Joo-o.. Eilinen oli täydellinen katastrofi.. Minunhan piti jäädä kotiin jännäämään kisoja, mutta juuri ennen Monte lähdön starttia, nettini meni alas. Siinä yritin sitten saada sitä toimimaan, mutta eipä tapahtunut mitään. Siispä lähdin tuonne pelikapakkaan! Siellä pelit menivät päin persettä, kunnes luulin voittaneeni suht ison potin rahaa Vickwiren voittajapetsillä, jota otin tuhdisti. Siinä tuli jo loppusuoralla tuuletettua! Lähdön jälkeen kuitenkin vilkaisin kuittia ja siinä oli lyöty aivan eri hevonen voittajaksi!

Siinä sitten en ollut uskoa silmiäni ja tuijottelin lappua ja manasin.. En tiedä olinko sanonut vai myyjä lyönyt sen väärin, luultavasti itse munannut. Kaksi asiaa tuli siis opittua nyt kantapään kautta!! 1.Älä pelaa suullisesti, jos on aikaa täyttää slippi. 2.
Tarkista ostamasi peli, äläkä vaan työnnä sitä taskuun. Oli isoin voittajapelini luultavasti koskaan ja kerrankin osunut sellainen.
Tuo episodi alkoi vituttamaan todella paljon, mutta pelasin kuitenkin loppulähdöt. Vielä enemmän alkoi vituttamaan kun en tajunnut Ruikoperän vihjanneen viimeisen lähdön 12, kuin vasta maaliintulon jälkeen. Siinä taas pällistelin kertoimia kuin orpo poika ja manasin itseni helvettiin! Olin varma, että Teemu voittaa hevosellaan ja hänelle suoraa kaksaria etsiskelin, en silti saatana voinut muistaa Ruikoperän vihjaamaa 12, kuin vasta tosiaan maaliintulon jälkeen.

Tässä vaiheessa katsoin parhaakseni lähteä helvetin rivakkaa tahtia kotiin nukkumaan. Tuohon jos olisi alkanut tinttaamaan lisää vettä koneeseen,niin ei olisi noilla fiiliksillä hyvää seurannut. Vielä näin aamullakin olen epäuskoisena tuijotellut slippejä ja kertoimia, sekä katsellut lähdöt uudestaan.
Huhuh, tekipä hyvää avautua. Kai se tästä taas iloksi muuttuu. Pitää tehdä toto75 varmaan lappu sisään. Varmoja tuntuu olevan joka lähtöön ja voisiko potti jäädä pieneksi tänään..no mene ja tiedä.
Edit: Tuntui kaikilla menevän eilen pelikapakassa päin helvettiä. Olin juuri ulkosalla polttelemassa tupakkaa kuin yksi kapakan tuttu kaveri lähti pois. Ensin hän vilkaisi ohjelmaansa,manasi,pyöritteli päätään ja sen jälkeen viskaisi 7-oikein lehden niin lujaa katuun, että se hajosi kahdeksi kappaleeksi.

Poimiessaan palasia, hän tokaisi helvetin isoon ääneen "vitun konit, saatana". Nauratti hiukan. Lähtiessäni pois viimeisen lähdön maaliintulon jälkeen, toinen ukko nosti kädet pystyyn ja sanoi "jumalauta ainoa hevonen mitä en pelannut tuli pariin". Joten oli synkkä Perjantai meidän kapakassa.