2002-syntyneiden kaksi eniten tienannutta hevosta menehtyivät ennen aikojaan, Villihotti ja Visul.
Touho kirjoitti:Villihotin poismeno on kyllä todella harmi homma.. En usko, että hevosella olisi enää radoilla ollut hirveästi annettavaa, mutta siitoksessa olisi ollut sitäkin mielenkiintoisempi.
Harri H kirjoitti:Oliko täällä huomoitu, että Tähen Tuuri on kuollut 13.10.2015? Mulla on ainakin mennyt täysin ohi.
Masa V kirjoitti:Harri H kirjoitti:Oliko täällä huomoitu, että Tähen Tuuri on kuollut 13.10.2015? Mulla on ainakin mennyt täysin ohi.
Jopas, vaikka tuota hevosta tullut jonkin verran seurattua, niin silti myös multa mennyt tuo täysin ohi.
tavis kirjoitti:Sanottiinko mtv:n lähetyksessä että Donna Hoist lopetettu viimeisen startin yhteydessä tapahtuneeseen pahaan loukkaantumiseen?
Chocolate kirjoitti:32-vuotiaana![]()
Mack Lobell oli supertähti. Pikkupoikana piirtelimme siitä sarjakuvia, joissa Mack ajoi ainakin formula-autoilla ja mitäköhän kaikkea muutaItse hevosta en koskaan nähnyt livenä mutta vaikka en asiasta mitään ymmärtänytkään niin tuntui se hullulta että joku voi mennä alta kymppiä. Osaako joku kertoa oikean nimen Mackin poskihihnoissa nähdyille vihreille pehmusteille, jotka toimivat hieman lapun tapaan? Itse olen tottunut kutsumaan niitä termillä "semmoset Mack Lobell -pehmusteet".
Sumla kirjoitti:Chocolate kirjoitti:32-vuotiaana![]()
Mack Lobell oli supertähti. Pikkupoikana piirtelimme siitä sarjakuvia, joissa Mack ajoi ainakin formula-autoilla ja mitäköhän kaikkea muutaItse hevosta en koskaan nähnyt livenä mutta vaikka en asiasta mitään ymmärtänytkään niin tuntui se hullulta että joku voi mennä alta kymppiä. Osaako joku kertoa oikean nimen Mackin poskihihnoissa nähdyille vihreille pehmusteille, jotka toimivat hieman lapun tapaan? Itse olen tottunut kutsumaan niitä termillä "semmoset Mack Lobell -pehmusteet".
Poskihimmentimet taitavat olla kyseessä.
Suuri taistelijamme on siirtynyt ikivihreille laitumille. Äimärautiolla 17.8.2015 voittostartissa tullut hankosidevamma uusiutui kuntoutusjakson jälkeen pahasti harjoitusajossa. Sulo nukkui pois rauhallisesti tiistaina ja lepää Lumijoella hautapaikassaan.
Kiitos Sulo, opetit mitä ravihevonen voi parhaimmillaan tarjota. Ystävyyttä - ponien, hevosten ja ihmisten. Iloa, surua, vaikeuksia ja niiden voittamista, onnistumisia ja epäonnistumisia, valtavia tunteita – yhdistit suuria joukkoja ja teit paljon hyvää. Ravasit sydämiin.
Kiitos kaikesta mitä emme osaa sanoin kuvata. Ravaa rauhassa upea ystävä. Suru ja ikävä on suuri mutta muistot ja tarinasi elävät aina. Number One ja uskomaton urheilija viimeiseen asti.
Hyvää matkaa Sulo.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa