Käytätkö Facebookia?

Tällä alueella keskustellaan asioista laidasta laitaan, asialliseen sävyyn tietenkin.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Käytätkö Facebookia?

Kyllä
14
78%
En
4
22%

Ääniä yhteensä : 18

Käytätkö Facebookia?

ViestiKirjoittaja Harri H » 25. Marras 2009 02:20

Facebookista on tullut niin Suomessa, kuin muuallakin maailmassa äärimmäisen suosittu paikka. Tuntuu siltä, että sieltä löytyy nykyään sellaisia nimiä ravi-ihmisistäkin, joita ei koskaan olisi uskonut löytävänsä :)

Oletko itse Facebookin käyttäjä?

Minä tunnustaudun suht ahkeraksikin käyttäjäksi, myös pelejä tulee jonkin verran pelattua. Tällä hetkellä ainoa on Farmville, mutta onpa tuota Mafia Warsiakin aiemmin tullut tahkottua. Kommunikaatiovälineenä Facebook on mitä mainioin.
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

Re: Käytätkö Facebookia?

ViestiKirjoittaja nipa » 25. Marras 2009 10:08

Niin - onhan tuolla Facebookissa paavikin. Aikaa kuitenkin kuluu ilman Facebookiakin aivan liikaa koneella, joten se on jäänyt ainakin toistaiseksi väliin. Niinkuin ovat ravitkin parasta paikan päällä, niin ovat tutut ihmisetkin ilman koneen filtteriä. Toki voi Facebook hyvä tiedotusväline ja harrastuskin olla, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
nipa

ViestiKirjoittaja Amatööri » 25. Marras 2009 11:00

Onhan tuota tullut liityttyä, vaikka vielä vähän vieraalta yhteydenpitotavalta tuo naamakirja näin alussa tuntuukin.
Huomasin juuri, että pari serkkua, joiden kanssa on yhteydenpito katkennut on laittanut terveisiä - joten kyllä se varmaan yhteydenpitoa lisää ja hyvä niin :P

Olen laiska itse soittelemaan mitä kuuluu -puheluita, kyläilystä puhumattakaan. :oops:

En ole vielä selaillut keitä ravi-ihmisiä tuolta löytyy, tuleeko kenellekään mieleen esimerkkejä?

Onko muuten ravi-ihmisillä minkäänlaisia yhteisöjä, onko tietoa?
Amatööri

ViestiKirjoittaja Tosca » 25. Marras 2009 12:02

Itse olen "ollut" facebookissa aika kaun, olisinko kolmisen vuotta. Mukava väline yhteydenpitona ulkomailla asuviin ystäviin!
Tosca

ViestiKirjoittaja Harri H » 25. Marras 2009 12:27

Amatööri kirjoitti:En ole vielä selaillut keitä ravi-ihmisiä tuolta löytyy, tuleeko kenellekään mieleen esimerkkejä?

Onko muuten ravi-ihmisillä minkäänlaisia yhteisöjä, onko tietoa?

Mitähän tuolta nyt on vastaan tullut selaillessa, Korven Markoa, Venäläisen Kallea, Hippoksen / Fintoton ihmisiä... Tosi paljon siellä on hevosihmisiä, montekuskeista ei taida montaa puuttua :)

Yhteisöjä on mm. tällä sivustolla, nimellä Raviurheilufoorumi Tallikahvio, lisäksi löytyy Target Hossin fanisivua, Raviurheilu -yhteisöä ja muuta vastaavaa. Vermon raviradallakin on muistaakseni oma fanisivu, en ole kyllä jostain syystä liittynyt...
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja Amatööri » 25. Marras 2009 15:40

Harri H kirjoitti:[Mitähän tuolta nyt on vastaan tullut selaillessa, Korven Markoa, Venäläisen Kallea, Hippoksen / Fintoton ihmisiä... Tosi paljon siellä on hevosihmisiä, montekuskeista ei taida montaa puuttua :)

Yhteisöjä on mm. tällä sivustolla, nimellä Raviurheilufoorumi Tallikahvio, lisäksi löytyy Target Hossin fanisivua, Raviurheilu -yhteisöä ja muuta vastaavaa. Vermon raviradallakin on muistaakseni oma fanisivu, en ole kyllä jostain syystä liittynyt...

ah, täytyypä tutustua moiseen instituutioon tarkemminkin. Jäänyt vähemmälle huomiolle varmaankin siksi, että itsellä tietokone on yksi työkalu ja olen jatkuvasti yhteydessä toisiin ihmisiin, joten illat olen pyrkinyt välttämään molempia ;)

Eli pitänee uppoutua naamakirjan saloihin joku ilta/yö ihan rauhassa ja hämmästellä... :shock:
Amatööri

ViestiKirjoittaja MariMin » 25. Marras 2009 18:29

Kyllähän se tuo on auki melkein koko ajan, kun koneella on.
MariMin

ViestiKirjoittaja Neliveto » 25. Marras 2009 22:55

Eipä ole tullut liityttyä. Koneen ääressä tulee vietettyä muutenkin sen verran paljon aikaa opiskeluissa (ja erityisesti vapaa-ajalla), että ei tunnu tarpeelliselta otttaa enää yhtään uutta seurattavaa nettiyhteisöä.
Neliveto

ViestiKirjoittaja Masa V » 26. Marras 2009 00:02

En ole minäkään liittynyt, ainakaan vielä. Tuntuu, että aikaa kuluu nyt jo paljon tietokoneella, joten en tiedä missä välissä siellä viettäisin aikaa. Kyllähän siinä ideaa on, mutta luulen ettei ole mun juttu. Vaimo on moniin entisiin koulukavereihin ollut yhteydessä, joille ei muuten varmaan olisi ikinä soittanut, joten siinä mielessä facebookilla on monille myönteinen vaikutus.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V

Paluu Yleinen keskustelu