Veikkauksen uudet ravipelit

Tällä alueella keskustellaan raviurheilusta yleisellä tasolla.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Veikkauksen uudet ravipelit

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 19. Helmi 2019 16:58

https://hevosurheilu.fi/ravit/raviuutis ... ajamaaran/

Mukavaa, että välillä pelirintamalta saa lukea näinkin hienoja juttuja :thumb_up:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: Veikkauksen uudet ravipelit

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 19. Helmi 2019 20:13

On.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Veikkauksen uudet ravipelit

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 30. Kesä 2019 21:03

Nii ku veikkausta haukutaankin, ni jessus. Tänää kattelin videokirjastoa pitkästä aikaa ja sinne on ilmestynyt kellotustoiminto! Kello klikataan käyntiin ja pysäytetään ja asetetaan metrit ja tadaa. Kys. Metrien km-aika pamahtaa näyttöön.
Aika hiljaisuudessa toi on tonne tullut. Tai sit mä oon vaan tosi pihalla.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Veikkauksen uudet ravipelit

ViestiKirjoittaja PJK » 10. Joulu 2019 00:19

Väärän otsikon alle, mutta osaako joku konkreettisesti kertoa, miten ATG muuttaa Ruotsin lounareissa tuota kertoimien laskemista. Mun korvaan ”kuullosti” ihan siltä, että pelinjärjestäjä voi jäädä jopa tappiolle, kun joku yksittäinen iso lyönti ei romautakaan kertoimia, jos hevonen on muissa pelimuodoissa pelaamaton.
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Veikkauksen uudet ravipelit

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 30. Tammi 2020 18:48

PJK kirjoitti:Väärän otsikon alle, mutta osaako joku konkreettisesti kertoa, miten ATG muuttaa Ruotsin lounareissa tuota kertoimien laskemista. Mun korvaan ”kuullosti” ihan siltä, että pelinjärjestäjä voi jäädä jopa tappiolle, kun joku yksittäinen iso lyönti ei romautakaan kertoimia, jos hevonen on muissa pelimuodoissa pelaamaton.

https://twitter.com/PKOHuikko/status/12 ... 8471654400

Tuossa keskustelussa oli jotain selvennystä. Vaikeaa matematiikkaa ainakin kaltaiselleni tollolle :D
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Edellinen

Paluu Yleinen ravikeskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron