Harri H kirjoitti:Melkoinen lottovoitto olluthttp://www.iltasanomat.fi/ravit/art-1449549577693.html
.supaseppä kirjoitti::eh: Itse en kyllä luota tuohon Lähteen toimintaan, perun kyllä tilauksen ja harkitsen sit uudelleen kun nään mihin suuntaan menee lehden läpyskä.
Antti K kirjoitti:supaseppä kirjoitti::eh: Itse en kyllä luota tuohon Lähteen toimintaan, perun kyllä tilauksen ja harkitsen sit uudelleen kun nään mihin suuntaan menee lehden läpyskä.
Tuli tehtyä sama liike.
Ravilehdistössä on tapahtunut hyvin outoja asioita viime vuosina.
Välillä miettii, että onko Lähteellä samankaltainen rooli kuin Elopilla.
Jos minulla olisi yrityksessä töissä Jussi Lähteen tapainen työntekijä, hän saisi kenkää hyvin nopeasti. Nyt tuntuu, että lähtemään joutuvat vain hyvät ammattilaiset.

pattonhanover kirjoitti:Tuo ravian poistuminen ilman minkäänlaista tiedotusta siirtymisessä Hevosurheilun sivuille osoittaa mielestäni aikamoista ylimielisyyttä Hevosurheilun taholta. Aivan kuin he eivät haluaisi Ravian käyttäjiä eli asiakkaita palvella

Kädetön kirjoitti:Omituinen tosiaan oli tapa millä palsta lopetettiin. Lyhyet oli yt-neuvottelut
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa