Harri H kirjoitti:Mukana 2. jaksolla Pouhou, Stayer, Touho, Tosca, Kädetön, Ruikonperä, Harri H. Vielä ehtii huomiseen saakka kasaamaan oman tiiminsä!
Ruikonperä kirjoitti:Harri H kirjoitti:Mukana 2. jaksolla Pouhou, Stayer, Touho, Tosca, Kädetön, Ruikonperä, Harri H. Vielä ehtii huomiseen saakka kasaamaan oman tiiminsä!
Toivottavasti tulee vielä lisää! Kaikki mukaan vaan: peksit, chocolatet, janzonit ja tiikerit... Missäs muuten luuraa vivahd EERO, edellisestä viestistä pitkä aika?
Yhden jakson voit tuurilla voittaa, mutta se 4 jaksoa, mitä vuoteen mahtuu antaa jo aika hyvää osviittaa kuka on tämän palstan Komeettakuningas Touho kirjoitti:Ja ennen kaikkea, missä on Masa? 1. jakson hallitseva mestari. Meikäläisellä ainakin on asetettu tavoitteet tuohon kokonaiskisaanYhden jakson voit tuurilla voittaa, mutta se 4 jaksoa, mitä vuoteen mahtuu antaa jo aika hyvää osviittaa kuka on tämän palstan Komeettakuningas
![]()
Ruikonperä kirjoitti:Melkoisen varma olen yhdestä hevosesta, joka on "kaikkien" tallissa, myös allekirjoittaneella...
En tiedä puhutaanko samasta hevosesta.Touho kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Melkoisen varma olen yhdestä hevosesta, joka on "kaikkien" tallissa, myös allekirjoittaneella...
Sama tuntuma. Mutta tämän kanssa täytyi olla aikaisessa liikkeelläEn tiedä puhutaanko samasta hevosesta.
Ruikonperä kirjoitti:Touho kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Melkoisen varma olen yhdestä hevosesta, joka on "kaikkien" tallissa, myös allekirjoittaneella...
Sama tuntuma. Mutta tämän kanssa täytyi olla aikaisessa liikkeelläEn tiedä puhutaanko samasta hevosesta.
Luultavasti puhumme samastaTämän hevosen isä on jättänyt eniten tienanneen SF-hevosensa samasta emälinjasta kuin ko. hepo...
Ruikonperä kirjoitti:Touho kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Melkoisen varma olen yhdestä hevosesta, joka on "kaikkien" tallissa, myös allekirjoittaneella...
Luultavasti puhumme samastaTämän hevosen isä on jättänyt eniten tienanneen SF-hevosensa samasta emälinjasta kuin ko. hepo...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa