Kari Lähdekorpi

Tällä alueella keskustellaan raviurheilusta yleisellä tasolla.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Kari Lähdekorpi

ViestiKirjoittaja Judi » 26. Loka 2014 22:50

Tehdäänpä ihan oma ketju aiheelle, kun moni tälläkin palstalla tuntuu noita youtubesta löytyviä TalkKareita seuraavan ja jutut tahtovat hukkua tuonne psyykkiketjuun. Mikäli joku ei ole vielä asiaan tutustunut niin suosittelen :)

Tämän päivän TalkKarissa kiinnittyi huomio siihen kun Kari teititteli itseään vanhempia haastateltavia (Salojensaari ja Packalen), todella hieno ele häneltä kun nykyään tuntuu ettei ketään enää teititellä. Antoi heti paljon positiivisemman kuvan miehestä :thumbup:
Avatar
Judi
 
Viestit: 475
Liittynyt: 15. Elo 2009 19:59
Paikkakunta: Kuopio

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Touho » 26. Loka 2014 22:53

Judi kirjoitti:Tämän päivän TalkKarissa kiinnittyi huomio siihen kun Kari teititteli itseään vanhempia haastateltavia (Salojensaari ja Packalen), todella hieno ele häneltä kun nykyään tuntuu ettei ketään enää teititellä. Antoi heti paljon positiivisemman kuvan miehestä :thumbup:

Sama asia pisti korvaan :thumb_up: Herrasmies.
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Neliveto » 26. Loka 2014 22:59

Talkkarit ovat kyllä parasta ravijournalismia aikoihin :thumbup: Lähdekorpi osaa jututtaa tosi hyvin haastateltaviaan ja saa heistä hyvin irti, vaikka kaikki eivät oloaan kameran edessä kovin kotoisaksi tuntisikaan. Hienoa on myös, että kommentteja kysytään muiltakin kuin eturivin kuskeilta ja muilta "kuluneilta" naamoilta.
Neliveto
 
Viestit: 2845
Liittynyt: 06. Syys 2009 19:08

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Kädetön » 26. Loka 2014 23:04

Kirjoitin tuonne peliketjuun viestin, mutta kai sen voi tännekin kopsata.

Katselin äskettäin uusimman TalkKarin, ja onhan se taas kerran jotain parempaa verrattuna normihöpinöihin. T75 päivinä voisi jättää TotoTV:sta Ravistudion ja muut liirumlaarumit pois ja näyttää niiden sijaan Lähdekorven haastatteluja tallialueelta. Ennen ravien alkua, lähtöjen välissä ja niiden jälkeen. Telkkarin 75-lähetys hoituu muidenkin voimin, sillä siellä riittää joo-miehetkin.
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Judi » 27. Loka 2014 00:08

Olen myös jo pitempään miettinyt että tässä on formaatti jota voisi jatkojalostaa. Hieman kun kuvausta ja äänenlaatua parantaisi niin voisi olla varsin suosittu setti ihan tv-lähetyksiin saakka. Lähdekorven häpeilemättömyys ja kyky kysyä vaikeatkin asiat suoraan on kyllä ilmiömäinen, eipä hänellä mitään hävittävää enää raviurheilussa ole. Niinkuin ruotsalaisessa haastattelussa sanoi, yrittää pelastaa suomalaisen raviurheilun ja tämä on kyllä yksi askel eteenpäin :)
Avatar
Judi
 
Viestit: 475
Liittynyt: 15. Elo 2009 19:59
Paikkakunta: Kuopio

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Kiljunen » 05. Marras 2014 18:00

Satavarma :thumbup1: , TalkKari :thumbup1: , Lähdekorpi :thumbup1:
Jos näistä mitään/ketään ei ravigaalassa palkita niin mitäpä olisitte mieltä jos Tallikahvio jotenkin kiittäisi Karia siitä työstä mitä hän on tehnyt ja tekee Suomen raviurheilun hyväksi? Ja miksipä emme sitä tekisi vaikka gaalassa palkittaisiinkin.. Jotain tarpeeksi persoonallista pitäisi keksiä, tuskin sen mitään suurta ja kallista tarvitsee olla, ajatus ja kiitos on pääasia.

Eikä unohdeta TalkKarin kameramiestäkään :thumbup1:
Kiljunen
 
Viestit: 259
Liittynyt: 04. Huhti 2014 19:52

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 05. Marras 2014 18:19

Kiljunen kirjoitti:Satavarma :thumbup1: , TalkKari :thumbup1: , Lähdekorpi :thumbup1:
Jos näistä mitään/ketään ei ravigaalassa palkita niin mitäpä olisitte mieltä jos Tallikahvio jotenkin kiittäisi Karia siitä työstä mitä hän on tehnyt ja tekee Suomen raviurheilun hyväksi? Ja miksipä emme sitä tekisi vaikka gaalassa palkittaisiinkin.. Jotain tarpeeksi persoonallista pitäisi keksiä, tuskin sen mitään suurta ja kallista tarvitsee olla, ajatus ja kiitos on pääasia.

Eikä unohdeta TalkKarin kameramiestäkään :thumbup1:

Ehdottomasti hyvä ajatus Karin palkitseminen jotenkin tallikahvio-tyyliin :thumbup1: Huikeata kun tulee jotenkin aina hyvälle tuulelle itsekin Karin hevosten pärjätessä :)

Ja kameramiehelle tosiaan monta peukkua, ilman häntä tuskin olisi talkkariakaan :thumbup1: :thumbup1: :thumbup1:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Kiljunen » 05. Marras 2014 18:25

Minä kuulun ainakin siihen "tuulipukukansaan" jonka puolia Kari on monesti sanonut pitävänsä.. eli ekana ehdotuksena heitän tuulipukukansan kiitoksena tuulipuvun ;)

Ja tuo tallikahvion logo painettuna takin rintaan.
Kiljunen
 
Viestit: 259
Liittynyt: 04. Huhti 2014 19:52

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 05. Marras 2014 18:57

Kiljunen kirjoitti:Minä kuulun ainakin siihen "tuulipukukansaan" jonka puolia Kari on monesti sanonut pitävänsä.. eli ekana ehdotuksena heitän tuulipukukansan kiitoksena tuulipuvun ;)

Ja tuo tallikahvion logo painettuna takin rintaan.
:thumbup1:
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Kiljunen » 05. Marras 2014 19:06

Ja samanlaisen tuulipuvun voisin tuulipukukansalaisena tilata itsellenikin :thumb_up: Niin ja sille kameramiehelle kans puku!
Kiljunen
 
Viestit: 259
Liittynyt: 04. Huhti 2014 19:52

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja For Nothing... » 06. Marras 2014 12:15

Muuten hauska ajatus, mutta mainoasarvo luovutuksen jälkeen jää käyttämättä. Eihän kukaan oikeasti voi käyttää tuulipukua muualla kuin lenkillä? Lenkillä taas mennään niin kovaa, ettei kukaan vastaantulija, jos sellaisia sattuu näkemään, ehdi nähdä logoa.
- Roses of the night, are growing without light -
For Nothing...
 
Viestit: 517
Liittynyt: 03. Syys 2009 13:49

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 06. Marras 2014 14:08

Lähdekorpi liittynyt Twitteriin https://twitter.com/KariLahdekorpi :tuuletus:
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Judi » 06. Marras 2014 16:05

Ruikonperä kirjoitti:Lähdekorpi liittynyt Twitteriin https://twitter.com/KariLahdekorpi :tuuletus:


Aikamoinen määrä seuraajia, ennen kun on edes yhtään twiittiä :D
Avatar
Judi
 
Viestit: 475
Liittynyt: 15. Elo 2009 19:59
Paikkakunta: Kuopio

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 06. Marras 2014 16:45

minä kun en ole vittereissä enkä muissakaan sosialistimedioissa (enä ole aikeissa liittyä)niin voiko noita twiittejä seurata ilman itse liittymistä?
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 06. Marras 2014 16:49

RaahenTiikeri kirjoitti:minä kun en ole vittereissä enkä muissakaan sosialistimedioissa (enä ole aikeissa liittyä)niin voiko noita twiittejä seurata ilman itse liittymistä?

En ole myöskään missään sosiaalimediassa, eikä tosiaan ole aikomusta liittyä, mutta silti twitteriä pystyy seuraamaan ilmankin. Kyllä joka päivä tulee katsottua mitä ravipersoonat ovat turinoineet.

Talkkaria ei muuten tule lauantain raveista ja ehkä ihan hyvä niin. Tai siis tarkoitan sitä, että nyt on ollut pari vähän vaisumpaa jaksoa niin eipä ainakaan inflaatiota kärsi...
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja ManOWar » 09. Marras 2014 01:16

Kari ja Jukka vierailulla Niemisen Maken tallilla. :thumb_up:


https://www.youtube.com/watch?v=Yo9oJ0sYDdk
ManOWar
 
Viestit: 1063
Liittynyt: 09. Huhti 2014 11:27
Paikkakunta: Vermont

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Kädetön » 09. Marras 2014 01:50

Raviurheilu on tosiaan kannattamaton laji. Johan sen huomaa näistä TalkKarin jaksoista, kuinka huonon näköisissä paikoissa valmennustoimintaa harjoitetaan :lol:
Kädetön
 
Viestit: 3642
Liittynyt: 24. Helmi 2012 23:01

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Kiljunen » 09. Marras 2014 19:14

Mitäs olette mieltä siitä uudesta kimppamallista mitä Kari väläytteli Satavarmassa. Että valmiita starttareita, 1000 hengen kimppa ja kustantaa 20 euroa/kk. Minä kyllä lähtisin mukaan :thumb_up:
Kiljunen
 
Viestit: 259
Liittynyt: 04. Huhti 2014 19:52

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Touho » 09. Marras 2014 19:38

Kiljunen kirjoitti:Mitäs olette mieltä siitä uudesta kimppamallista mitä Kari väläytteli Satavarmassa. Että valmiita starttareita, 1000 hengen kimppa ja kustantaa 20 euroa/kk. Minä kyllä lähtisin mukaan :thumb_up:

Idea hyvä, mutta toteutus vaatii vielä vähän viilaamista ja selkeyttämistä.. Vähän jäi ainakin tuon perusteella hämärän peittoon, että miten kimppa todellisuudessa toimii, mutta voihan se olla, että asiasta tulee kunnon info jossain vaiheessa.
Touho
 
Viestit: 3635
Liittynyt: 25. Heinä 2011 12:41

Re: TalkKari

ViestiKirjoittaja Aukusti » 10. Marras 2014 18:36

Touho kirjoitti:
Kiljunen kirjoitti:Mitäs olette mieltä siitä uudesta kimppamallista mitä Kari väläytteli Satavarmassa. Että valmiita starttareita, 1000 hengen kimppa ja kustantaa 20 euroa/kk. Minä kyllä lähtisin mukaan :thumb_up:

Idea hyvä, mutta toteutus vaatii vielä vähän viilaamista ja selkeyttämistä.. Vähän jäi ainakin tuon perusteella hämärän peittoon, että miten kimppa todellisuudessa toimii, mutta voihan se olla, että asiasta tulee kunnon info jossain vaiheessa.

Kari sanoi mun mielestä satavarmassa että ottaa selvää miten tuo Travkompaniet toimii jos joku esimerkiksi jättää hoitomaksun maksamatta.Kari voisi kyllä antaa jotain esimerkki hevosia joita voisi tulla talliin(ilman että kertoo hintoja).Itse olen valmis lähtemään vaikka muutamalla osuudella mukaan :thumbup1: .
Aukusti
 
Viestit: 253
Liittynyt: 19. Joulu 2010 21:52
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Seuraava

Paluu Yleinen ravikeskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron