Onnea! On se hyvä että joku lunastaa.
Randomraider kirjoitti:Yksi määritelmä hulluudelle on tehdä samat asiat uudestaan ja uudestaan jo odottaa eri lopputulosta. Koska olen hieman hullu, niin jatkan peliä, vaikka olen melko varma kaiken menevän perseelleen pitkän aikaa, kun eilen tuli aika iso lunastus. Varmaksi jää viimeisen kohteen 2 Krossi ja kolmeen ensimmäiseen aika tuhti rastitus. Toivotaan ettei Hurjan Ero ja kumppanit onnistuisi tänään.
Pelionnea kaikille.
Krossi tuli sitten toiseksi, kun Zipulis sai suonenvedon ja pysyi kasassa. Noh, kuvittelin Krossin juoksevan tässä keulassa koko matkan, mutta sinne ei ollut mitään asiaa. Jos tuo olisi voittanut, niin olisihan tuota nelkkua hyvin saanut, mutta siirrytään aasinlakki osastoon. Minulla oli 7 kaveria pariin tuolle Krossille. Seitsemän! Miksei silloin herra puupää voi vetää edes eurolla läpi? Noh, niin meni kuin odotinkin. Perseelleen.
Ruikonperä kirjoitti:Heti ekassa lähdössä on inhottava tilanne kun mukana on kaksi ideantynkää, jotka tod. näk. palkitsisivat tietäjänsä. Nämä ovat vaikeita tilanteita kun ei oikein molempienkaan kautta olisi järkevää lähteä tekemään peliä. Niin ne hevoset ovat hurjan kuskinparannuksen kokeva Soulman Brown, joka on paljon tauluaan kyvykkäämpi sekä keskiviikkona todella hyvännäköisenä pussiin jäänyt Rosalie Rock.
Harri H kirjoitti:Villi veikkaus, löit pelit Rosalie Rockin kautta? Hieno tipsi oli tuo Soulman Brown, enpä vaan osannut hyödyntää...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa