Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja Touho » 29. Elo 2012 15:46

No eipä täältä oikein tuntunut löytyvän innokkuutta... Mulla itsella on ainakin yksi toinenkin tiedossa, joten jos siihen ei jotain 8 henkeä tule, niin jää väliin.
Touho

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 30. Elo 2012 14:50

joo,eipä tässä taideta kimppaa kasaan saada.
Vaan eipä tuo ole pelillisesti mikään juhlava kierroskaan.Ja 350 000 ylimääräistä on suorastaan lattea bonus.Kun ottaa vielä huomioon sen,että todennäköisesti Brad de Veluwe saa kansaa pelaamaan hieman normaalikierrosta enemmän,niin eipä tuo bonus siellä paljon tunnu.

Urheilullisesti oikein mainio kierros ja katsomista varmaan on paljon.Ja ainahan totopeleistä vääristymiä löytyy.Eli moitteeni kohdistuu vain ja ainoastaan 75-peliin jossa tullee Bradin lisäksi varmaan 2-4 muuta pohjahevosta.

Minos Vangin näkemistä odotan.Se vei kyllä sydämeni heti ensi esiintymisellään.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Touho » 24. Loka 2012 23:39

Yritetään herätellä tätä taas henkiin. Olisiko porukalla kiinnostusta oikeasti alkaa vetämään jotain kimppapeliä? Mun kimppahalut on tässä lisääntyneet, kun ei meinaa riittää lappujen leveys.
Touho

ViestiKirjoittaja Janzon » 22. Tammi 2013 18:06

Kimppaa 2.2 Oulun Jackpot kierrokselle?

Tehdään niinkuin Pokeritieto.fi raviketjussa. Yksi tekee lapun ja sillä selvä. Muut siirtävät henkilön tilille rahat ja yksi sälli jättää lapun sisään.
Muuten siitä ei tule lasta, eikä paskaa.

Kuka vetää? 100 mieheen?
"Yritin kertoa sille, että mulla on vaan 100km kotiin"- Juha Utala
Janzon

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 23. Tammi 2013 00:42

kiinnostais periaatteessa.Etenkin tuo Oulu.Jotenkin tuntuu että Oulu&bonusraha tietää kunnon pottia?

Vaan tuo käytännön toteutus kun taitaa olla niin ja näin..
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 23. Tammi 2013 12:38

Janzon kirjoitti:Kimppaa 2.2 Oulun Jackpot kierrokselle?

Tehdään niinkuin Pokeritieto.fi raviketjussa. Yksi tekee lapun ja sillä selvä. Muut siirtävät henkilön tilille rahat ja yksi sälli jättää lapun sisään.

Kuka vetää? 100 mieheen?

Olen messissä mutta mieluummin pienemmällä panoksella (30-50e). Joku paremmin pohjoisen hevosista ymmärtävä saa tehdä lapun.
Chocolate

ViestiKirjoittaja Janzon » 23. Tammi 2013 13:10

No eihän tämä nyt vaikeata ole. Itse voin vetää ja tehdä ton lapun Ouluun. Rim Bay Vic tulee ainakin juoksemaan siellä kyvyt esiin lähdössä ja mahdollinen varma. Täytyy udella omistajilta lähempänä tietoa.

Janzon 100
Chocolate 50
Janzon

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 23. Tammi 2013 17:25

Janzon kirjoitti:Kimppaa 2.2 Oulun Jackpot kierrokselle?

Tämä on tosi. Mä voin uskaltautua 30:lla mukaan, ihan vaan kokeeksi.

E: Mikä pankki sulla on? Maksut ilmeisesti viimeistään huomenna?
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Janzon » 23. Tammi 2013 18:09

Eihän tässä vielä kiirettä ole siirrellä, kun yli viikko aikaa. Tehdään sillä tavalla, että ilmottautuminen kimppaan on auki ensi Keskiviikkoon 30.1 Klo 18.00 saakka. Sitten katsellaan onko tarpeeksi porukkaa mukana, jotta lappu kannattaa tehdä. Rahat voi siirrellä sitten Torstaina 31.1, jos kimppa onnistuu.

Laitan itse tuon 100 pohjalle, jotta se kannustaisi muitakin mukaan. % Osuudet tiestysti sitten panostuksen mukaan.

Janzon 100
Chocolate 30-50
Nisula 30
Janzon

ViestiKirjoittaja Touho » 23. Tammi 2013 18:24

Joo itse voisin lähteä Nisulan tavoin kokeeksi matkaan. Vaikka vielä samalla panoksella.
Touho

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 23. Tammi 2013 18:31

Janzon kirjoitti:Eihän tässä vielä kiirettä ole siirrellä, kun yli viikko aikaa.

Juu katsos näin hyvin mä seuraan raveja nykyään.. :D

Voit olla varma että multa ei tule minkäänlaisia vaateita pelien suunnitteluun... :D
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Chocolate » 23. Tammi 2013 18:55

Lähden mukaan 50e.
Chocolate

ViestiKirjoittaja Janzon » 25. Tammi 2013 14:18

Janzon 100
Chocolate 50
Nisula 30
Touho 30

Noniin kaikki nyt mukaan. :cowboy:
Janzon

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 26. Tammi 2013 16:27

RaahenTiikeri 30.

Ilmeisesti pelkkää T7:aa koska alkaa olla koko systeemin hinta jo niissä luokissa että ei normaaleill kutosilla saada enää edes valta osaa takaisin sijoitetusta panoksesta?
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 28. Tammi 2013 12:08

No se kai riippuu siitä vetääkö Janssoni kansanvarmoilla vai ideavarmoilla. Mun mielestä normi T75, mutta jos muut ovat T7:n kannalla niin taivun demokratian mukana...
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 29. Tammi 2013 01:17

joo,sama se mullekkin on.Ei ole T7 muodostunut ideologiaksi(aika vähän koko 75:sta/7:aa pelaankin).Ajattelin vaan,että aika harvoin kutoset maksavat sitä luokkaa,että esimerkiksi yli 300:n pelin hintaa (joka kai on mahdollista tässä syntyä)takaisin saa.Toki joskus tuurien käydessä voi ISOIHIN(siis hajoittamattomiin)peleihin kutosia tulla montakin kertaa.

Sinänsä en ota kantaa kansanvarmojen/ideavarmojen puolesta.Tai niitä vastaankaan.Monesti toki kansanvarma on hevonen,jota vastaan pelaamiseen laitetut sentit ovat sulaa tyhmyyttä joka ikinen.
Eikhän tässä pelin laatija hommansa osaa.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 29. Tammi 2013 11:47

-Nisula- kirjoitti: Mun mielestä normi T75, mutta jos muut ovat T7:n kannalla niin taivun demokratian mukana...

Äänestän bonuskierroksella T7:a mutta demokratia ratkaiskoon.
Chocolate

ViestiKirjoittaja Janzon » 29. Tammi 2013 14:26

Nyt tulee pettymys, mutta joudun osaltani perumaan kimpan. Kierrosta kaksi päivää tutkittuani olen tullut siihen tulokseen, että täysin maistumaton kierros. Niinpä ollen en lähde satsaamaan isoa lappua ja ennen kaikkea muiden rahoja väkisellä. Toivottavasti ei nyt kukaan suutu verisesti. Bonuspottikin on muuten aikamoisen pieni.
Janzon

ViestiKirjoittaja Touho » 29. Tammi 2013 14:42

Janzon kirjoitti:Nyt tulee pettymys, mutta joudun osaltani perumaan kimpan. Kierrosta kaksi päivää tutkittuani olen tullut siihen tulokseen, että täysin maistumaton kierros. Niinpä ollen en lähde satsaamaan isoa lappua ja ennen kaikkea muiden rahoja väkisellä. Toivottavasti ei nyt kukaan suutu verisesti. Bonuspottikin on muuten aikamoisen pieni.

Jaa. Mä kun löydän pari seinävarmaa (Desiree Lady ja Pelikka) kaikkien muiden ollessa melko vaikean näköisiä lähtöjä. Nuo tuskin on edes niitä rivin eniten pelattuja hevosia. Suokkien avoimessa koitoksessa Pauskeri tulee olemaan todella paljon pelattu, mutta joutuu nyt samalle viivalle Diktattoreiden sun muiden kanssa ja en sitä kyllä pidä ollenkaan varmana. Kolmas lähtö on taas ihan avoin. Rim Bay Vicille on kuolema tarjolla ja nyt lähdön ollessa paljon kovempi kuin Seinäjoella, en ole ollenkaan varma voittaako. Ariver on taas Ariver. Jos menee ravia, voittaa, mutta meneekö ravia? Omaan silmään ainakin vaikuttaa ihan hyvältä kohteelta hakea yllätystä. Lämpöisten pronssi on sekin tosi avoin lähtö. Kultadivarissa Beatasine tulee olemaan varmaan tosi paljon pelattu, mutta ei se kyllä tuolta paikalta maistu. Ihan hyvin voi mennä siitäkin ohi.

Allinall, ei toi mun mielestä niin helpolta näytä? Ja aina kun Jackpottia on niin jostain syystä paperirahaa jaetaan... Jos lappu tehdään, T7 ilman muuta.
Touho

ViestiKirjoittaja Chocolate » 29. Tammi 2013 14:42

Janzon kirjoitti:Nyt tulee pettymys, mutta joudun osaltani perumaan kimpan. Kierrosta kaksi päivää tutkittuani olen tullut siihen tulokseen, että täysin maistumaton kierros. Niinpä ollen en lähde satsaamaan isoa lappua ja ennen kaikkea muiden rahoja väkisellä. Toivottavasti ei nyt kukaan suutu verisesti. Bonuspottikin on muuten aikamoisen pieni.

Hyvät perustelut. Parempi sanoa "sori, ei maistu", kuin väkisin vääntää lappua. Itse olen yhä valmis lähtemään kimppaan tällä viikolla tai myöhemmillä (bonus)kierroksilla.
Chocolate

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit