Erikasson ja Harri tottakai suurensuuri suosikkini. Oli jopa tilaisuus jutella Bellan kanssa ennen ilmoittamista puhelimessa, se lisäsi jännitystä ihan hirveästi kun kuuli pohdinnoista hiukan ensi käden tietoa.RaahenTiikeri kirjoitti:ei suinkaan Juppe Hoo ekaa kertaa ole kuninkuuksissa mukana?Olihan tää pari vuotta sitten?Olihan?
Minultakin kyllä Juppe Hoolle jotain sympatiaa irtoaa,nopea kuin mikähän tämä on ollut.Mutta toisaalta kyllä ne "kovat näytöt" tältä(kin)vuodelta puuttuu.Ei ole kuitenkaan aikoihin kohdannut ihan ykkös-ykkössarjalaisia.
Taitaa vaan ikäväkseen sillä mennä niin että pääsee kauden kärkiajalla ekalle matkalle lähtemään sisältä ja sit mailille joutuu eturivin ulkopaikoille.Se osamatkamenestys taitaisi olla todennäköisempää jos pääsisi mailille lähelle kärkeä?
Masa V kirjoitti:Juppe Hoo oli 2010 Oulussa mukana, silloinkin taisi tulla mukaan ihan puskista kuten nytkin. Oli kuitenkin kokonaiskisassa hienosti 5. ja paras sijoitus oli mailin 4. sija. Nyt tuntuu, että voisi maililla olla jopa vielä korkeammalla. Luulen, että pystyy ottamaan aluksi keulat miltä eturivin paikalta tahansa.
RaahenTiikeri kirjoitti:Mutta siis ekalle matkalle Frans ainakin lähtee ulkopuolelta kauden pohja-aikalaista vastaan.Saa nähä sit maililla,montako rataa siinä on etua fransille jollon voi mennä tiukaksi.
. Tammojen puolella kannatetaan sitten Poljentoa.Neliveto kirjoitti:Itse nostaisin Turon Myrskyn jopa suosikiksi nappamaan seppeeleen. Tammojen puolella kannatetaan sitten Poljentoa.
Neliveto kirjoitti:Seinäjoen tämän iltainen lähtö herätti kyllä kysymyksiä Helmin Roosan kohdalla. Toivottavasti nähty tasaisuus on vain väliaikaista, ja tamma olisi taas parhaimmillaan reilun viikon päästä. Turon Myrsky oli vakuuttava. Itse nostaisin Turon Myrskyn jopa suosikiksi nappamaan seppeeleen. Tammojen puolella kannatetaan sitten Poljentoa.
Touho kirjoitti:Neliveto kirjoitti:Itse nostaisin Turon Myrskyn jopa suosikiksi nappamaan seppeeleen. Tammojen puolella kannatetaan sitten Poljentoa.
Siis ei nyt todellakaan millään pahalla tai muuten. Mutta jos seppelekaksikko on Turon Myrsky-Poljento, suomenhevoskentällä on peiliin katsomisen paikka... Eikä herneitä, tämä on vaan mun mielipide.

Masa V kirjoitti:Villihotista olen vähän eri mieltä. Seppo Suuronen on nimittäin ovela ja voitonnälkäinen mies, joka hyvin tarkkaan tietää mitä tekee. Aivan saletisti olisi helposti saanut Villihotille sellaisen ajan, että eturivi olisi ollut selviö. Jos olisi Mikkelin iltaan ilmoittanut samaan lähtöön kuin Franko, niin eturivi olisi ollut selvä. Mutta ilmeisesti halusi takarivin, kun jätti ihan vieressä ajettavan Mikkelin mailin väliin ja ilmoitti kauas 2100:n volttiin Teivoon. Suuronen ei jätä mitään sattuman varaan ja varmasti tietää mikä on parasta voiton kannalta. Takarivistä antaa tasoitusta hieman, mutta veikkaan että Suuronen pitää kovimpana uhkaajana laukkaa eikä ketään vastustajista.
Touho kirjoitti:Masa V kirjoitti:Villihotista olen vähän eri mieltä. Seppo Suuronen on nimittäin ovela ja voitonnälkäinen mies, joka hyvin tarkkaan tietää mitä tekee. Aivan saletisti olisi helposti saanut Villihotille sellaisen ajan, että eturivi olisi ollut selviö. Jos olisi Mikkelin iltaan ilmoittanut samaan lähtöön kuin Franko, niin eturivi olisi ollut selvä. Mutta ilmeisesti halusi takarivin, kun jätti ihan vieressä ajettavan Mikkelin mailin väliin ja ilmoitti kauas 2100:n volttiin Teivoon. Suuronen ei jätä mitään sattuman varaan ja varmasti tietää mikä on parasta voiton kannalta. Takarivistä antaa tasoitusta hieman, mutta veikkaan että Suuronen pitää kovimpana uhkaajana laukkaa eikä ketään vastustajista.
Totta tuokin. Mutta toisaalta.. Ei ne Villihotin laukat ole siinä alussa tulleet. Joskus muistaakseni oli epävarma auton takaa, mutta siitä on jo aikaa. En muista, milloin Villihotti olisi viimeksi auton takaa laukan ottanut. Menee varmaan 2010 vuoden puolelle.
Touho kirjoitti:Nordicbet tarjoaa Helmiinan seppeleestä kerrointa 6,00. Kiitän.....![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa