Magneetit/Back on Trackit?

Tällä alueella keskustellaan raviurheilusta yleisellä tasolla.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Magneetit/Back on Trackit?

ViestiKirjoittaja chikatozuka » 22. Loka 2009 21:48

Kävinpä tuossa viherpalstalla vilkaisemassa äsken - taas huomasin miten ihana tämä palsta on, siellä vaan joka topicissa haukutaan mossea tai supertoyta :D - ja huomasin siellä topicin magneettisuojista ja Back on Trackeista. Nämä tuntuvat aina puhuttavan ja puolestapuhujia ja haukkujia löytyy.... Onko täällä kellään kokemusta ja jos on niin minkälaista? Olis kiva kuulla ihan asiallisia mielipiteitä asiasta.

Itse sain kaverilta magneettisuojat lainaan kun paranneltiin hankkarivaivaa ja kyllä sen selkeän eron alkoi huomata jo kahden yön käytön jälkeen entiseen, neste alkoi poistua tosi nopeasti ja samalla turvotus laskea joten selvästikin ne toimivat. Kun olen omin silmin nähnyt niin kyllä uskon näiden tehoon ja varmasti myös Back on Trackit toimivat, onhan niissä sama periaate.

Olen kuullut että ihmisetkin, mm. reumapotilaat käyttävät magneettirannetukia tms. jotka lämmittävät käsiä (eli lisäävät verenkiertoa) ja niveliä ja samalla lievittävät kipua. Ja ratsupuolella ilmeisesti käytetään mm. ennaltaehkäisemään selkävaivoja...?
Avatar
chikatozuka
 
Viestit: 102
Liittynyt: 14. Syys 2009 20:57
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Magneetit/Back on Trackit?

ViestiKirjoittaja Tosca » 23. Loka 2009 06:38

Minäkin hankin ensimmäiset BOT-patjat vähän epäillen, mutta kyllä ne on hyvät. Juuri loistopatjat vanhemmille hevosille, joilla on kilometrejä koneistoissa aika lailla.
Tosca
 
Viestit: 765
Liittynyt: 29. Elo 2009 18:24


Paluu Yleinen ravikeskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron