Ruikonperä kirjoitti:Entä missä ovat tammapuolelta Vokukka ja Kromi?
tavis kirjoitti:Tänään lukaisin IS veikkaajasta, että Vokukalta on paukahtanut jalka viime startin jälkeen, tervehtyi tavallaan, mutta ei sitten kestänyt reeniä kuitenkaan.
Vokukka on siemennetty I.P. Lennolla.
Ruikonperä kirjoitti:Patrikin Muiston siitosmainos oli uusimmassa HU:ssa, Reijo Ranteella astuu, joten lieneeköhän ura sittenkin ohi kun ei enää Tarvaisella ole? Kotisivutkin suljettu, vaikka vielä viime viikolla olivat auki.
-Nisula- kirjoitti:"Kyllä hevosella hintaa oli. Patrikin Muisto on ollut paljon astutushommaakin, joten maksaahan se."
Mitäköhän tuollainen maksaa? 1,5 vuotta jäljellä kilpauraa, pitkä tauko vamman takia, tän vuoden kunkkarit menevät ohi... Mutta rahaa taitaa Reijolla olla ni pal' että ranteita pakottaaa...
Kädetön kirjoitti:"Kyllä hevosella hintaa oli. Patrikin Muisto on ollut paljon astutushommaakin, joten maksaahan se."
Hintahan kaikilla hevosilla on, mutta se on eri asia paljonko kunkin hintalapussa lukee. Eiköhän nuo Patrikin Muiston astutukset keskity lähinnä Ranteen omiin tammoihin, sillä urallaan se on astunut tähän mennessä kaikkiaan (kolme kautta) 24 tammaa. Ei mikään hirmu määrä.
Hevosen hintaa voi pohtia vaikka siten että ajattelee paljonko itse olisit valmis siitä maksamaan? Tässä tapauksessa en ainakaan minä kyseistä hevosta ostaisi, ja jos olisi "pakko", niin 5 000 olisi maksimi, sillä riskit ovat liian suuret.
Kädetön kirjoitti: Tässä tapauksessa en ainakaan minä kyseistä hevosta ostaisi, ja jos olisi "pakko", niin 5 000 olisi maksimi, sillä riskit ovat liian suuret.
Masa V kirjoitti:Itse en maksaisi edes 3000 euroa, kun kuitenkin silläkin saa jo aivan huippusukuisia suomenhevosvarsoja.
-Nisula- kirjoitti:Masa V kirjoitti:Itse en maksaisi edes 3000 euroa, kun kuitenkin silläkin saa jo aivan huippusukuisia suomenhevosvarsoja.
No ei sinusta ainakaan sijoittajaa taida tulla...![]()
Ostaisit 3000 eurolla mieluummin 10 v projektin kuin avoimen tason menijän? Maa kutsuu... Ymmärrän halvalla myynnin mikäli jalka on niin klesana ettei siitä peliä tule. Mutta Tarvaisen kommenteista paistoi läpi se että hevonen oli kunnossa ja ettei hän olisi halunnut myydä vaan joutui enemmistön jyräämäksi. Ja mikä ihmeen motivaatio omistajilla olisi myydä tälläinen peli pilkkahintaan? Mieluummin sen pitää itse kun pistää jollain 7000 eurolla muualle. Kuten Ruikonperä totesi, viime vuonna oli hyvin seppeletaistossa mukana, niin jos tämä olisi 10K myynnissä niin ostajia olisi jonoksi asti. Mieluummin sitä tällaiseen 10K laittaa kun johonkin starttaamattomaan peliin 3K. Radoiltakin kerää vielä helposti hyvän tilin, jos vain ehjänä pysyy. Ykkössarjoja ei tartte edes voittaa kun muistakin sijoista maksetaan ihan hyvin.
Masa V kirjoitti:Huippusukuinen varsa voi neljässä vuodessa kerätä kunnon tilin, kun yhden vuoden kilpailuoikeuden omaava monesti rikkoutunut ori ei voi tienata kuin murto-osan siitä.
Masa V kirjoitti:Itse en usko, että tuosta kukaan maksaisi yli 10000 euroa. Odotusarvo kilparadoilla on varsin vaatimaton, lähinnä Ranne on varmaan tuon ostanut siitosmielessä. Euroakaan ei voi radoilta odottaa saavansa. Jos hevonen olisi oikeasti nyt huippuhyvässä kilpailukunnossa, ei Tarvainen sitä möisi - ellei sitten ole todella kovassa rahapulassa.
Nyt kyllä Masalta on tullut outoa tekstiä. Siis eihän tuollaisesta hevosesta 75% lähde millään 10 000, ei kuuna päivänä. Ihan käsittömätön kommentti tuo yläpuolella oleva.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa