lippu Kuopion 75-raveihin 10€!

Tällä alueella keskustellaan raviurheilusta yleisellä tasolla.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

lippu Kuopion 75-raveihin 10€!

ViestiKirjoittaja aamutähti » 17. Joulu 2013 23:10

Mitä maksaa nykyään liput 75-raveihin? En ole hetkeen käynytkään mutta nyt menossa kotiradan 75-raveihin lauantaina. Nettisivuilla mainostetaan ilmaista ravibussia ja sitten lipun hinnaksi kerrotaan 10€. Olenko ainoa, jonka mielestä hinta on aivan älytön? Viimeksi kun ostin lipun syksyllä raveihin kyseessä oli Joensuun 75 ja sinne pääsi köyhtymällä 7€, oli minusta aika kallis jo sekin. Hevosenomistajakortilla näihin raveihin ei enää pääse.

Ellei olisi oikeasti hyvä syy mennä la raveihin niin jäisin kyllä kotiin ihan mielenosoitukseksi lipun hinnasta. Tämän päälle kun rahastetaan vielä erikseen istumapaikasta (ravintola)katsomossa niin sitä en edes harkitse.

75-raveissa olisi ihan kiva käydä välillä ihan vaan katselemassa hyviä lähtöjä, mutta tuohon hintaan saattaa jäädä kotiin joku muukin kuin minä?
aamutähti
 
Viestit: 287
Liittynyt: 16. Elo 2009 15:36

Re: lippu Kuopion 75-raveihin 10€!

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 19. Joulu 2013 15:21

olin viime vuonna samalla kuopion 75-kierroksella,tosin silloin se oli myöhemmin,vain pari päivää ennen uutta vuotta.Kyllä sinne silloinkin liput 10€ olivat.Vaimoni kanssa hieman ihmeteltiin (mukana harvemmin raveissa käyvä kaveri joka asuu kuopiossa) hintalinjausta suhteessa muihin ratoihin,mutta emme sinänsä törkeänä tuota hintaa pitäneet kun suhteuttaa sen vaikka jääkiekko-ottelun minimissään 25 eurosta ylöspäin lähteviin hintoihin.Ja kummassa on enemmän nähtävää,75-raveissa vai kiekko-ottelussa?-minulle on vastaus ainakin ihan selvä ja tiedän kumman valitsisin 10 kertaa 10:stä,ellei oteta sitten lukuun kierroksia jolloin juostaan ihan pakkasrajojen laitamilla jolloin ei ole kellään kivaa.
Minulla on perstuntuma,että kuopio on tuota kymppiä jo hetken aikaa pitänyt 75:ssa vakiohintana.Itse kun on tullut 75:ia nähtyä eniten jyväskylässä ja tampereella,niin niissä on tottunut tuohon jyväskylän 7 euroon ja tampereella peräti siihen,että aika löyhää on lippukontrolli jo 4 lähdön aikana,eli olen useammin kävellyt ilmaiseksi teivon 75:iin kuin siitä maksanut.Enkä muista mitä se on maksanut silloin kun olen maksanut (2010?),oisko se sekin sen 7 ollut.

Kuopion muita korkeampi hinta on outo,mutta itsessään ei minun mielestä 75 kierroksesta(jos tasokas)paha hinta kokonaispaketin kannalta.
Ja tietysti olen ihan laajaa kuvaa katsoessa sitä mieltä,että ihmisiä pitäisi houkutella kaikin konstein pelaamaan rahaansa,että masiina saisi kierrätettävää;jakamalla vaikka sitten portilla ilmaiseksi sisään käveleville ihmisille drinkkilippuja,mutta siis ei kymppi ole paha siitä näkemisen määrästä ja mahdollisista elämyksistä joita kierros tarjoaa.Vertaa sitä sitten vaikka jääkiekkoon,jalkapalloon,leffaan,sirkukseen tai mihin vain jossa itse ollaan "seuraavana" osapuolena.Aina valitsisin ravit.Tosin pelaaminen siinä tuo katsojalle sen pienen "osallistumisen" roolin.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri
 
Viestit: 3606
Liittynyt: 15. Helmi 2012 15:45


Paluu Yleinen ravikeskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron