Juha Jokinen ja Antti Pylkkänen ovat selostajat, kenen kanssa teen yhteistyötä. Toimitan materiaalia, mikä nyt sattuu mukavalta kuulostamaan. Pylkkäsen V75-minuuttibiisit ovat käsialaani jostain vuodesta 2006 (?), jokaisiin V75-kisoihin on tarkoituksena tehdä uniikki kombinaatio. Myös Edguyn Vain Glory Opera kuuluu löytöihini, mistä olen erittäin ylpeä

Kuten myös Oulun, jos siellä edelleen on Northern Kingsin versio Training Montagesta.
Vermon nykyinen minuuttibiisi on kyllä melkoinen hirvitys, itsekin tykkäsin siitä Mötley Cruen kipaleesta. Mutta kuulemani mukaan se kyllä jakoi vahvasti mielipiteet. Teivon toimintaa en ole ihan sisäistänyt, eilen olin kuulevinani joka lähdössä eri minuuttirallin?
Edit: Tämä avautui, kyseessä siis yksi Hurriganesin levy, mistä soi joka lähdössä eri biisi 
Heikkilä ei varmaankaan noista Lahden musiikeista vastaa. Vielä Ekholmin aikaan toimitin sinne materiaalia, mutta Himangan aikakautena muutoksia on tapahtunut. Tosin viime viikolla siellä oli minuuttimusiikkina joku meikäläisen vanha miksaus, mistä lie kaivaneet

Esittely- ja voittajaesittelymusiikkeihin kaipaisin muutamilla radoilla muutosta, näitä ratoja ovat varsinkin Teivo ja Vermo...
Moni ei välttämättä ajattele raveissa soitettavien musiikkien olevan millään tapaa tärkeitä, mutta itse ainakin näen tuon ihan imagokysymyksenä. Kuinka moni nuorempi ekakertalainen jättää käyntinsä kertaan, jos radalla soi ikivihreät Grönin Eikat? Veikkaisin, että jopa aika moni. Joka tapauksessa näen kyllä monipuolisuudenkin mainiona asiana, ja varsinkin kesäraveissa voi minun puoiestani soittaa vaikka sitä surullisen kuuluisaa iskelmähuttua.