Ruikonperä kirjoitti:Sekin kummastuttaa, että viimeisistä paikoista käytiin HU:n uutisen mukaan keskustelua I.P. Lennon, Virijorin, Rapin Aatoksen, Hurja-Eron ja Tähen Tuurin kesken. Miten Vieskerin Valo oli niin selvä valinta ettei siitä edes keskusteltu? Ja etenkin se kummastuttaa mihin Köppinen nyt unohtui tuosta? Sillä on aika identtiset luvut tämän vuoden osalta kilpailuun päässeiden I.P. Lennon ja Virijorin kanssa ja viimeisen vuoden ajalta ainakin omasta mielestäni parhaat näytöt avoimelta tasolta vrt. I.P. Lento ja Virijori ja varmaan selvästi eniten rahaakin tuolla ajanjaksolla?
-minä olen sitä mieltä että kahden viime kerran kuninkuuden kuninkuusmatkan voittaja nyt saakin olla mukana jos yhtään perusluokka(IP lennolla riittää)ja kilpailukunto on edes realistinen kilpailukunto.
Mutta tuota Vieskerin Valoa kanssa ihmettelen.Hurja-Ero/Rapin Aatos (en itse osaa näitä mitenkään vastakkain asetelle selkeästi toista toista paremmaksi valinnaksi) olis kyllä multa lähtenyt vieskerin valon tilalle.