Vanhoja ravilähetyksiä

Tällä alueella keskustellaan raviurheilusta yleisellä tasolla.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Vanhoja ravilähetyksiä

ViestiKirjoittaja totolappu » 08. Kesä 2016 14:57

Moro!
Olen innostunut keräilemään vanhoja V5 / V65 / V75 lähetyksiä. Olen lainannut ihmisiltä vanhoja vhs-nauhoja joissa on noit lähetyksiä ollut ja tehnyt niitä dvd:lle myös lainaan antajille ja myös itselleen. Olisin kiinnostunut tietää onko teistä moni tallennellut aikonaan vhs-nauhoille raveja ja onko ne edes tallessa. Jos oisi niin laittele vaik yksityisviestiä asiantiimoilta voisin tehdä teillekkin itsenauhoitetuista kaseteista DVD-kopiot.
totolappu
 
Viestit: 6
Liittynyt: 12. Huhti 2016 15:29

Re: Vanhoja ravilähetyksiä

ViestiKirjoittaja Örjan Hampparsson » 25. Heinä 2016 17:27

Hyllystä löytyi kaksi VHS-kasettia. Toisessa on Elitloppetit vuosilta 1988-95 Mack Lobellista Copiadiin ja 3-v. EM Teivosta, valitettavasti nauha loppuu juuri ennen päälähtöä, mutta voiton vei Jari Vuorion ajama On Guard. Toisella nauhalla on Finlandia-ajot 1989-90 ja Derby 92. Kaikki lähetykset on aikoinaan nauhoitettu Yleltä. Kun olen pikku hiljaa lopettelemassa näitä hommia, niin voin lahjoittaa ne hyvään kotiin.
Örjan Hampparsson
 
Viestit: 105
Liittynyt: 23. Huhti 2012 22:30


Paluu Yleinen ravikeskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron