Ruikonperä kirjoitti:Nyt kaikki tototv auki jos ei ole jo, nimittäin seuraavana lähtönä Vincennesissä ajetaan eka UET-karsinta ja siinä mukana Unique Quick, joka pelattu tällä hetkellä vaatimattomasti kertoimeen 1,1.
Ruikonperä kirjoitti:No joo, ei tuosta oikein osaa sanoa mitään. Ihan yv oli, mutta ei nämä muut kyllä vakuuttaneet.
Touho kirjoitti:Janzon kirjoitti:Ensi vuonna syntyvä varsa yhdistelmästä Brad De Veluwe-Bwt Hellsbells on hinnoiteltu 40 000. Onhan tuo aikamoinen lottovoitto, jotka sai tammansa Bradilla astuttaa jo tänä vuonna. Tulee nimittäin olemaan hinnoissaan nämä varsat.
Niin tulee kyllä olemaan. En epäile yhtään, etteikö tuosta varsasta saisi tuon hinnan. Ja tuskin ne muutkaan merkittävästi halvempia on. Luulisi, että tuo on melkeen minimi mikä pitää Bradin varsasta maksaa.
Mietin, että eikö Tuomas astuttanut Ripleyn Bradilla? Helvetti, paljonkohan tuolla varsalla on hintaaHeitetään vaikka 100 000 euroa
Mutta en kyllä usko, että Tuomas myy tuota millään rahasummalla. On varmasti todella tärkeä hevonen Tuomakselle tuo syntyvä varsa.
Mikäköhän on muuten kaikkien aikojen kallein SF-varsa? Tietääkö joku.
Ruikonperä kirjoitti:12,4ake helponnäköisesti
Touho kirjoitti:Kellottelin viimeisen 500m 07,8 joten ehkä oli harhaluulo vain, että hevonen ei ollut ihan täys kymppi tänään
Touho kirjoitti:Olen tuota lähtöä kelannut hiljaa mielessäin ja olen tullut siihen lopputulokseen, että Tuomaksen kannattaisi antaa keula pois Unique Quickille, jos se sitä aikaisessa vaiheessa tulee kyselemään. Mutta vain, jos tulee tosiaan aikaisessa vaiheessa. Ja aikaisella vaiheella tarkoitan lähinnä jotain ensimmäistä 800 metriä. Tuo kaksikko on niiiin ylivoimainen tuohon lähtöön, että en jaksa millään uskoa Unique Quickin tulevan syliin. Toisaalta taas pussiinjuuttuminenkin vaikuttaa aika epätodennäköiseltä, nimittäin ranskikset ajelevat yleensä kyllä tasaista kovaa ja silloin kuolemanpaikalta hyydytään, oli siinä mikä hevonen tahansa.
Ruikonperä kirjoitti:Touho kirjoitti:Olen tuota lähtöä kelannut hiljaa mielessäin ja olen tullut siihen lopputulokseen, että Tuomaksen kannattaisi antaa keula pois Unique Quickille, jos se sitä aikaisessa vaiheessa tulee kyselemään. Mutta vain, jos tulee tosiaan aikaisessa vaiheessa. Ja aikaisella vaiheella tarkoitan lähinnä jotain ensimmäistä 800 metriä. Tuo kaksikko on niiiin ylivoimainen tuohon lähtöön, että en jaksa millään uskoa Unique Quickin tulevan syliin. Toisaalta taas pussiinjuuttuminenkin vaikuttaa aika epätodennäköiseltä, nimittäin ranskikset ajelevat yleensä kyllä tasaista kovaa ja silloin kuolemanpaikalta hyydytään, oli siinä mikä hevonen tahansa.
Samaa olen miettinyt, että nyt olisi ehkä paikka antaa keula pois kun tuskin nuo rupeavat pussittamaan. Pakko myöntää, että pidän Unique Quickia niukkana suosikkina Bradia vastaan. Youtubesta katsoin jotain ton startteja ja jäätävä laite kyseessä ja tietty matkaa suosii.
Touho kirjoitti:Hmmm. Pitääkö olla huolestunut, jos Brad ei ole tällä hetkellä Korvenojan listoilla ja hevonen on viety Saksaan 14.9. Mun muistaakseni reissuun piti lähteä vasta ensi keskiviikkona vai mitenhän se meni... No, kaipa se vaan on jotain Hippoksen sekoilua.
Judi kirjoitti:Touho kirjoitti:Hmmm. Pitääkö olla huolestunut, jos Brad ei ole tällä hetkellä Korvenojan listoilla ja hevonen on viety Saksaan 14.9. Mun muistaakseni reissuun piti lähteä vasta ensi keskiviikkona vai mitenhän se meni... No, kaipa se vaan on jotain Hippoksen sekoilua.
Aika pelottava huomioEihän noita siirtoja nyt tehdä yhden kilpailumatkan takia. Lähinnä vaan jos hevonen on myyty tai siirtynyt valmennukseen muualle... Ei kai ne nyt tuota hevosta möisi?
EDIT: Teinpä vähän salapoliisityötä, ja ei, Bradia ei todennäköisesti ole myyty
Tuo siirtotieto liittyy ilmeisesti siihen Hampurin kisaan mikä Bradilla on tarkoitus ajaa. Aaron de Veluwe juoksi viime vuonna samassa kisassa, ja sillä näkyy samalla tavalla tiedoissa "Viety Saksaan 14.10.2011". Ehkä vaatiivat että hevosen pitää olla jollain tavoin Saksassa kirjoilla että saa juosta tuon kisan? Tuo Hampurin kisa juostaan 14.10. tänä vuonna, viime vuonna 16.10.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa