Mokkulavaihdot täälläkin ollut meneillään.
Ihan ensimmäisenä sain Elisan liittymän mukana Vodafonen mokkulan. Joka seuraavan liittymäpäivityksen yhteydessä vaihdettiin Huaweihin. Sen kanssa oli koko ajan ongelmia ja kävin kohtuullisen tiukan ja vaativan keskustelun Elisan asiakaspalvelijan kanssa. Huawei lähti huoltoon, sain lainaksi Vodafonen mokkulan. Sanoin, että suostu hakemaan mokomaa Huaweita takaisin, enkä koskaan hakenutkaan. Huoltoajaksi lainaan annettu Vodafone oli sitten käytössä jotakuinkin vuodenpäivät, kunnes sekin sippasi. Nolona vein sitä sitten taas Elisalle, jonka asiakaspalvelija mitään kommentoimatta antoi laina-Vodafonen tilalle uuden laina-Vodafonen,siksi ajaksi kun laina-Vodafoneni olisi huollossa. Parin viikon päästä tuli tekstari, että Vodafone on tullut huollosta. Kuukauden päästä huoltoilmoituksestä kävin viemässä laina-Vodafoneni takaisin vaihtaakseni sen korjattuun laina-Vodafoneeni. Sanoivat, etttei kannattanut korjata, vaan saan kokonaan uuden. Vieläkin ihmettelen, että onko minulla nyt laina-Vodafone vai oma Vodafone... Myyjä ei asiasta maininnut
Asian pointti on se, että meillä vikaa on ollut enemmänkin mokkulassa, kuin liittymässä. Tosin talomme on paikassa, jossa joutuivat tosissaan selvittelemään kuuluuko se Soneran vai Elisan alueeseen. En tiedä olisiko se Soneran alue ollut parempi...