Ruikonperä kirjoitti:Ei Erikasson nyt liiemmin säväyttänyt. Tuo on aina tullut tauolta täydessä tikissä, mutta nyt kiri sakustianit ja toivonlohdut helposti ohi. Eikä mielestäni joutunut edes ihan älyttömiä revittelemään, vaikka etenikin kahdelta pakilta jo ekalla takasuoralla keulaan.
Kuopion ykkössarjassa Virijori oli murskaavan hyvä ja taisipa muuten olla Tero E Mäenpäälle eka valiodivarivoitto? Hän jos kuka on sen ansainnutkin. Onkohan Virijorin kanssa meininkiä osallistua kunkkareihin vai vieläkö 7-vuotiasta säästellään?
Ruikonperä kirjoitti:Kuopion ykkössarjassa Virijori oli murskaavan hyvä ja taisipa muuten olla Tero E Mäenpäälle eka valiodivarivoitto? Hän jos kuka on sen ansainnutkin. Onkohan Virijorin kanssa meininkiä osallistua kunkkareihin vai vieläkö 7-vuotiasta säästellään?
RaahenTiikeri kirjoitti:tämä oli minulle katkera pala.Olen varmaan jonkun 15+ lauantaita peräkkäin Virijoria pelannut kun vaan on 75:ssa mukana ollut.Nyt olin jo pari viikkoa sitten luovuttanut,että ei tää taistele lopussa....ja nyt oli tarjolla 1% pelattuna.
Ei pysty Virijori osallistumaan kunkkareihin.Lauantain ravisuorasta kävi ilmi,että ei ole kantakirjattu.
On ollut viime lauantaihin asti yks mun lemppareita näissä 80 000 vs avoin lähdöissä ym SH-tasokkaissa lähdöissä.Tästä eteenpäin todennäköisesti yksi inhokeita?
Judi kirjoitti:Vieläpä tuo aika 24,8ke on selvästi kovin aika mitä Erikasson on joutunut tauolta palatessaan menemään. Ihan huikea aika minusta kokemäen radalle!
Boker on tullut ihan puskista, jäänyt aiemmin kuva ettei vauhti vain riitä kovimmissa lähdöissä mutta nyt tuo on alkanut voittamaankin ykköstasolla.
Kas vain, eipä tosiaan ole kantakirjassa. Naurettavia tällaiset kivikautiset säännöt ettei mokoman asia takia pääse kunkkareihin!
Chocolate kirjoitti:Olen eri mieltä. Kyllä kantakirjauspakko vain alleviivaa kunkkarien perinteisyyttä ja legendaarisuutta. Ehtiihän Virijorinkin yksityisesti näyttämään vielä ennen kunkkareita jos tahtoo mutta se onkin eri asia riittääkö Virijori kahdentoista parhaan orin joukkoon heinäkuussa.
Judi kirjoitti:Huiman Pysteellä ilmeisesti on jo kengät naulassa. Paikallislehdessä oli juttua että hevonen keskittyy nyt siitokseen eikä syksyllä enää ruveta treenaamaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa