Ypäjän huutokauppa

Tällä alueella keskustellaan raviurheilusta yleisellä tasolla.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Ypäjän huutokauppa

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 09. Syys 2022 22:51

Tallikahviolaiset kaupoilla molempiin suuntiin. Palataan asiaan myöhemmin.

Keskusteltiin myös jospa saataisiin foorumille taas elämää.
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15

Re: Ypäjän huutokauppa

ViestiKirjoittaja Stayer » 10. Syys 2022 20:16

Ja livenäkin tavattu uusia kasvoja vanhojen nimimerkkien takaa! Olisi tosiaan hauskaa puhaltaa henkiin vanha kunnon Tallikahvio. Onko muita kiinnostuneita meidän lisäksi? Sitä paitsi taisin jäädä 30€ pystyyn viimeisimmästä voitosta, joka piti jakaa tai muuten käyttää.
Stayer
 
Viestit: 497
Liittynyt: 21. Loka 2009 18:11

Re: Ypäjän huutokauppa

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 11. Syys 2022 11:18

Nimenomaan nuo kasvot nimimerkkien takaa oli se yksi juttu Tallikahviossa ainakin itselleni ja kertyihän noita "face to face"-tuttavuuksiakin vuosien varrella varmaan n. 25-30, vaikka nimimerkeillä esiinnyttiinkin. Toki tiesin Stayerinkin henkilöllisyyden aiemminkin, mutta nyt Ypäjällä vasta tavattiin kasvotusten.

Harrille ja Ruikonperälle kerääntyi pikkuhiljaa muita töitä niin paljon, että aika ei tahtonut ymmärrettävästi enää riittää esimerkiksi suosittujen ja palstaa osittain pystyssäpitneiden kilpailujen järjestämiseen. Itse olen senverran tumpelo näissä hommissa, että pelkkä "sininen ruutupaperivihko-exel" ei ehkä ole riittävä esim kilpailujen seurantaan, mutta täytyy asiaan perehtyä ja opetella jospa vaikka jotain kisan tynkää saisi aikaiseksi. Ollaan kuulolla ja olen avoin kaikille ehdotuksille.
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15

Re: Ypäjän huutokauppa

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 11. Syys 2022 11:23

PS. Olen myös Kädettömälle vielä "velkaa" jonkinlaisen sydäntävahvistavan tuotteen, joten jos joku on häneen yhteyksissä, niin YV:tä vaan tännepäin, niin saadaan sekin pois sydämeltä. En ole siis unohtanut, mutta olen hämäläinen.
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15

Re: Ypäjän huutokauppa

ViestiKirjoittaja JokeriPokeri » 13. Syys 2022 23:50

Kappas, ihan intuitiona kävin palstalla ja täällähän olikin elämää. Viimeksi varmaan silloin kun viimeisin komeetta-kisa karvaasti loppui.

Kyllähän tällaisellle asialliselle foorumille varmaan tilausta olisi,

Kisathan on olleet tämän foorumin kirsikka, toki viimeisimmissä osallistujia oli koko ajan vähemmän.
Mutta kokeillaan elvyttää palstaa uudelleen, mukana ollaan.
JokeriPokeri
 
Viestit: 379
Liittynyt: 26. Helmi 2016 18:58

Re: Ypäjän huutokauppa

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 14. Syys 2022 09:54

Samallalailla itsekin käynyt aina välillä katsomassa onko elämää, ja kun ei ole liikehdintää näkynyt, niin jäänyt aloitteet itseltäkin tekemättä. Ypäjällä tavattiin eka kertaa Stayerin kanssa ja heräsi ajatus myös Tallikahvion henkiin saamisesta. Olin yhteydessä jo Anttiin ja sitä kautta herätys menee myös Raahen Tiikerille, joten eiköhän tässä jotain saada aikaiseksi, kunhan saisi vaan itsensäkin paremmin aktivoitua. Pistetään sana kiertämään tutuille vanhoille Tallikahviolaisille ja uudetkin ovat tottakai enemmän kuin tervetulleita.
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15


Paluu Yleinen ravikeskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron