vivahd EERO kirjoitti:Tämän kisan palautusprosenteilla ja "oikeitten" pelien palautusprosenteilla ei oikeastaan ole mitään tekemistä keskenään, ainakaan omalla kohdallani. Tässä kisassa tosin olen eurolla kaikki voittajat ja "suorat" parit pelannut, mutta muuten ei tule häerkittyä joka lähtöön.![]()
![]()
Katselin jo aikaisemmin, että heti eka pudotuspelikierroksella on Mansen hegemoniaottelu, United vastaan City, joten varma jatkoonmenijä on jo Mansesta. Epäselvää on enää KUMPI jatkaa tappiin asti.![]()
Harri laatii otteluohjelman mielensä ja järkensä![]()
![]()
mukaan, mutta paikallismatsi Pouhouta vastaan nokikkain istuen oli mukava kokemus, vaikka sen matsin selityksittä hävisinkin.
Harri H kirjoitti:Neliveto laittoikin mulle rivinsä, mutta ei sillä niin väliä kun olin jo omani lähettänyt.
. En sitten tarkistanut ketä vastaan tänään ottelen

vivahd EERO kirjoitti:No niinhän se seppä menee. että kumpi tahansa meistä jatkoon meneekin, niin väylä ainakin välieriin on selvä. Tosin nipan nykyisestä turnauskestävyydestä ei ole minkäänlaista tietoa, mutta tuosta nuoresta kölvistä, siis Ruikonperästä, en katso enää tässä vaiheessa olevan kovin suurta vaaraa.![]()
![]()
![]()
Joidenkin mielestä uhoamiseni voi tuntua ylimieliseltä uhoamiselta, mutta olen jo kuulevinani kuinka ruikon housunlahkeet lepattavat. Jos jostain kumman syystä Manselaista tietotaitoa ei välierissä nähdä, niin kuittailut tännepäin ovat paikallaan ja enemmän kuin ansaittuja. Hymyhuulin näitä kirjoitellaan eikä mene suu mutrulle vaikka palaute olisi vähän rankempaakin, kuuppa kyllä kestää.![]()
, joka ratkesi äärimmäisen täpärästi. Vieläpä maalisuoralle kaartui voittokamppailuun päätöslähdössä meidän molempien hevoset, mutta Wallander oli parempi. 0,2 pinnan erolla tuli näin takkiin.
Toinen kamppailu Jokimaalle 15.1.

Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa