Touho kirjoitti:Tosin onkohan tuo kuitenkaan ihan sen matkan väärtti? Mahdollisuus voittaa 20 000 euroa ja kuljetuksen jälkeen voi kyllä jättää starttihaaveet vähäksi aikaa...
aamutähti kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Mäenpään laatutallista Turon Myrsky on kokeessa sunnuntaina, mutta minneköhän katosi Pirtamo?
Pirtamoa kiusaa vanhat (hankkari?)vaivatSyyskuussa kun juttelin Mäenpään kanssa, sanoi, että Turon Myrsky tulee "kohta" ja Pirtamosta ei ollut tietoakaan. Ei tuo Myrskynkään "kohta" sitten ollut neljään kuukauteen. Toivottavasti Pirtamo nousee vielä jaloilleen, hieno hevonen!
Ruikonperä kirjoitti:En tiedä onko tästä ollut missään, mutta Velin Vinke ei ole Hippoksen mukaan tiinehtynyt, joten eiköhän tuolla vielä yritetä radoille?
Chocolate kirjoitti:Kummastuttaa että tuo Teivon sh-ykkössarja on "piilotettu" T5:n ulkopuolelle? Mielestäni se olisi vajaanakin kiinnostava pelilähtö.
Ruikonperä kirjoitti:Lisäksi kummankohan Moilanen valitsisi, Villihotin vai Heporin? No, ennemmin loppuu hyvät hevoset kuin hyvät kuskit.
RaahenTiikeri kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Lisäksi kummankohan Moilanen valitsisi, Villihotin vai Heporin? No, ennemmin loppuu hyvät hevoset kuin hyvät kuskit.
-meinaakko?
Mututuntumiahan nää tietysti on ja osin tunteen ohjaamia "toisena päivänä niin,toisena näin"mielipiteitä.Mutta ei näitä oikein oikein hyviä kuskeja ole minun mielestä kuin 3.Teivainen,Rosimo ja Moilanen.
Enkä tarkoita mitään huonoa oikeastaan kenestäkään(vaikka onhan siellä seassa aina joku kaistapää),mutta kyllä nuo lähinnä ohjastamiseen keskittyvät ammattilaiset minun mielestä tuntuisi jotenkin pesäeroa muihin tekevän.
Pekka korpi tietysti tämmöisessä keskustelussa antaa vähän tasoitusta,kun ajaa niin paljon vähemmän ja keskittyy lähinnä omiin hevosiin.
Mutta ton (minun mielestä)terävimmän kärjen takaahan sitten hyviä kuskeja löytyykin enemmän kuin hevosia mahtuisi kolmiin kunkkareihin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa