Kaikki on menny!
Ostanutkin olen pari, eihän sitä kirpputoriltakaan tyhjin käsin lähdetä...
Ja Iso sille kuka tuon on kehitelly.supaseppä kirjoitti::? Onkohan meille Touho myyntiprovikoita tajolla?
Touho kirjoitti:supaseppä kirjoitti::? Onkohan meille Touho myyntiprovikoita tajolla?
Jaa-a, toivottavasti. Itse peleistä niitä nimittäin tuskin on tulossa
![]()
T4-vaihto oli mulle pikku pettymys, mutta oli se silti n.5000e enemmän kuin viime viikkoina. Mitähän 3.2. tapahtui kun Killerillä T4-vaihto oli 122ke.. Mutta annetaan aikaa, ehkä kaikki eivät vielä tätä uudistusta löytäneet. Seuraava yritys huomenna.
huru-ukko kirjoitti:Hyvältä näytti tänäänkin!
vivahd EERO kirjoitti:Olisihan se jo BIG KATASTROF, ellei tuolle 75:selle jotain tehtäisi, joten tuolle "uutiselle" en paljon arvoa antaisi. Onhan Fintoton ulkopuolella ollut asiasta puhetta jo näiden "muutosten ja parannusten" alusta lähtien, vanhaa slogania lainatakseni, susi jo syntyessään. Mutetaan mihin suuntaan tahansa, niin tuskin tämäkään poppoo sitä enää huonompaan suuntaan saa vietyä. Tarkemmin ajateltuna en olisi tuostakaan kyllä ihan varma.
Touho kirjoitti:Mun mielestä tuolle uutiselle T76-peliin siirtymisestä voi antaa aikalaillakin painoarvoa, kun ainakin mulle on tullut Fintoton suunnalta semmoinen käsitys, että T75:n mukana laji joko kuolee tai nousee.
Chocolate kirjoitti:T75 -> T76,
Touho kirjoitti: kun ainakin mulle on tullut Fintoton suunnalta semmoinen käsitys, että T75:n mukana laji joko kuolee tai nousee.
Chocolate kirjoitti:
T75 -> T76,
Antti K kirjoitti:En ymmärrä, miten vaihtokehitys ja viisi sekä kuusi oikein voittoosuudet liittyivät toisiinsa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa