1. Mitä palveluja haluaisit raviradan kehittävän? Monella radalla, niin katsomossa/ravintolassa pelaajana kuin siellä varikolla kuraisen hevosen kanssa kulkeneena, pääosin parannukset tulisi lähitulevaisuudessa kohdistaa varikonpuolelle monella radalla. Loppujen lopuksi melkein kaikilta radoilta löytyy riittävästi pelaajia palvelevia juttuja. Sitten on tietysti ne jotka tulevat vain katsomaan. Heistä monesti on tulonlähteenä mahdollinen pääsylippu, kahvi ja makkara. Jotain heihin kohdistuvaa??? (josta katetta radalle)
2. Mitä kanta-asiakasetuja toivoisit? Paljon pelaavia olisi hyvä palkita jotenkin. Heidän peleistään tulee rahavirrat kaikkeen toimintaan ja palkintoihin.
3. Mistä haluaisit saada tietoa? Valitettavasti tiedän jo turhankin paljon
4. Mikä olisi sopiva ilmestymisväli asiakaskirjeelle? Asiakaskirje nykypäivänä? Toki se lämmittää jos lähestytään henkilökohtaisesti, mutta vaatii kuitenkin resursseja tällainen. Asiakaskirje ajatus tulisi enemmän kohdistaa mahdollisille sponsoreille ja palvella heitä tällätavoin.
5. Oletko : Ohjastaja, valmentaja, omistaja, vedonlyöjä, muu, mikä? Vedonlyöjä, omistaja, hoitaja, yhdistysaktiivi yms...