Ruikonperä kirjoitti:Lillbacka laittaa hommat isolleen, uudella rakennuttamallaan raviradalla ravataan siis jo ensi vuonna 76-kierros ja kylmäveristen Nordic King-kisassa voittajalle on luvassa peräti 50 000€ + osalähtöjen palkinnot päälle, joten siitä tulee selvästi rahakkain kilpailu, johon pääsee mukaan sekä kylmät että suomenhevoset. Esim. Elitkampenissa ykköspalkinto on 30t. Kyllähän tuollaisten rahojen perässä kylmäverihuiput tulevat taatusti Härmään
Tuleeko tuosta uudesta radasta muuten mailin rata vai ihan perinteinen?
Ruikonperä kirjoitti:Tuleeko tuosta uudesta radasta muuten mailin rata vai ihan perinteinen?
Neliveto kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Tuleeko tuosta uudesta radasta muuten mailin rata vai ihan perinteinen?
En ainakaan sellaista juttua löytänyt, missä olisi mainittu radan olevan muuta kuin kilometrin mittainen, vaikka tuosta mailin radasta on huhuttu vuosikausia .
Saa tosiaan nähdä, miten uusi Härmän rata sopii maakuntaratojen joukkoon, kun Seinäjoki ja Kaustinen ovat molemmat noin 70 kilometrin etäisyydellä Härmästä. Muuten täytyy kyllä hattua Lillbackalle nostaa, kun tuollaista tekee .
manu mainio kirjoitti:HU:n ratahankejutussa Lillbacka kertoi radan olevan kilsan mittainen. Toiveena on että Powerpark-rata täyttäisi tyhjiön jonka Vaasan rata tulee jättämään. Tai lähinnä sen mikä merkitys Vaasan radalla oli 15 vuotta sitten.
Nopeastihan sitä voisi ajatella että lähiradat hyötyivät kun lähti yksi kilpailija Vaasan muodossa pois, mutta totuus on aivan toinen. Vaasan paremmat ravipäivät eivät jääneet lähiseudulle. Esim. suunnilleen joka toinen vuosi radalla ajettiin finaalikierros kesäkuun alkupuolella. Kaikki toimijat hyötyvät siitä kun ravimaakunta on vahvaa. Kilpailumahdollisuuksia on, ja ne ovat lähellä. Nythän kyseiselle alueelle ei (jos joku niin rohkea löytyy) uuden valmentajan kannata missään tapauksessa tulla, pohjanmaalla palkintotaso on heikko myös Suomen mittakaavassa. Paljon lounasraveja vain tarjolla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa