Touho kirjoitti:Miksi nipa alat lietsomaan tämmöistä henkilösotaa? Missään vaiheessa minulla ei ole ollut _mitään_ henkilökohtaista Francea vastaan. Eikä ole vieläkään. Keskustelu aiheesta on pysynyt ihan puhtaasti mielipiteiden vaihdossa ja niiden perustelussa, ennen kuin sinä astuit kuvaan.
nipa kirjoitti:Ainoastaan kirjoitustesi "huumorista", jota en ole pitänyt aina asiallisena - en täällä - enkä muuallakaan.
Touho kirjoitti: Ei tarvitse kuitenkaan tulla julistelemaan sitä, että huumorintajuni ei sinulle aukea.
Masa ilmeisesti kuitenkin ymmärsi? Ja varmaan aika moni muukin..

nipa kirjoitti:Touho kirjoitti: Ei tarvitse kuitenkaan tulla julistelemaan sitä, että huumorintajuni ei sinulle aukea.
Masa ilmeisesti kuitenkin ymmärsi? Ja varmaan aika moni muukin..
Sinäkö katsot olevasi pätevä täällä sanomaan, kuka täällä ja mitä saa julistaa.
Touho kirjoitti:Saanko kysyä, että miten sä nyt edes liityit tähän koko juttuun?! Muistaakseni et sanonut juuta tai jaata koko asiaan, mutta sitten piti tulla niiden nipamaisien hassunhauskojen nokkeluuksien kanssa jatkamaan kinaa, joka oli melkein jo loppunsa nähnyt...
Pakko oli äänestää koska ääneni saa tasapelin aikaiseksi supaseppä kirjoitti::biggrin: Pakko oli äänestää koska ääneni saa tasapelin aikaiseksi![]()
Ja suureksi surukseni on pakko todeta että epäonnistunut ss on.
Ja etenkin harmittaa se että se parhaana Kihin Muiston poikana on sen tehnyt.
Saran Salaman varsat tuskin kovin kalliita markkinoilla on, eikös se jo kerro jotakin.
Jos minä varsaa ostaisin se ei todellakaan olisi SS;tä.
Asiat eivät kuulemma riitele vaan ihmiset, mutta kuka kumma niitä asioita oikein esittää Kädetön kirjoitti:Huumoriakin on monenlaista. Jos herra X sanoo minulle väärässä äänensävyssä; Huomenta, niin se on v..ttuilua, mutta mikäli minä siinä samassa tempaisen häntä luuvitosella, on se mielestäni huumoriaAsiat eivät kuulemma riitele vaan ihmiset, mutta kuka kumma niitä asioita oikein esittää
Kädetön kirjoitti:P.s.2 Nipa, kuinka Mikko jakselee?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa