Örjan Hampparsson kirjoitti:KVG, TouhoVäittely on hieno laji, jolla on pitkät perinteet ja omat säännöt. Jos esitää jonkun väitteen, niin pitää myös itse esittää sille todisteet. Ei se mene niin, että vetää jotain hatusta ja väitää sen olevan totta, ellei kukaan pysty esittämään vastakkaisia todisteita.
Kakkoseksi omistaja rankkaa luokan puolesta Plantagenetin. "Se oli vaivaisenakin Elitloppet-finalisti ja meni 10,4", hän perustelee. "Solängetin Silverörnen-lähdössä se sai prässiä ensin Jadedilta ja sitten Crown Kempiltä ja joutui avaamaan puolikkaan 06,5-vauhtia. Silti se lopetti vielä 09,3 ja vastasi Order By Faxille. Ja voitti ajalla 12,8."
http://www.hevosurheilu.fi/kuukauden_he ... -3.swf.txt
Mitä ihmettä sä nyt selität
Lukeeko porukka muka oikeasti näitä mun viestejä näin negatiivissävytteisesti?

Väittely on hieno laji, jolla on pitkät perinteet ja omat säännöt. Jos esitää jonkun väitteen, niin pitää myös itse esittää sille todisteet. Ei se mene niin, että vetää jotain hatusta ja väitää sen olevan totta, ellei kukaan pysty esittämään vastakkaisia todisteita.
) tai ottanut toista paria ulkoa. Siis eikai nyt helvetti kukaan vähänkään mistään mitään tajuava kuski VOI kääntää Bradin selästä pois tuossa vaiheessa. Vaikka se toki jälkikäteen olisi ollut oikea ratkaisu, mutta itse siinä tilanteessa ei millään perusteltavissa.