Örjan Hampparsson kirjoitti:Mulla se kehityskulku meni niin, että lapsena kannustin kaikkia suomalaisia, nuorena taas kapinoin kaikkea suomalaista vastaan ja nyt aikuisena mulle on oikeastan ihan sama mistä maasta urheilijat tulee, hyvä ottelu tai kilpailu on pääasia. Yleensä mun sympatiat toki on suomalaisten puolella, mutta välillä se paatoksellinen isänmaallisuus alkaa oiken ällöttämään. Tosiasia kuitenkin on, että jokainen urheilija urheilee vain itsensä takia.
Touche. Varsinkin kaksi vikaa lausetta. Ei urheilijat ole "puolustamassa Isänmaan mainetta" eikä yksikään maajokkueesta kieltäytyjä ole "maanpetturi". Urheilijat ovat siellä Suomen väreissä itseään varten tekemässä sitä mitä rakastaa. Eikä Suomi ole yhtään sen parempi/huonompi valtio, vaikka esim. joku keihäänheittäjä heittää/ei heitä keihästä pitkälle, tai joku hiihtää hitaammin/nopeammin kuin norjalainen tai Suomi voittaa jääkiekossa maailmanmestaruuden/häviää Slovakialle. Oon monesti miettinyt ettei se olekaan mikään ihme jos suomalaisilla vähän käsi tärisee kovassa paikassa kun ulkoapäin ladataan niin kovia paineita näistä asiosta. En tiedä onko muissa maissa asia näin, mutta lopunperin kysehän on vain urheilusta ja pelistä eli leikistä, ei sentään sodasta vaikka välillä sellainen kuva tuleekin... Okei, olen itse monet kerrat hyppinyt seinille esim. Suomen jalkapallomaajoukkueen esityksiä seuratessa
Jottei mene ihan ohi aiheen, niin Commander Crowe, Panne De Moteur ja Raja Mirchi ovat vastanneet Loppet-kutsuun hyväksyvästi ja varmaan Amaru Boko sai voiton myötä kutsun, joten pari paikkaa enää auki.
Airaksinen sanoi ilmoittavansa Vanity Hossin sunnuntaille ja lauantaille on kaksi hevosta. Varmaan tarkoitti Ginger Bellen ohella juurikin Beatasinea? Vanity Hossin sarja lienee tuo jo aamupäivällä ajettava maili. Olisihan Airaksisella vielä sunnuntain montelähtöön Daniel Palema, olisi varmaan hieno homma taustajoukoille päästä vanhan sotaratsun kanssa vielä Solvallaan. Toivottavasti Airaksinen voittaisi jollain niin pääsisi hauskuuttamaan yleisöä voittajakehässä