supaseppä kirjoitti::x Olisivat vaan jakaneet samalla kierroksella parhaiten pelanneille!
Chocolate kirjoitti:iis jos vaihto on 300 tuhatta tai 3 miljoonaa, niin käsitykseni mukaan yhtä vaikealla kierroksella 5 oikein palauttaa aivan saman verran. Pienemmässä vaihdossa pienemmälle joukolle 5 oikein saaneita ja suuremmassa vaihdossa suuremmalle joukolle 5 oikein saaneita
Antti K kirjoitti:Sitä ettei vaihto vaikuta yhtään mitään voitonjakoon kuin sellaisissa voittoluokissa, missä on vähän jakajia.
Chocolate kirjoitti:Kyllä mun järjenjuoksun mukaan kaikki vaihtoon tuleva raha on "yhtä tyhmää" eli vaihdon tuplaantuessa myös 5 oikein -tulosten määrä tuplaantuu ja voitto-osuus on sama oli vaihto sitten pienempi tai suurempi.
-Nisula- kirjoitti:Kerrankin peliä uskallettiin viilata kunnolla uuteen muottiin. Ja mun mielestä hyvään suuntaan. Jackpot muuttui oikeaan suuntaan, vielä kun bonusraha jaetaan sitten tasan molemmille luokille niin avot. Tuossa ei suoraan sanottu että mitä vain T7 ruksille käy, eikö se poistu? Jos se poistuu niin robotit ovat nyt sitten leivättömän pöydän ääressä... Valittelut heille.
Ai että mä tykkään tästä uudistuksesta.Touho kirjoitti:-Nisula- kirjoitti:Kerrankin peliä uskallettiin viilata kunnolla uuteen muottiin. Ja mun mielestä hyvään suuntaan. Jackpot muuttui oikeaan suuntaan, vielä kun bonusraha jaetaan sitten tasan molemmille luokille niin avot. Tuossa ei suoraan sanottu että mitä vain T7 ruksille käy, eikö se poistu? Jos se poistuu niin robotit ovat nyt sitten leivättömän pöydän ääressä... Valittelut heille.
T7-ruksi ilmeisesti säilyy ja jackpot jaetaan oletettavasti pelkälle ylimmälle voittoluokalle. Mun mielestä ihan ok niin. Ei tuota T7:aa kannata kyllä oikeastaan koskaan ruksia. Nyt alkaa oletettavasti kutosillakin saamaan jo jotainAi että mä tykkään tästä uudistuksesta.
Antti K kirjoitti:Tikrun kanssa ei päästä tuosta asiasta yhteisymmärrykseen, vaikka ollaan saman koulun tuotoksia. Minusta siis jokaisesta Toto75-peliin pelatusta eurosta meni 26% viisi oikein pelanneille jakoon (jos ei huomioida T7-rastia). Sama osuus meni sinne ensimmäisestä ja miljoonannesta pelieurosta.
RaahenTiikeri kirjoitti:Kuinka tiheään 65:ssa jää 5 oikein jakamatta?Mutulla sanoisin että kerran viidessä kierroksessa?
Antti K kirjoitti:Ilmeisesti T7 säilyy ja minimivoitto 1,5€
Minusta Salama on hyvä peli. Julkaistaessahan se oli aivan susi, mutta nykyään järkevä vaihtoehto.
Lapullehan tulee suosikkirivi ja loput rastit arvotaan niiden peliprosenttien mukaan painottaen. Ei tule oikein fiksumpaakaan mieleen, enkä tiedä miksi Harry Boy:kaan olisi tätä parempi?
Pieleen meni, että tuotetta markkinoitiin siinä vaiheessa, kun se oli aivan vaiheessa. Maine tuli pilattua, eikä tätä hyvää versiota ole enää paljoa mainostettukaan, vaikka sillä on saatu merkittäviä voittojakin. Uusi nimi ja markkinointi päälle!
26-13-26 -> 32,5-32,5 Nam! jos tätä ennen keskimäärin kierroksella palautettiin heti alle 40% vaihdosta, niin päästäneen lähelle 60% keskiarvoon.
Antti K kirjoitti:Pohjarivin sisältyminen lappuun ei ole suuri ongelma, koska melkein aina oikeaan riviin tulee vähintään yksi suosikki. Salamalla on muistaakseni saatu oikeasti suuriakin voittoja, niitä pitäisi vain markkinoida, etteivät harhaluulot Salaman huonoudesta eläisi niin vahvasti. Salama on täysin kilpailukykyinen Harry Boyn kanssa lunastusten koossa ja määrässä. Salamaa vain pelataan todella vähän.
Alkuaikojen Salama oli aivan kamala, kun ihmisille tuli samanlaisia lappuja ja Salama olikin oikeasti käytännössä kimppalappu täynnä ylipelattuja rivejä. Linkitetty kirjoituskin taisi kommentoida enimmäkseen sitä entisaikojen Salamaa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa