Tallikahvion "nimikkolähtö"

Tällä alueella keskustellaan raviurheilusta yleisellä tasolla.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion "nimikkolähtö"

ViestiKirjoittaja Tellu » 21. Elo 2014 10:25

Hyvä tempaus Oulussa ja vivahdEero :thumbup: :thumbup:
Tellu
 
Viestit: 204
Liittynyt: 05. Joulu 2013 20:17

Re: Tallikahvion "nimikkolähtö"

ViestiKirjoittaja PJK » 21. Elo 2014 12:38

vivahd EERO kirjoitti:Hyvissä ajoinhan Harri oli kotio selviytynyt, itse kurvasin kotipihaan hetki sitten. :facepalm:

Alunperin piti lähteä junalla, mutta VR toimii näköjään mahdollisten asiakkaitten suhteen vähän samaan tyyliin kuin Fintotokin, eli asiakkaista ei olla kovin kiinnostuneita. Tiesin, että juna on Tampereelle tullessaan jo myöhässä ja kävin Ärrältä ostamassa matkalukemiseksi painotuoreen 7 Oikein aviisin ennen laiturille menoa. Siellä juna seisoi ikäänkuin meikäläistä odottaen, mutta miksi ovet ei aukene meille? Kerkisin rauhallisesti kävellenkin KOLMEN vaunun oville vain todetakseni, että lukossahan ne jo olivat. OK minä tulin viime tipassa ja juna oli jo myöhässä, mutta ennen liikkeelle lähtöä tarkastetaan ja varmistetaan tilanne laiturilla, joten meikäläisen junaan yritys varmasti huomioitiin. Onneksi en ollut ostanut lippua (edestakaista) netistä etukäteen niinkuin aikomus oli, niin säästyin turhauttavalta rahojen takaisinsaantiyritykseltä, sillä seuraavilla junilla en olisi enää raveihin kerinnyt. Kiitos VR.

:tuuletus:


Tuohon VR:ään liittyen konkreettinen varoitus. Ne junat tosiaan lähtee. Vuosi sitten olin todistamassa tilannetta, kun koiranulkoiluttajatyttö jäi jonnekin arviolta Vihantiin koiransa kanssa, kun tavarat jatkoi matkaa. Ja ehti hyvinkin puoli minuuttia koputella ikkunaa niin, että sisäpuoleltakin yritettiin saada ovea auki, mutta kiinni oli ja pysyi. Konduktööri kiisti jyrkästi tällaista tilannetta ollenkaan olleen, kun hän tarkasti laiturialueen. Hyvä, ettei heittänyt jotain iäkkäämpää rouvaa pihalle, kun moisesta uskalsi kommentoida
PJK
 
Viestit: 3300
Liittynyt: 24. Kesä 2014 09:51

Re: Tallikahvion "nimikkolähtö"

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 21. Elo 2014 15:32

Pääosin olen kyllä VR:ään tyytyväinen ja varsinkin autojunaa pohjoisen reissuilla jompaankumpaan suuntaan, yleensä ylös mennessä käyttänytkin. Auto puolenyön aikoihin Tampereella junaan ja aamulla yön nukkuneena (ei tuota vaikeuksia junassakaan) ja virkeänä puolenpäivän aikoihin jo ensimmäiset kalat haavissa. :roll:

Onhan kyseessä tietenkin turvallisuus, mutta joustoa pitäisi myös löytyä samaan malliin kuin Tiklaksen housuissa aikoinaan. Joensuussa olen ollut todistamassa 70-luvulla koneeseen nousemista vielä kiitoradan päässä juuri ennen nousukiidon alkua, japanilaisten naama oli normaaliakin aurinkoisempi. :)

Kiitoksia vaan peukutuksista ja kannustuksesta, mutta pientä tuo oli vanhoihin "hyviin" aikoihin verrattuna, kun samalla reissulla käytiin 3-4 ravit putkeen. Silloin vielä jaksoikin, mutta nyt oli keskiviikkona jo yhden yön valvomisesta melkoisen nuutunut olo.

Nopeasti selattuna laskeskelin eilen olleen n. 60 viestiä, hötönetissä yli 10-kertainen määrä, mutta samoin nopean silmäilyn jälkeen sanoisin asiallisia viestejä Tallikahviossa olleen enemmän.

Jämsässä Tallikahvion suosikiksi, lähes kummihevoseksi, noussut Haltija juoksee Teivossa ensi tiistaina Halttusen Jukka itse taas ohjissa. Muilla on tässä välissä tullut laukkastartteja ja olin jo aikeissa soittaakin Jukalle, että ajaa itse kun Jämsässä toimi hänellä kuin ihmisen mieli. :thumbup: :D
vivahd EERO
 
Viestit: 2513
Liittynyt: 02. Tammi 2012 10:15

Re: Tallikahvion "nimikkolähtö"

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 21. Elo 2014 15:52

nää eeron tarinoinnit on hauskaa luettavaa;


vivahd EERO kirjoitti:Joensuussa olen ollut todistamassa 70-luvulla koneeseen nousemista vielä kiitoradan päässä juuri ennen nousukiidon alkua, japanilaisten naama oli normaaliakin aurinkoisempi.

-tästä tulee mieleen vaan että What the Fuck,nykynuorison kielellä WTF???


vivahd EERO kirjoitti:Kiitoksia vaan peukutuksista ja kannustuksesta, mutta pientä tuo oli vanhoihin "hyviin" aikoihin verrattuna, kun samalla reissulla käytiin 3-4 ravit putkeen. Silloin vielä jaksoikin, mutta nyt oli keskiviikkona jo yhden yön valvomisesta melkoisen nuutunut olo.

-hei,ne oli ne ravitkin vanhoina "hyvinä" aikoina varmaan vetävämmät.Peukutuksia tuli varmaan aika pitkälti sitkeästä "perkele sinne mennään vaikka pää kainalossa kun on meinattu" asenteesta.Niin ja siitä,että ei sitä kauhean pitkään reissuun nykyään paljon ihmiset iltaravien takia lähde.

vivahd EERO kirjoitti:Jämsässä Tallikahvion suosikiksi, lähes kummihevoseksi, noussut Haltija juoksee Teivossa ensi tiistaina Halttusen Jukka itse taas ohjissa. Muilla on tässä välissä tullut laukkastartteja ja olin jo aikeissa soittaakin Jukalle, että ajaa itse kun Jämsässä toimi hänellä kuin ihmisen mieli.

-joo,kirjaimia on tullut.Eihän siellä jämsässä (tietenkään)hevosiin ehtinyt keskittyä,eikä näin lyhyt aina (kaljaterassilta)toisten yli näekään,mutta eikös Haltijan meno ollut tosiaan melko puhasta ja sulavaa jämsässä ilman haparointeja.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45

Re: Tallikahvion "nimikkolähtö"

ViestiKirjoittaja Ruikonperä » 21. Elo 2014 16:21

vivahd EERO kirjoitti:
Jämsässä Tallikahvion suosikiksi, lähes kummihevoseksi, noussut Haltija juoksee Teivossa ensi tiistaina Halttusen Jukka itse taas ohjissa. Muilla on tässä välissä tullut laukkastartteja ja olin jo aikeissa soittaakin Jukalle, että ajaa itse kun Jämsässä toimi hänellä kuin ihmisen mieli.

RaahenTiikeri kirjoitti
-joo,kirjaimia on tullut.Eihän siellä jämsässä (tietenkään)hevosiin ehtinyt keskittyä,eikä näin lyhyt aina (kaljaterassilta)toisten yli näekään,mutta eikös Haltijan meno ollut tosiaan melko puhasta ja sulavaa jämsässä ilman haparointeja.

Hiukka lopetti viimeksi lujaa Killerillä! Harmi kun ihan mahdoton ottaa kelloon. Toi vaikuttaa TOSI hyvältä hevoselta...
Ruikonperä
 
Viestit: 15604
Liittynyt: 15. Elo 2009 20:04

Edellinen

Paluu Yleinen ravikeskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron