Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja Touho » 15. Kesä 2013 12:17

Judi kirjoitti:Tulee muuten kova vaihto! 667 000 euroa on jo nyt :o

Samaa katselin. Menisköhän jopa kaksi miljoonaa rikki??
Touho

ViestiKirjoittaja Judi » 15. Kesä 2013 16:39

Tämä oli Hyvösen Laurin tipsi tämä Quantum Aramis.. Ois pitänyt uskoa. Aina yhtä kiva että kaikki laput lähtee lauluun ekassa kohteessa :nonono:
Judi

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 15. Kesä 2013 16:50

Jep, oishan toi kiva puristella edes kutosta, mutta nyt näin.. Ei oo vaikee arvata että robotit taitavat juhlia tänään..
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Harri H » 15. Kesä 2013 17:06

Judi kirjoitti:Tämä oli Hyvösen Laurin tipsi tämä Quantum Aramis.. Ois pitänyt uskoa. Aina yhtä kiva että kaikki laput lähtee lauluun ekassa kohteessa :nonono:

Yllättäen, eihän tuossa muita Joensuussa viime aikoina juosseita ollutkaan :D
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 15. Kesä 2013 17:23

Jep, oishan toi kiva puristella edes kutosta, mutta nyt näin.. Ei oo vaikee arvata että robotit taitavat juhlia tänään..
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Touho » 15. Kesä 2013 21:19

Leuka rintaan ja nokka kohti uusia pettymyksiä :mrgreen:
Touho

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 15. Kesä 2013 22:45

ei mitään.mun mielestä touholta ihan ok lappu.Vaikea laji.
Lunastiko kukaan Womanizerin mainiolla voittajakertoimella?Itse painotin kaverille että paina nyt saakeli sitä kun 18 tarjotaan.Tämä siis noin tunti ennen lähtöä.Itellä ei pelitilillä ollut enää enkä alkanut siirtään.Mun mielestä reilu 14 kova kerroin hevosesta jonka piti juoksunkulullisesti ollakkin ainakin lähellä.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 17. Kesä 2013 08:27

No ei voi olettaakaan että oltaisiin oltu ihan lähellä jos T7:lla sai 300k. Mä olen ainakin taas mukana Kuopion finaaleissa ja tarvittaessa aiemminkin jos esim. T65-bonaria on jaossa.
Chocolate

ViestiKirjoittaja Antti K » 17. Kesä 2013 09:36

Hyvä yritys!
Antti K

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 17. Kesä 2013 12:31

75/7 on pelinä sellainen,että tosi pieni asia vaikuttaa siihen tuntuuko kuponki jälkeenpäin hyvin tehdyltä vai huonommin tehdyltä.Jälkeenpäin ei tietenkään kuponkia voi kritisoida samoilla mittareilla kuin ennen juoksuja,koska jälki käteen yksinkertaisesti tiedät enemmän semmoista mitä et kuponkia jättäessä tiennyt.
Mutta teknisesti ottaen hyvinkin samankaltaiset laput voivat jättää paskan maun tai hyvän maun vaikka niiden osumamäärissä ei olisi erojakaan(esim 4 oikein molemmissa).Tosi pienet seikat vaikuttaa ja ihminen ei ole kovin objektiivinen arvioimaan oman pelinsä "hyvyttää" vaan tunteet jo painaa lähtöjen ratkettua.

Esimerkkinä tästä oma 65 osuma viime viikolla.Lunastuksia tuli 23,90 +9 kertaa vitoset,eli vajaa 40.Mutta lapussani oli varmana alle 10% pelattu Milsstone´s lissom jonka mahdollisuuksista täälläkin oli kirjavaa puhetta.Olisin tuon saman n.40 lunastanut toisellakin tavalla jolla meinasin alle 10 kuponkikokonaisuuden rakentaa.Mutta maistuihan se "paremmalta" (vaikka objektiivisesti se ei ollut yhtään parempi kun antoi ihan saman määrän rahaa.Pikemminkin huonompi,kun M´sLissom oli epätodennäköisempi voittaja kuin toinen varmaehdokas)kun lapulla oli varmana alle 10% haku.
Tietysti voi aina jossitella että pidemmän päälle tuommoinen "ideahaku-varma" on kannattavampi,koska joskus,jonain kierroksena joku leveämmin pelattu lähtö tarjoaa yllätyksen joka maksaa takaisin kaikki menneisyyden ideavarmojen ohimenot.
Mutta se on turhaa jossittelua tämän aiheen tiimoilta,kun yritän vain esittää sitä tosiasiaa,että oman pelin/pelin ylipäätään arvioiminen jälkeen päin hyväksi tai huonoksi on aina hyvin subjektiivinen,tunnepitoinen yritys vailla mitään todellista faktaa siitä oliko peli todellisuudessa hyvä vai huono.Hyvin hyvin pienet muutokset vaikuttavat tuohon subjektiiviseen arvioon ja eri ihminen voisi tehdä samasta pelistä jälkeenpäin aivan toisen suuntaisen arvion omien arvostustensa ja painotustensa mukaan(joku esim näkee arvona sinänsä että varmat ovat äärimmäisen osuvat välittämättä peliprosenteista,toinen näkee asian toisin päin.Toinen arvostaa pelin kapeutta,tehokkuutta jossa oikeita merkkejä saadaan kiinni mahd.halvalla.toinen arvostaa leveyttä ja Once in Lifetime-hauillekkin mahdollisuuden antamista.
Minun mielestä Touhon laatima porukka oli niistä lähtökohdista ihan ok ja suht "oikeanlainen" tuolle kierrokselle jonka "ylivaikeus" ei ollut millään tavalla ennakoitavissa.Eikä siihen "ylivaikeuteen" mitään varsinaisia ihmeitä tarvittu.Muutaman vähemmän pelatun merkin keskinäinen kohtaaminen tuotti yli 150kt voitonjaon.
Ja inhimmilliseen subjektiivisuuteen kuuluu sekin,että meidän alitajuntamme käsittää esimerkiksi Diamond Duon laukan takia huonompana varmana kuin se olikaan tai kuinka hyvänä alitajunta sitä olisi varma valintana pitänytkään esimerkiksi tiukan maalikamerassa selvinneen 2 sijan jälkeen.Vaikka lopputulos on ihan sama pelissä jossa etsitään seitsemää voittajaa.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 18. Heinä 2013 13:11

Onko muita innokkaita Kunkkarilauantain T7-kimppaan?
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 18. Heinä 2013 14:02

Kenen vuoro se on tehdä?
Touhoko teki viimeksi?
Kyllä kai sitä 30 eurolla kernaasti mukana on.Kyllähän isoa lappua saa jännittää yleensä pisempään eikä tarvi ihan koko ajan pelätä karahtamista puolivaikeisiin karikoihin.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 18. Heinä 2013 14:14

Mie oon mukana.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Chocolate » 24. Heinä 2013 07:43

Come on! Eikö tosiaan tule muita?
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 24. Heinä 2013 11:23

no,ei kai me kolmistaan aleta tekemään?
Tässä on kyllä palstalla muutenkin ollut hiljaisempaa ja kävijöitä vähemmän,että ei ihmekään ettei tähän(kään)ole kukaan tarttunut.MAsa,Ruikonperä ja minä varmaan viikon ahkerimmat kirjoittajat ja lopuilla sitten muutamaa viestiä.
Aika selväpiirteiseltä näyttää alustavasti kierros ja etenkin sen alkupään kohteet.Toki niissäkin kantaa pääsee ottamaan.
Komea vaihto varmaan saadaan kun kansa lähtee perinteisesti liikkeellee kunkkareihin.
Voihan sitä peritaatteessa kolmistaankin kimpan tehdä,pääseepähän näyttään sitten mahdollisesti pitkää nenää.
Mulla on koko ajan ollut toi lauantain kierros "työn alla" sellaisella hiljaisella liekillä ja tänään tarkoitus jatkaa,huomenna vielä enemmän.

Eli -nisula- ja chocolate...tehäänkö kolmistaan (ja hyväksytään halukkaat jos vielä kyytiin hyppää)vai jätetäänkö sikseen?
Mulle periaatteessa ihan sama.75/T7 panostukseni tullee kuitenkin jäämään tuommoiseen (kimppaankin sopivaan)15-30 euroon ja panostan enemmän kuningatar-troikkaan ja muutamiin irtopeleihin.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja supaseppä » 24. Heinä 2013 23:13

Tulen mukaan jos huolitaan, jos joku muu tekee lapun, mä olen niin surkee tuurinen lapuntekijä!
Rahan mikä se summa sit onkin laittaisin mieluusti jo huomenna koneelta. Koska lauantai aamuna suuntana on kuopio.
supaseppä

ViestiKirjoittaja Chocolate » 25. Heinä 2013 08:14

Olisko Nisula tai Tiikeri innostunut lappua tekemään?
Chocolate

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 25. Heinä 2013 09:08

Huomenta! Itsekkin olin reissussa ja palasin eilen ja lähden mökille tänään. En ole pahemmin kerennyt tutkimaan lähtöjä, ja mökillä psyykkien tekeminen on hankalaa kun on vain känny käytössä, joten jos joku muu haluaa rivin tehdä niin sopii mulle. Tieto pitäisi saada vain ennen puolta päivää että ehdin maksaaa...
-Nisula-

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Heinä 2013 11:12

Ok.
Mää voin tehä.
Laittakaa tänään tulemaan mun tilille ja laittakaa viestiosuuteen nimimerkkinne

laitan teille tilitiedot ihan minuutissa
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 25. Heinä 2013 11:43

Hyvä,

talletettu. Muuta vaatimusta ei ole kunhan pelkkää mummoriviä et tee. Mulle käy T75 tai T7.
-Nisula-

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit