Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

Tällä alueella keskustellaan raviurheilusta yleisellä tasolla.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Masa V » 03. Kesä 2019 22:49

vivahd EERO kirjoitti:Kohti Riksua, onko Masa paikalla?


No siellähän olin, puolet ajasta tallialueella ja noin puolet ajasta ulkoterassilla :D

Helkkari huomasin näin myöhään tämän viestin.. mutta ehditään sitä törmäämään raveissa tänä kesänä vielä monta kertaa :)
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Masa V » 03. Kesä 2019 22:55

Neliveto kirjoitti:
PJK kirjoitti:Tämän kesän kesälomapäivistä on suuri osa jo käytetty, mutta muutaman päivän varasin vielä heinäkuulle. 9.-11.7. on tarkoitus bongata Lieksan ja Suonenjoen raviradat. Tämän vuoden tavoite on peräti neljä kotimaista rataa. 16.6. Kannus ja 3.7. Hankasalmi ovat lisäksi listoilla. Sitten ei enää jääkään totoraviradoista kuin Kurtakko ja Kaukonen odottamaan tulevia vuosia. Kurtakon mukaisesti oli kalenteri täysin rakennettu jo 3 tai 4 vuotta sitten, mutta ne ravit meni peruutukseen.


Lieksan raveille iso suositus :thumb_up: . Lämpimänä kesäiltana siellä on tosi tunnelmalliset ravit ja väkeä on aina paikalla hyvin.


Lieksan ravit on kyllä hieno tapahtuma :D . Paljon paikallista väkeä yleisönä, joista moni ei muutoin raveissa käy. Ja väkimäärä ja tunnelma vaan lisääntyy heinäkuuta kohti, kun on paljon mökkiläisiä.

Täytyy näin puolihuumorina todeta, että kun ehdin olla lieksalaisnaisen kanssa 18 vuotta yhdessä ja tänä keväänä päädyttiin eroon, niin ajattelin että en kusekaan tuonne Lieksan suuntaan enkä koskaan tule tuohon kaupunkiin enää astumaan :twisted: . Mutta tarkemmin mietittyäni olen tullut siihen tulokseen, että silti tai pikemminkin juuri siksi tuolla mun PITÄÄ käydä, ehkä tänä kesänä ei, mutta seuraavana jo :) Ja oikeasti nauttia siitä upeasta tunnelmasta, uudenlaisin silmin :) .
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 05. Kesä 2019 08:51

No niinhän tuo oma Riksun reissukin tuli sillai ex tempore, kun vasta hetki ennen viestin kirjoittamista oli Riksuun lähdöstä päätetty. :o 8-) Eikä Jämsäänkään ole enää kuin viitisen viikkoa, joten siellä viimeistään. Vähän Masan kanssa suunniteltu kakspäiväistä retkeä Jämsään, väliyö vaikka Himoksella ja jos joku muukin on kiinnostunut yöretkestä, niin olkaa yhteyksissä, niin suunnitellaan majoitusta.

Pitkiin aikoihin en ole Teivoa kauempana käynyt, mutta nyt parilla viimeisellä reissulla on kummallakin tullut PJK vastaan. :thumbup1: Eka kerran tavattiin Elitloppet-lauantaina Solvallassa ohrapirtelön ääressä ja seuraavan kerran heti Riksussa, nyt tosin ilman pirtelöä. :o

Seuraava turnee ilmeisesti vasta Jämsään, mutta siellä varmasti näkee taas useampiakin Tallikahviolaisia. :think: :thumbup1: :tuuletus:
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 13. Kesä 2019 05:55

Kuukausi aikaa Jämsän legendaarisiin kaksipäiväisiin kesäraveihin, OLETKO VALMIS ? :think: :thumbup1: :tuuletus:
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Masa V » 14. Kesä 2019 00:37

Mulla muuten Jämsä kutistui taas yksipäiväiseksi, kun lauantaille tuli pakollinen meno.. mutta eipä tuo haittaa, mukavaahan aina ollut sunnuntainakin.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Masa V » 14. Kesä 2019 00:37

Mites muuten KymiGP??? Ketä on paikalla? PJK varmaan ainakin :) ? Koitetaan törmäillä ketä sitten paikalla onkaan..
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja PJK » 14. Kesä 2019 10:56

Huomenna työpäivä. Lyhyen hetken jo laskeskelin, että Bodeniin ehtisi Vaasa-Uumaja -laivalla suunnilleen V75:n alkuun mennessä. Viikonlopun jatko siitä eteenpäin menisi kuitenkin turhan rankaksi, joten keskitytään pelkästään bongausharrastukseen sunnuntaisten Kannuksen kisojen merkeissä.
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Masa V » 16. Kesä 2019 13:24

Kymi GP:ssä en kahviolaisiin törmännyt, mutta sitäkin useampaan muuhun tuttavuuteen.. tosin kunto alkoi loppulähtöjen aikaan olla sellainen, ettei kovin tarkkaan päälähdön tuloksia enää kotiin saapuessa muistanut :D .

Tänään Riihimäki ja omalla autolla eli varmaan vain yhden oluen/lonkeron voimin.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja PJK » 16. Kesä 2019 21:47

Kannus bongattu. Olutta olisin alkuun vähän kaivannut, mutta uuteen hienot ravit. Metkutuksen maaliintulo oli hieno runsaslukuisen kansan taputtaessa. Riksun katsomossa vähän samaa fiilistä. Siellä kannattaisi järkätä sarja näille kohta eläköityville.
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Masa V » 28. Kesä 2019 18:57

Onko ketään Jokimaalla viikonloppuna? PJK kenties?
Itse olen tänä vuonna vain lauantaina. Sunnuntaina olen puolilta päivin Porvoon raviradan laukkakilpailuissa, mutta pakottavat menot estävät sieltä siirtymisen Suur-Hollolan finaalipäivälle, jotka joudun siis telkkarista katsomaan.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja PJK » 28. Kesä 2019 19:10

Masa V kirjoitti:Onko ketään Jokimaalla viikonloppuna? PJK kenties?
Itse olen tänä vuonna vain lauantaina. Sunnuntaina olen puolilta päivin Porvoon raviradan laukkakilpailuissa, mutta pakottavat menot estävät sieltä siirtymisen Suur-Hollolan finaalipäivälle, jotka joudun siis telkkarista katsomaan.


Jep, ainakin lauantaina ensimmäiset 9 lähtöä. Optimistisesti uskon olevani sunnuntainakin.
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Masa V » 28. Kesä 2019 20:08

PJK kirjoitti:
Masa V kirjoitti:Onko ketään Jokimaalla viikonloppuna? PJK kenties?
Itse olen tänä vuonna vain lauantaina. Sunnuntaina olen puolilta päivin Porvoon raviradan laukkakilpailuissa, mutta pakottavat menot estävät sieltä siirtymisen Suur-Hollolan finaalipäivälle, jotka joudun siis telkkarista katsomaan.


Jep, ainakin lauantaina ensimmäiset 9 lähtöä. Optimistisesti uskon olevani sunnuntainakin.


Eiköhän käydä oluella :) ?
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja PJK » 29. Kesä 2019 23:46

Masan kanssa yhdet juomat napattiin tänään Lahdessa. Huomisellekin tuli syytä lähteä paikalla.

Ja sitten ensi keskiviikkona Hankasalmi. Nyt jo jännittää, että minkä palkinnon saan, kun ”kaikki palkitaan”. Bisse ois kiva.
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Masa V » 30. Kesä 2019 01:25

PJK kirjoitti:Masan kanssa yhdet juomat napattiin tänään Lahdessa. Huomisellekin tuli syytä lähteä paikalla.

Ja sitten ensi keskiviikkona Hankasalmi. Nyt jo jännittää, että minkä palkinnon saan, kun ”kaikki palkitaan”. Bisse ois kiva.


MInulta jää tosiaan harmillisesti huominen väliin, kun pojalla oli muutama päivä sitten sairaalahoitoa vaatinut yllättävä raju infektio, enkä viitsi jättää koko päiväksi yksin vaikka melkein aikuinen onkin. Lohdutuksena tosiaan käväisen puolilta päivin laukkakilpailussa Porvoossa, jossa muutama kaveri ratsastaa. Suur-Hollola finaalin näkee sitten hyvin telkkarista..

Olisi houkuttanut lähteä myös tuonne Hankasalmelle. Mutta silloin Vermossa Uudenmaan läänin hevosenomistajat tarjoavat ilmaisen ruokailun niin täytyy mennä sinne..
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Antti K » 30. Kesä 2019 09:57

Minä olen tänään tulossa paikalle. Sitten onkin ennen Jämsää ja Mikkeliä suunnitelmat auki.
Antti K
 
Viestit: 1618
Liittynyt: 16. Elo 2009 21:12

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Antti K » 03. Heinä 2019 11:31

Jämsään tulijat, ilmoittautukaa minulle, niin pistän kirjettä tulemaan.

Ja vapaalippua vastaan, on sitten velvollisuus käydä minua tervehtimässä :)
Antti K
 
Viestit: 1618
Liittynyt: 16. Elo 2009 21:12

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 04. Heinä 2019 11:27

Monivuotinen perinne jatkuu ja tänä vuonna myös ainakin yksi kaveri houkuteltu mukaan. Tottakai Anttia tullaan moikkaamaan ja osoitteeni löytynee, vai laitanko YV:nä? :tuuletus: :thumbup1:
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Antti K » 07. Heinä 2019 21:26

Lippuja on lähtenyt kaksi kuorta Tampereelle ja yksi Jämsänkoskelle. Vieläkö joku nostaa köden ylös?

Tämmöistä uutta Jämsässä tänä vuonna, kommentteja :?:

https://www.youtube.com/watch?v=3ZF_S9r ... bcT7frSekA
Antti K
 
Viestit: 1618
Liittynyt: 16. Elo 2009 21:12

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja Masa V » 08. Heinä 2019 09:53

Jos vielä ehtii, niin laita lippuja Vantaallekin tulemaan, mielellään 2 kpl jos saan kaverin houkuteltua mukaan. Pistän vaikka messengerin kautta osoitetiedot, kun eivät välttämättä ole tallella..
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V
 
Viestit: 5292
Liittynyt: 11. Loka 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tallikahviolaiset On Tour, epäviralliset meetingit

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 08. Heinä 2019 10:20

Kaikki tämäntapaiset tempaukset ovat tervetulleita ja saavat paikalle varmuudella ainakin kerran uusiakin ennen raveissa käymättömiä ihmisiä noista yhteisöistä, iso peukku Jämsän Raveille. :thumbup1: :tuuletus:
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen ravikeskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron