Psyykit + jälkipelit, viikko 23

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja Touho » 06. Kesä 2013 19:41

Touho kirjoitti:
Masa V kirjoitti:Jos ylläriä hakee, niin 2% SHARP EDGE tiedetään erittäin kyvykkääksi, viime syksynä se pärjäsi paljon tätä kovempia vastaan, mutta pitkän tauon jälkeen tänä vuonna meno ollut vielä hieman tasapaksua - parantaessaan ei silti ihan mahdoton.

Juuri olin tätä tulossa sanomaan... Todella hyvä yllärimerkki tohon lähtöön. Mun mielestä toi ei todellakaan ole niin selkeä lähtö kuin peliprosentit antaa ymmärtää. Bluehill's Eagle on kyllä hyvässä kunnossa, mutta se on vähän riippuivainen juoksusta. Snowline Stormkaan ei ole mikään varma kilpailija. Super Rainbowlla taas surkea paikka ja summasummarum, muillakin on mahdollisuuksia. Speedy Lane ei tänne tauolta maistu, eikä liioin Calle Corvettekaan, vaikka sillä on kuskinvaihdoksen myötä parannuspotentiaalia.. El Bowl saa tosta hyvän reissun ja on kirissä vaarallinen.

Tää maksaa todella hyvin Duossa. Ranch Kelly on ekassa kohteessa ehkä paras hevonen pohjimmiltaan, mutta Turbonina oli kyllä niiin hyvännäköinen lämppärissä, että häviääköhän se tuota millään. 5-8 suorana! Melkeen 60 kertaa..
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 06. Kesä 2013 21:34

siirsin 12 euroa...ei kun perkele ei kannata maksaa 30 sentin maksua...siirretään 15 ...lauantain perinteistä 12 euron 4-ristiin kimppatroikkaa varten..
Pitkään ollut taukoa vakavista ravipeleistä(olen sairastellut,ei ole jaksanut keskittyä)ja tätä se tauko teettää.
Meinasin noista 3 ylijäävästä eurosta heittää euron suoran parin tälle
-Nisula- kirjoitti:Mukaan myös Miss Swann jolla on Ruosista volttiennätys alla. Ei tää nyt ihan noin nolo peli tähän lähtöön ole kun mitä prosentit näyttää.

siis tietenkin osuneen kumppanin kanssa.Mutta oltiin lähössä kauppaan.En ehtinyt,peli meni kiinni.Heitin seuraavaan sitten Calle Corvette/1,2.Sieltähän jysähti sit 39 kertoiminen kaksari.
Troikkalähtöön arvoin eri kombinaatioita ikitipsini Sundsvik Chamsinin kautta...tein troikkia joissa SC kiertää yksin eri riveillä jne...mutta eihän tuo osunut.Ja sijaakin harkitsin....mutta mutta mutta.
Oikeasti "vakavat" harkitut pelit olleet telakalla n.1,5kk.Tästähän voisi äkkiä yhdellä osumalla ja kahdella "lähellä pidillä" alkaa leijumaan kuinka helppoa tää on.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja Masa V » 07. Kesä 2013 00:18

Hienoja lähtöjä oli tänään Jokimaalla! Jokimaan voisivat nostaa maan pääradaksi, sen verran hyvin siellä hommat hoituu ja markkinoidakin osataan. Ja se rataprofiilikin on hyvä... kunnon loppusuora niin takaakin ehtii, kuten Bollströmin sytyttämä Calle Corvette. Raivion kannattaisi antaa Bollströmille muitakin ajettaviin, kun tälläkin heti huikea parannus.

Piece By Piece palasi huipulle ja samaa voi sanoa Air Gunnerista. Antonio Duo kyllä teki sitkaan juoksun ja tämän ansiosta edes yksi suomalaisen isäoriin jälkeläinen on kamppailemassa Suur-Hollolan finaalipaikasta.

Cauldron Web on sellainen 3v, että siitä tullaan varmasti kuulemaan ja paljon. Hyvä oli myös juoksunkulun suhteen epäonnekas Jamie Ray, vaikka ei ehtinytkään kuin kolmanneksi. Cauldron Web ehkä lievänä pettymyksenä pidetyn Donerailin jälkeläinen, nyt nähtiin että kun on tarpeeksi suvukas jenkeistä tuotu emä, niin Donerail toimii.

Tallikahvion kirous alkaa murtua laajemminkin, nyt mullakin osui etukäteen julkaistu systeemi. Pitäisikö oikeasti totopelit palsta jättää avoimeksi vain rekisteröityneille, samaan tyyliin kuin oma talli? Voisihan se tuoda uusia rekisteröityneitä käyttäjiäkin?

Markku Kongan ajo meni nappiin ja tuloksena Ranch Kellyn voitto suosikkien väsyttäessä toisensa.

Nyt ei ole sopivia raveja näköpiirissä ennen sunnuntaita, Riihimäelle koitetaan silloin parinkympin nelkkua, Riksussa varsin mielenkiintoiset kohteet tarjolla.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja nipa » 07. Kesä 2013 07:59

Masa V kirjoitti: Pitäisikö oikeasti totopelit palsta jättää avoimeksi vain rekisteröityneille, samaan tyyliin kuin oma talli? Voisihan se tuoda uusia rekisteröityneitä käyttäjiäkin?


Ai, minä kun oletin, että tuo ajatus oli kirjoitettu karkeana pilana.. Käyntejä tässä osiossa on tällä viikolla alle 400 ja jos vain rekisteröidyt käyttäjät kävisivät luku olisi tuntuvasti pienempi ja kun kirjoitusten painopiste on edelleenkin jälkipeleissä, tuskin isompia tappioita noiden osuneidenkaan pelien kopsaamisesta kenellekään tulee. Rekisteröinnit eivät salaamalla lisäänny, käynnit varmasti.

Ehkä ongelma hoituu parhaiten sillä, kun pelien julkaiseminen lopetetaan kokonaan tai vaihtoehtoisesti muutaman euron turinariveihin, joita itsekin tänne olen lähinnä eläkeläisaamujeni ratoksi kirjoittanut. Sitäkin vaihtoehtoa voisi miettiä, että halulliset alkaisivat tehdä "Tallikahvion maksullisia pelivihjeitä". Ehkä tuo "tallikahvio" olisi se magneetti, joka vetäisi nykyisetkin kopsaajat hyvien vihjeiden pariin.

Itse olen kirjoitellut vaihteeksi tuonne kovasti hiljentyneelle oranssille palstalle. Tällä viikolla ei ole ollut tuhattakaan käyntiä minään päivänä. Vaan ei ole ollut osunutta kopsattavakaan.
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 07. Kesä 2013 09:52

nipa kirjoitti:Ehkä ongelma hoituu parhaiten sillä, kun pelien julkaiseminen lopetetaan kokonaan tai vaihtoehtoisesti muutaman euron turinariveihin, joita itsekin tänne olen lähinnä eläkeläisaamujeni ratoksi kirjoittanut.

Itse olen kirjoitellut vaihteeksi tuonne kovasti hiljentyneelle oranssille palstalle. Tällä viikolla ei ole ollut tuhattakaan käyntiä minään päivänä. Vaan ei ole ollut osunutta kopsattavakaan.


Ainoa vaan että noista "turinariveistä" ei saa irti yhtään mitään, anteeksi nyt vaan. Se voi olla myös syy alle tonnin klikkaukseen siellä ravialla.

Mutta jatketaan etu- ja jälkipelejä kuten ennenkin, eilenkin olisi ollut tarjolla muutama helmi, mm. Ranch Kelly, mutta niin vaan jäi itseltä tämä hyödyntämättä. :thumbdown:
Avatar
-Nisula-
 
Viestit: 987
Liittynyt: 28. Joulu 2011 16:57
Paikkakunta: Södis

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja nipa » 07. Kesä 2013 10:33

-Nisula- kirjoitti:Ainoa vaan että noista "turinariveistä" ei saa irti yhtään mitään


Heh - näinhän se vähän tuppaa olemaan. Vajaa tuhat käyntiä päivässä on kuitenkin isompi luku turinoilleni kuin parikymmentä käyntiä täällä. Vanhan ammatin jälkijättöähän nuo ovat. Viimeksi kirjoitin varsinaiset vihjeet tammikuussa 2001, kun vielä tuli käytyä vihjaamiseen nähden riittävästi raveissakin. Anteeksihan näistä ei tarvitse pyydellä - ei puolin eikä toisin ;)
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja MikkoA » 07. Kesä 2013 19:27

Vieremä 7.6. Lähtö 4 Toto4
Hevoset 6,15 / 1,3,15 / 4,11,14 / 4
Panos 0,20
Summa 3,60


Pientä T-4:sta Vieremälle , ilman suurempia ideoita, sekä TotoTv:tä.
Ekaan kohteeseen keulapsyykillä Kinley ja lähdön paras hevonen , mutta samalla epävarmin Globetrotter Man.
Toiseen Murron Lieska , samoiten keulapsyykillä , ravivarma suvukas Ujake ja Ojanperän tauolta tuleva Veisker. Häneltähän hepat tulevat tauoltakin hyvässä tikissä. Tässä lähdössä varmaan ravivarmat hallitsevat , joten pari suosikkia jätin pois , vaikkei lapullakaan olevat mitään umpiravureita ole.
3-5v Tammasarjaan E.V. Blue Ride , Fast Fiction , sekä keulaa kohti rymistelevä Geysharaa.
Viimeiseen kansanvarma varmaksi , eli Digger Dean. Lass Indus , sekä Hanna På Äng varmaan tämän kovimmat haastajat.
MikkoA
 
Viestit: 199
Liittynyt: 23. Marras 2011 21:12

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja Touho » 07. Kesä 2013 21:12

JP Irri :thumbup: :thumbup: Muistaakseni olen tätä sälliä täällä viime vuonna kehunut, mutta en saanut oikein vastakaikua. Ehkä nyt sitten :mrgreen: Mun mielestä Irri on (jätetään Torvinen pois laskuista) melkein lahjakkain näistä nuorista kundeista.
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja Touho » 07. Kesä 2013 21:39

Touho kirjoitti:JP Irri :thumbup: :thumbup: Muistaakseni olen tätä sälliä täällä viime vuonna kehunut, mutta en saanut oikein vastakaikua. Ehkä nyt sitten :mrgreen: Mun mielestä Irri on (jätetään Torvinen pois laskuista) melkein lahjakkain näistä nuorista kundeista.

Onnistui se kahdella häviämäänkin :mrgreen: Huhhuh. Aika komea ilta nuorelle pojalle!
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja SHO » 07. Kesä 2013 22:22

Touho kirjoitti:
Touho kirjoitti:JP Irri :thumbup: :thumbup: Muistaakseni olen tätä sälliä täällä viime vuonna kehunut, mutta en saanut oikein vastakaikua. Ehkä nyt sitten :mrgreen: Mun mielestä Irri on (jätetään Torvinen pois laskuista) melkein lahjakkain näistä nuorista kundeista.

Onnistui se kahdella häviämäänkin :mrgreen: Huhhuh. Aika komea ilta nuorelle pojalle!


En itse pidä Torvista kyllä minään erikoisena, todella hyvä kalusto on ja aika erikoistakin?? Pitäisi noilla hevosilla nyt paremmin pärjätä herranjumala. Keskiviikkonakin oli 13 hevosta, ei mihinkään..
SHO
 
Viestit: 43
Liittynyt: 17. Tammi 2013 15:11

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja Harri H » 08. Kesä 2013 14:17

SHO kirjoitti:
Touho kirjoitti:
Touho kirjoitti:JP Irri :thumbup: :thumbup: Muistaakseni olen tätä sälliä täällä viime vuonna kehunut, mutta en saanut oikein vastakaikua. Ehkä nyt sitten :mrgreen: Mun mielestä Irri on (jätetään Torvinen pois laskuista) melkein lahjakkain näistä nuorista kundeista.

Onnistui se kahdella häviämäänkin :mrgreen: Huhhuh. Aika komea ilta nuorelle pojalle!


En itse pidä Torvista kyllä minään erikoisena, todella hyvä kalusto on ja aika erikoistakin?? Pitäisi noilla hevosilla nyt paremmin pärjätä herranjumala. Keskiviikkonakin oli 13 hevosta, ei mihinkään..


Varsin erikoinen kommentti 21-vuotiaasta ohjastajalupauksesta, joka on narutellut tänä vuonna lähestulkoon samanlaiset statsit kuin esim. Antti Teivainen. Ei 59 voittoa tule aivan sattumalta, eikä välttämättä edes huippukalustolla, 163 totosijasta puhumattakaan. Ja oikeastaan voisi sanoa, että ei nuori kloppi ihan sattumalta nouse sellaiseksi nimeksi, joka ajaa tässä iässä nykytahdilla kolmanneksi eniten startteja. Kyllä tuossa nuorukaisessa muutkin näkevät suuren talentin. Hienoja ajoja, yksi luotettavimmista kuskeista minun papereissa, toki tässäkin on vapaus muihin mielipiteisiin :)

Keskiviikkona ei tainnut tosiaan tulla yhtään voittoa, mutta oliko noista lopulta odotuksiakaan ihan voiton suhteen, kuin Veeran Linkillä? Ei minusta.
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H
 
Viestit: 6750
Liittynyt: 15. Elo 2009 12:42

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja SHO » 08. Kesä 2013 20:24

Mitens Hannulla tänään meni? Sai Airaksisen hepankin laukalle.
SHO
 
Viestit: 43
Liittynyt: 17. Tammi 2013 15:11

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja manu mainio » 08. Kesä 2013 21:19

Voi luoja, pitikö tällekin sivustolle tulla kuskivänkääjiä :nonono:
manu mainio
 
Viestit: 643
Liittynyt: 30. Tammi 2011 23:26
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja nipa » 08. Kesä 2013 21:39

manu mainio kirjoitti:Voi luoja, pitikö tällekin sivustolle tulla kuskivänkääjiä :nonono:


No, eihän tämä täälläkään aivan uusi ilmiö ole, joskaan ei niin räikeä kuin esimerkiksi tuolla oranssilla sivustolla, jossa kaikki vastoin omia pelejä ajavat kuskit ovat paskakuskeja.

Toisaalta kyllä kuskien suoritukset kuuluvat lajiin, mutta varsinkin sohvaperunoilla on taipumusta kiinnittää enemmän kuskien kuin hevosten suorituksiin. Saman ilmiön olen havainnut myös itsessäni sen jälkeen, kun olen käynyt liian vähän raveissa. No, tänä tietokoneaikana on hevosilla raveissa yhä vähenevä merkitys. Peliprosentit ja todennäköisyydet riittävät. Ja auta armias niitä kuskeja, jotka potkivat tässä suhteessa yli aisan. :ashamed:
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja Touho » 09. Kesä 2013 02:24

SHO kirjoitti:Mitens Hannulla tänään meni? Sai Airaksisen hepankin laukalle.

:nonono: :nonono:

21v äijä ottanut tänä vuonna 59(!) voittoa ja täällä kehdataan vielä haukkua. Ei ollut Moilaset, Teivaiset, Forssit, Goobit, Kihlströmit, Adielssonit sun muut vielä lähelläkään tuommoisia voittomääriä tuon ikäisenä!
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja Masa V » 09. Kesä 2013 10:35

Touho kirjoitti:
SHO kirjoitti:Mitens Hannulla tänään meni? Sai Airaksisen hepankin laukalle.

:nonono: :nonono:

21v äijä ottanut tänä vuonna 59(!) voittoa ja täällä kehdataan vielä haukkua. Ei ollut Moilaset, Teivaiset, Forssit, Goobit, Kihlströmit, Adielssonit sun muut vielä lähelläkään tuommoisia voittomääriä tuon ikäisenä!


Katsoin kanssa äsken tuota voittomäärää, kaksikymppinen kaveri on ajanut tällä kaudella täsmälleen yhtä monta voittoa kuin ohjastajalegenda Antti Teivainen ja esimerkiksi Esa Holopainen on 10 voittoa Hannua perässä... On varmaan "väärin voitettu" . ;)
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja Masa V » 09. Kesä 2013 11:03

Riihimäellä on todella kovatasoiset kesäravit tänään. Kommentteja T4-lähtöihin, systeemiä en vielä osaa sanoa tässä vaiheessa...

ARCTIC BULLET laukkasi viimeksi, mutta näin sopivassa lähdössä keulapaikalta pitää olla lähellä voittoa, voisi olla H-P:llakin enemmän pelattu. Toki vaihto vasta 6 tonnia, mutta silti... Tällä hetkellä suosikki vähän yllättäen harvoin voittava AN-CRATER, joka on myös kilpaillut kovissa lähdöissä, mutta voitot kiertäneet. Kuski vahvistuu selvästi, kun Teivainen tulee rattaille, mikä näkyy myös prosenteissa. MAGNAT on tauluaan parempi, LEONAS SMILLA vaatisi ylivauhtia voittoon tässä porukassa eikä oikein maistu. AN-BETELGEUSE ei ole paljon tallikaveriaan huonompi, Seppo Savolainen vaan ajaa nyt itse ja paikka on paha, toki jos tuurit käy niin voi olla maukas täysin pelaamaton rasti. GREENHILL'S BOBBY ei ollut vielä suoraan sairastauolta iskussa, mutta varmaan parantaa tähän.

WINDY ATLAS on kilpaillut paljon kovemmissa lähdöissä, Markkula kiertää ajoissa johtavan rinnalle ja siitä pitäisi olla lähellä voittoa. Jää myös varmasti liian vähän pelatuksi, kun paikka paha ja voitot kiertäneet. ASSOLUTO on ollut tasainen tauon jälkeen, mutta nyt pääsee mielipaikalleen keulaan ja pystyy paljoon. Veikkaan kyllä, että WA moukaroi silti Assoluton tämän rinnaltakin. Jos suosikin varmistaa, niin Assolutoa maukkaampi rasti on MAD DOG, joka viimeksi oli hyvä vaikeista asemista, nyt 3. startti tauon jälkeen ja parantaa varmaan tähän lisää. Jos suosikkikaksikko kuluttaa matkalla liikaa voimia, niin tämä voi ohittaa kirissä molemmat ja prosentit melko alhaiset.

Riihimäki Grand Prix on kerännyt 3 tonnin ykkösellä huikean kovan osallistujajoukon, kun miettii että kyseessä kesäravit - on ihan hatusta heitettynä yksi kaikkien aikojen tasokkaimmista kesäravilähdöistä. Solvallassakin säväyttänyt SUPER FRIDO on selvä suosikki, eiköhän se tästä hae keulat. MOJITO palasi Kuopioon vakuuttavassa kunnossa ja selkäjuoksulla tämä suorastaan lentää maalisuoran ja voi hyvin ohittaa suosikin. CLASSICAL DUOlla haetaan kommenttien mukaan ehdottomasti selkäjuoksua tulevaa Kouvolan starttia silmällä pitäen, samoin kengät pidetään jalassa ja kavioita säästellään Kouvolaan. Vaatisi jonkinlaista ylivauhtia, että tämä edelliset kirissä ohittaisi tällaisella prepare-taktiikalla.

Päätöskohde on melko tasaisesti pelattu, mutta itse uskon että luokka ratkaisee, ja kahden takamatkan hevoset jyräävät lopussa. KÖPPINEN tekaisi pitkältä tauolta 23,8ke ajan ja oli varsin positiivinen. Paljon ei tarvitse edes parantaa tähän. Takamatkoilla myös viihtyvä PYRYPOLUN DUMDUM tosin on Köppisellekin kova vastus. Näillä kahdella kuponki kyllä kestää mukana. Ehkä huomioidaan kuitenkin vielä yhden takamatkan LUISKERI, joka oli ihan hyvä viimeksi laukan jälkeen, ei Mikkelissä kierrellä muita kun alussa jäädään... Parantaa ja pystyy jopa haastamaan suosikit. Tällä hetkellä käsittämättömän vähän pelattu. Toki paalun paljon pelatut ULLERI, KUPORI ja TURPONI ovat hyviä, mutta uskon että loppusuoralla jyrää kovemmat ja rutinoituneemmat nimet takamatkoista huolimatta.

Voi olla, että systeemi menee ilman varmoja... SUPER FRIDO olisi aika saletti, mutta tekee mieli varmistaa ainakin Mojitolla. WINDY ATLAS on liian vähän pelattu ja todella hyvä varma-idea, mutta toisaalta tuo lähtö on aika saletissa kolmella hevosella. ARCTIC BULLET voisi myös olla ideavarma, mutta jotenkin sekään ei vaan tunnu varmalta voittajalta...
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja nipa » 09. Kesä 2013 14:01

Päivän kolmen euron pääpeli menee myöhemmin Rovaniemen Mäntyvaaran teeviitoseen, mutta Riihimäkeä olen muistanut jo nyt parin euron T4-kolehdilla. Riihimäki Grand Prix'stä voi kehkeytyä kiva lähtö.

Riihimäki 09.06.
Toto4 2 ( 5,9 ) 3 ,11 ( 5,4 ) 1 ,2 ,3 ,5 ,6 ( 7,9 ) 2 ( 15,14 )
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja Masa V » 09. Kesä 2013 16:48

19,20 systeemi toi 19,60 voiton...
Lähtöön 9 kokeillaan Tapani Jauholan ajamaa Sundsvik Sangriaa ja lähtöön 10 eli suokkien nollasarjaan kunnon jysäriä eli Beaa. Bea palasi Kausalaan peräti 5 vuoden tauolta ja laukkasi kaksarisijan maaliin. Ravilla voisi järjestää yllätyksen.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Psyykit + jälkipelit, viikko 23

ViestiKirjoittaja nipa » 09. Kesä 2013 17:12

Heh - niinpä tuo Riksun 2,40-paikkokin osui ja maksoi samalla Rovaniemen pikkupelit

Riihimäki 09.06 L4
Pelimuoto Toto4
Valinnat
Toto4-1 2 ,5 ( 9,7 )
Toto4-2 3 ,11 ( 5,4 )
Toto4-3 3 ( 2,7 )
Toto4-4 2 ,14 ,15 ( 5,13 )
nipa
 
Viestit: 2346
Liittynyt: 29. Elo 2009 19:46

Edellinen

Paluu Totopelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron