on monenlaista. Jos herra X sanoo minulle väärässä äänensävyssä; Huomenta, niin se on v..ttuilua, mutta mikäli minä siinä samassa tempaisen häntä luuvitosella, on se mielestäni huumoria :biggrin: Asiat eivät kuulemma riitele vaan ihmiset, mutta kuka kumma niitä asioita oikein esittää :o

Huumorintajuinen huomio ;)

Kädetön kirjoitti:P.s.2 Nipa, kuinka Mikko jakselee?

Voitontahtoinen kollini poistui ajasta täysinpalvelleena 3.7. Hollola-reissun jälkeen. Ikää Mikolle kertyi päivää vaille 21 vuotta kolme kuukautta. Eläinlääkärin piikin jälkeen sen viimeinen katse toivotti: koittakaa pärjätä. :cowboy:
nipa

ViestiKirjoittaja Harri H » 15. Elo 2012 15:52

Tämä topic menee kiinni, koska pienen selvittelyn jälkeen totesin, että ihan kaikilla ei ole puhtaita jauhoja pussissa :)
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

Edellinen

Paluu Jalostus ja kasvatus